קסיגדו XR 10/1000

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • קסיגדו XR 10/1000
    מני
    07/01/2025

    בן 72. טוג'או 50 יח' בבוקר. אוזמפיק 1 מ"ג. וגם קסיגדו XR
    בבוקר בצום: 130. A1C אחרון 6.8.
    מתי הכי נכון ליטול את הקסיגדו ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קסיגדו XR 10/1000

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה למני

    ד''ר מאיה איש שלום
    09/01/2025

    בכדי להמנע מהשפעה משתנת בלילה אני ממליצה לטול את הקסיגדואו בבוקר או בצהרים עם ארוחה שיש בה גם שומן. אם אתה מקבל קסיגדואו 10/1000 אפשר לשקול תוספת גלוקומןי או העלאה ל5/1000X2. בתנאי שאין אי סבילות למטפורמין מבחינת תופעות לואי במערכת העכול כגון כאבי בטן או שלשולים ובהנחה שהתפקוד הכליתי תקין או ירוד במידה קלה
    אפשר לשקול הולטר סוכר חד פעמי עם יומן אכילה ויעוץ דיאטנית. הולטר הסוכר יסייע להבין את התגובה הגלקמית שלך למזונות שונים ואם תפחית את הצריכה של פחמימות שמעלות את רמת הסוכר צפוי שיפור נוסף ברמות הסוכר, ואולי אף תהיה אפשרות להפחית את מנון האינסולין.
    כמובן שגם פעילות גופנית סדירה יעילה מאוד בהורדה של רמות הסוכר. אפילו הליכה של 10 דקות אחרי ארוחה יכולה לסייע בהורדת רמות הסוכר. יש גם חשיבות לתרגילי כח בכדי לשמר מסת שריר
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו