התייעצות בקשר לבלוטת התריס

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות בקשר לבלוטת התריס
    בת 28
    25/12/2023

    שלום,
    עברתי תקופה של סטרס שגרמה לי להתאפק לשירותים ויצאו לי טחורים, קיבלתי תרופות שעשו לי לא טוב , הפסקתי אותן אבל עכשיו אני כבר תקופה סובלת משינוי ביציאות- עצירות , בנוסף התחילו לי דימומים בין וסתיים ואני חלשה מאוד ועייפה, אני מגיעה מהעבודה וישר נכנסת למיטה ואין לי חשק לכלום, עשיתי בדיקה של בלוטת התריס כי זה שינוי מאוד קיצוני לי ואלו התוצאות .
    THYROGLOBULIN Tsh 2.5
    T4 free 15.6
    T3 free 5.6
    THYROGLOBULIN 15.8
    אך התגלו נוגדנים ל THYROGLOBULIN Ab קטן מ2 ו ANTI THYROID PEROXID 121 כששלילי זה מתחת ל60, מה אומרות התוצאות? האם נוכחות נוגדנים מהווה בעיה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לבת 28

    ד''ר מאיה איש שלום
    30/12/2023

    מצטערת לשמוע לגבי הרגשתך. בעקרון ל15% מהאוכלוסיה יש נוגדנים לבלוטת התריס אך רק 3-5% מפתחים תת פעילות של בלוטת התריס. התפקודים כרגע תקינים ולא נראה שהם הסיבה לתלונותיך והם למעקב בלבד. אם יש דמומים בין ויסתיים כדאי לבדוק שמאגרי הברזל תקינים וגם למשל שמאגרי B12 תקינים כי חסר של הללו יכול להביא לעייפות וחולשה בפרט כשיש אנמיה. מציעה להמשיך ברור עם רופא/ת המשפחה
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו