גלי חום וירידות סוכר

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • גלי חום וירידות סוכר
    ילדת אור
    30/05/2024

    הי,
    קצת רקע. עברתי כריתת לבלב עקב היפראינסולימניה בגיל 3 חודשים (abcc8). היום בת 41 מטופלת באינסולין קצר טווח. לאחרונה אני סובלת בלילה מגלי חום ודופק מהיר (90 hrpm). כשאני בודקת סוכר הוא בסדר, אבל שעתיים מאוחר יותר לאחר שהדופק ירד הסוכר כבר ב50. אני לא יודעת אם יש קורלציה בין הדברים. לרוב כשיש לי דופק מהיר וחם לי זה תסמין לנפילת סוכר אבל כאן זה יכול להיות גם גלי חום? או תגובה לשחרור של אינסולין? אשמח לתובנות 🙏 תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלי חום וירידות סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לילדת אור

    ד''ר מאיה איש שלום
    01/06/2024

    ככל הידוע לי גלי חום לא מביאים לירידת סוכר. דופק מהיר בהחלט יכול להיות סימן, גם הזעות חולשה רעב (שלא תארת). . האם ירידת הסוכר ל50 מאומתת במדידת סוכר מהאצבע או שהיא תוצאה של מד סוכר רציף? מציעה להתיעץ עם הרופא/ה המטפל/ת בכדי להתאים טיפול למצב ולמנוע ירידה ברמות הסוכר.מבחינת אנסולין מהיר קיים היום ליומג'ב שפועל מהר יותר וזמן קצר יותר. לא ציינת אם ההפוגקלמיות מתרחשות אחרי הזרקת אנסולין קצר? קשורות לאוכל או לא? או שהן בכלל בלילה
    בכל מקרה כדאי לראות כיצד לטפל בכדי למנוע אותן
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו