ליברה 2 - תוצאות נמוכות

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • ליברה 2 - תוצאות נמוכות
    אבי
    25/07/2024

    שלום דר,
    משתמש בליברה 2 ובד"כ התוצאות נמוכות ב 20-40 מג/דל מהתוצאה בגלוקומטר.
    2 שאלות :
    1. האם יש מד סוכר רציף יותר מדוייק ?
    2. קורה לעיתים שאני מקבל התראה בלילה (ההתראה מופעלת ב 69 ומטה) כאשר בפועל הערך הוא 90-100. ההתראה מעירה אותי בלילה וקשה להרדם אח"כ. אני מפחד לכוון התראה ל 65 או 60 כי אם במקרה שפעם אחת הליברה יראה תוצאת אמת אז לא נעים להתעורר עם תוצאת אמת של 60-65. יש לך עצה איך מתמודדים עם הבעיה הזו ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליברה 2 - תוצאות נמוכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאבי

    ד``ר מאיה איש שלום
    27/07/2024

    גם מדי סוכר אחרים יכולים לזייף, אך למשל בדקסקום יש אופציה לכייל. מד סוכר דקסקום ניתן רק לחולי סוכרת מסוג 1 שחוו 3 ארועי היפוגלקמיה מתחת ל45 ב-3 חודשים האחרונים. הוא לא ניתן לחולי סוכרת מסוג 2. הוא יקר באופן פרטי (אלפי שקלים לחודש). ישנן תוכנות פירטיות כגון XDRIP ותוכנות נוספות שמאפשרות כיול (בעזרת מדידה מהאצבע) של הלברה וזה ישפר את הדיוק. אפשר לקבל עזרה לגבי תוכנות כאלו בקבוצות של LOOPERS בפייסבוק או בוואטס אפ
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו