סוכר גבוה ובלוטת התריס

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • סוכר גבוה ובלוטת התריס
    יוליה
    05/09/2023

    היי.הבת שלי ( כמעט בת 15) בזמן אחרון מרגישה סחרחרות, חולשה ובגם כמעט כל הזמן הכפות ידיים וכפות רגליים קרות. עשיתי לה פעם בדיקת דם בגלוקומטר ( סתם מסקרנטת, כי אני אמא עם סכרת הריון עכישו) ויצא לה אחרי אוכל ארחי שעה 170. התחלתי לפעמים לבדוק לה, לראות איך הסוכרים ועל איזה אוכל משפיע. סמתי לה מד רציף. לראות איך בכלל אצלה הסוכרים. הסוכר לפעמים עולה ל 180-190, גם ל200, סתם לדוגמה, היא אכלה תפוח וסוכר עלה ל238, גם ליתר דיוק בדקתי לה באותו רגע בגלוקומטר והיה 226.גם כשהיא נמצאת בחוץ בימים החמים שעכשיו הסוכר עולה מעל 200.רוצה לציין שכל הערכים גבוהים במד רציף אנחנו בודקים גם בגלוקומטר. עשינו לה בדיקת דם, כמעט כל הערכים תקינים חוץ מבלוטת הטריס וחולוסטרול. התור לאנדוקרינולוג הקרוב בועד חודשיים. אז רציתי בנתיים לתייעץ ולדעת האם זה טרום סוכרת או בכלל זה בגלל בלוטת התריס כול התופעות האלה? מה לעשות בנתיים?
    מצרפת פה את הבדיקת דם שלה שיצאו לא תקינות.
    תודה.

    cholesterol-182
    ldl-cholest.-111.4
    tsh-6,34
    neutrophils%-37.4

    מה שכשור לסוכר הבדיקה בסדר
    glucose-79
    hb a1c%-4.8
    hb a1c mmol-29

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכר גבוה ובלוטת התריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ליוליה

    ד''ר מאיה איש שלום
    06/09/2023

    מציעה לפנות לאנדקרינולוג/ית ילדים. אני מטפלת במבוגרים
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו