חזרה לאוזמפיק אחרי הפסקה

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • חזרה לאוזמפיק אחרי הפסקה
    נעמה
    18/10/2023

    קיבלתי אוזמפיק עם טרום סוכרת ו-BMI גבוה מ-30. נטלתי במשך כחצי שנה, ללא שינוי משמעותי לצערי, ואז התחיל מחסור בתרופה ו-3 ח' לא נטלתי אותה.
    כעת נראה שהתרופה חזרה למלאי. באיזה מינון כדאי להתחיל? עליתי בהדרגה ל-1 מ"ג והייתי במינון זה במשך כמה חודשים לפני שהתחיל המחסור במלאי.
    בנוסף, האם קורה שניתן אישור למינון גבוה מ-1 מ"ג לצורך ירידה במשקל ללא סוכרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרה לאוזמפיק אחרי הפסקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנעמה

    ד``ר מאיה איש שלום
    21/10/2023

    למטופלי אני לרב ממליצה להתחיל מ5 קליקים להעלות ב5 קליקים כל שבוע בתנאי שאין תופעות לואי כגון שלשולים כאבי בטן בחילות או עצירות. 19 קליקים שווים ל0.25 מג' 37 קליקים שוים ל0.5 מג' 74 קליקים הם 1 מג. בעקרון הרכוז של התרופה זהה ב-3 המנונים
    המנון הטיפולי לעודף משקל הוא 2.4 מג' אפשר עם טופס 29ג' לנסות להגיע ל1.5 מג' או אפילו 2 מג' (כשאין מחסור)
    בקרוב תגיע הווגובי לארץ שהיא מנון של 2.5 מג' של סמגלוטייד שזה החומר הפעיל באוזמפיק
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו