מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה לגבי סוכרת נעוריםליה21/11/2023
שלום.
מדי פעם אני מודדת סוכר עצמאית באמצעות מד סוכר של פריסטייל אופטיום. לאחרונה לאחר ארוחה הסוכר שלי מגיע לרמות של 180-190 לאחר ארוחה, גם אם לא גדולה במיוחד, וחוזר לנורמה אחרי צום. כשאני מודדת לבן זוגי אחרי אותה ארוחה הפיק שלו הוא 120. האם יכול להיות שבגלל שאני מגיעה לפיקים מאוד גבוהים אני בסיכון לסוכרת מסוג 1 או לקראת תחילתה? מה עליי לעשות? אני שואלת רק לגבי סוכרת מסוג 1* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה לליה
ד''ר מאיה איש שלום22/11/2023לא ציינת מה גילך? משקלך? הסטוריה משפחתית של סוכרת?
בעקרון הרמה שציינת אחרי האוכל היא מוגברת (אמנם לא ציינת כמה זמן אחרי האוכל, מקובל לחשוב שעד שעה 155 מג/דל תקין, שעתיים אחרי האוכל עד 140).
הסוכרת השכיחה היא דווקא סוכרת מסוג 2, כך שאולי מדובר דווקא בטרום סוכרת מסוג 2 ולא מסוג 1.
בכל מקרה הגבלת צריכת הפחמימות ופעילות גופנית סדירה יכולות לשפר את ערכי הסוכר
אפשר לשקול הולטר סוכר חד פעמי שיראה את ערכי הסוכר ברצף במשך 10-14 יום
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
ליה23/11/2023אני בת 32. סובלת ממחלה אוטואימונית רזה מאוד (שוקלת 43) וbmi תקין.. הערכים הגבוהים בסוכר הם בטווח של בין 40 דק אחרי אוכל לבין שעתיים... מה נראה שהסיבה לערכים ומה כדאי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לליה
ד``ר מאיה איש שלום27/11/2023קשה לדעת מה הסיבה ממליצה להתיעץ עם אנדוקרינולוג/ית רופא/ה סוכרת. אפשר לשקול הולטר סוכר חד פעמי כדי לקבל תמונה יותר מלאה
האם את מקבלת תכשירי סטרואידים? כי הם יכולים לתרום לעליה ברמות הסוכר
אם את לא מקבלת היתי מבקשת לבדוק נוגדני ANTI GAD ANTI ISLET ANTI INSULIN
שנוי תזונתי עם התאמת הפחמימות באופן אישי יכול לעזור. וכמובן גם פעילות גופנית עד כמה שניתן
בברכת בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

