תת פעילות בלוטת התריס

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • תת פעילות בלוטת התריס
    נינה
    06/06/2024

    לפני כשנה בערך התחלתי לסבול מחום נוראי. זה מצב שמשבש לי את החיים היות ואני מתעוררת כל הזמן בלילה וקשה לי לתפקד. לפני עשר שנים הפסיק לי המחזור ומאז לקחתי הורמונים והכל היה בסדר. חשבתי אולי זה קשור לזה אז החלפתי כל מיני סוגים אבל החום לא עבר. רופא הנשים אמר שזה כנראה משהו אחר. אני מאובחנת גם עם תת פעילות עקב
    האשימוטו. כאשר אני מנסה לקחת כדור לאיזון הבלוטה, אפילו במינון ממש מינימילי ( 25) זה גורם לי לעוררות יתר ואני לא מצליחה להירדם בלילה בכלל! עשו לי כל מיני בדיקות ולכאורה לא מצאו משהו. אני חסרת אונים וסובלת מאוד. האם יש בדיקה כלשהי שעליי לבצע לאור מה שכתבתי פה? מה את ממליצה לי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת פעילות בלוטת התריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לנינה

    ד''ר מאיה איש שלום
    07/06/2024

    קשה לי ליעץ מבלי לקבל אנמנזה מלאה, בעקרון אם מדובר בגלי חום בלילה אז טיפול הורמונלי תחליפי אמור לעזור. אם מדובר בהזעות לילה ולא בגלי חום אז הברור הוא אחר ומתחיל עם רופא/ת המשפחה. לגבי בלוטת התריס מניחה שבדקו TSH FT4 FT3 למקרה הנדיר שלא מדובר בתת פעילות של בלוטת התריס אלא TSH מוגבר ממקור היפופזרי (מאוד נדיר).
    מציעה להתיעץ עם הרופא/ה המטפל/ת ולשקול יעוץ אנדוקרינולוגי/ת
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו