היי דילגת עליי בטעות 🙏🙏🙏 ברשותך אשאל שוב

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • היי דילגת עליי בטעות 🙏🙏🙏 ברשותך אשאל שוב
    Linoy
    27/06/2024

    עשו לי בדיקת סוכר גלוקוז אקראי אחרי צום של 4 שעות ויצא 119... אני בת 44, משקל 42 קילו, גובה 1.66 סמ
    איך זה יכול להיות שבמדדים שלי זה סוכרת סוג 2 ? והאם זה סכנת מוות? בספטמבר 2023 לשם ההשוואה הסוכר שלי אחרי 9 שעות צום יצא 74
    יכול להתפתח סוכרת תוך 10 חודשים ?
    סוכר אחרון אחרי 4 שעות צום יצא 119...
    אשמח לדעתך
    בדרך כלל גם שאוכלים אנשים בריאים לא אמור לעלות את הסוכר מעל 100 אפילו אנשים לא סכרתיים שאוכלים הסוכר אמור להישאר נמוך גם אם אוכלים חטיפים או ממתקים, לא? 119 אחרי 4 שעות צום , זו היתה בדיקה אקראית במיון ולא תוכננה הבדיקה..🙏

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו