שאלה לגבי בדיקות דם

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי בדיקות דם
    זיו
    27/06/2025

    שלום רב
    בת 68. ברקע תת פעילות של בלוטת התריס. גויטר. נוטלת 650 מ"ג יוטירוקס בשבוע. אוסטופורוזיס ומחלה אוטואימונית שכעת אינה פעילה.
    נשלחתי לבדיקות עקב דקירות ועיקצוצים רבים ומציקים במקומות שונים ברחבי הגוף.
    נבדקתי ע"י נוירולוגית, רופאת עור ואלרגולוג אך עדיין ללא מענה לבעיה. כדור בליקסטן שניתן מרופאת עור אינו עוזר

    רוצה לשאול האם משהו מתוצאות הבדיקות יכול לתת איזשהיא תשובה לבעיה.
    Tsh 1.75
    Ft4 13.1

    Thyroid peroxidase ab גדול מ 1300
    סמנים מטבוליים thyroidglobulin ab גדול מ 3000

    בנוסף
    בי 12 217
    פריטין 26.2
    המוגלובין 12.8

    אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי בדיקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לזיו

    ד''ר מאיה איש שלום
    05/07/2025

    הנוגדנים שציינת מבטאים קיום השימוטו שמאוזן תחת הטיפול באיותירוקס. הB12 גבולי היתי שוקלת תוסף תת לשוני, וגם מאגרי הברזל גבוליים היתי שוקלת תוסף וברור נוסף מדוע הם גבוליים אצל גסטרואנטרולוג אלא אם את צמחונית ובצעה גסטרוסקופיה קולונוסקופיה בשנים האחרונות
    האם נבדקו רמות סידן בדם, כי רמות נמוכות יכולות להתבטא כעקצוצים.
    יתכן שגם הB12 הגבולי משפיע.
    בברכת בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו