שלום לך יש שאלה כסכרתי

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לך יש שאלה כסכרתי
    גיא
    02/09/2025

    אני סכרתי סוג 2 מאוזן a1c 6 עושה ספורט ותזונה
    מטופל בכדור גלוקומין כל הבדיקות תקינות מלבד iron 65
    צורך ברזל לפני כשבועיים היה לי דלקת בשן ולקחתי אנטיביוטקה מקוסיון מאז יש לי יובש בפה כמו רק בא והולך ולא יודע איזה זה קרה ולמה מה עושים מתי זה יעבור אף אוזן לא ראה כלום כי אין לי שום תסמין אחר מפחד שיהיו לי בעיות בפה בגלל זה מה עושים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לך יש שאלה כסכרתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לגיא

    ד''ר מאיה איש שלום
    05/09/2025

    יובש בפה הוא תחום של פה ולסת או אף אוזן גרון, אם הסוכרים לא עלו מעל 200 לא סביר שהסוכר קשור ליובש בפה. בנוסף אם יש עודף משקל ודום נשימה בשינה זה יכול להביא ליובש בפה בגלל שינה עם פה פתוח.
    לגבי הברזל כדאי לראות פריטין ברזל טרנספרין, לא ציינת מה גילך אבל אם מעל גיל 50 או אם יש ספור משפחתי של ממאירות במערכת העכול ויש חסר ברזל (מרמת ברזל לא ניתן לאבחן חסר ברזל אלא מהפרמטרים שציינתי) אז כדאי לשקול בצוע גסטרוסקופיה וקולונוסקופיה ליתר בטחון
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו