האם זה סרטן בבלוטת התריס???

מנהל הפורום

ד``ר מאיה איש שלום
ד"ר מאיה איש שלום
לקביעת תור אצל ד"ר מאיה איש שלום ללא פרסום בפורום
 
  • האם זה סרטן בבלוטת התריס???
    יפעת
    05/09/2025

    נוטלת שנים רבות אלטרוקצין 100 בגלל תתפעילות והשימוטו. אמש קיבלתי תשובת אולטרסאונד בלוטת התריס: אונה ימנית - לא מוגדלת עם מרקם יחסית אחיד, באספקט פנימי הודגם ממצא סולידי היפואקוגני עם גבולות בלתי סדירים 8 מ"מ -TIR4A. מה ה אומר?? המון תודה על התגובה שאקבל. שבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה ליפעת

    ד''ר מאיה איש שלום
    07/09/2025

    במגבלות העובדה שלא ראיתי את דיסק הסונר, לפי התאור זו קשרית קטנה שעשויה להחשיד במידה נמוכה (30% לממאירות בבלוטת התריס) . בדרכ בגדלים שקטנים מ1 סמ' אפילו שקטנים מ1.5 סמ לרב מקובל לעקוב בלבד בעזרת אולטרהסאונד , שוב זה תלוי במיקום הקשרית. בכל מקרה גם במקרה שמדובר בממאירות בבלוטת התריס היא לרב לא מסכנת חיים, עם תמותה של פחות מ1% ושכיחות גבוהה באוכלוסיה (20%- 10-מהאוכלוסיה עם ממאירות בבלוטת התריס שהם כלל לא מודעים לה והיא לא מביאה לתמותה וגם לא מסכנת את חייהם
    מציעה להתיעץ עם אנדוקרינולוג/ית מטפל/ת
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו