מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- 17-OH-PROGESTERONE גבוה והריוןמיכל16/11/2009
שלום רב,
בת 28 בעלת שיעור יתר. מנסה להכנס להריון.
בבדיקות הורמונליות שבוצעו ביום ה-23 למחזור היו ערכי ה-OHP17 גבוהים = 17.1.
האם ישנו איזשהו סיכוי שאכנס להריון באופן טבעי? איך בעצם משפיע העודף בהורמון על הכניסה להריון?
בנוסף - במידה ואני כן בהריון, אילו סיכונים יש לעובר עם עודף ההורמון?
תודה על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 17OHP
ד``ר רוזני אברמוף-נס17/11/2009שלום
אם רוצים לדעת אם קיימת עליה לא תקינה של 17OHP בודקים אותו בזמן המחזור.
הבדיקה ביום ה23 למחזור באה לבדוק אם קיים ביוץ ואז PROGESTERONE ו17OHP עולים שניהם וזהו מצב טבעי. לגבי הפרעה בפרופיל שומנים וכו את צריכה להתייעץ עם גינקולוג/אנדוקרינולוג
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלת המשך...
מיכל18/11/2009אכן אבדוק את הערכים ביום ה-3-5 למחזור אולם אשמח אם תוכלו לפרט כיצד עודף
ה-OHP17 מפריע לכניסה להריון.
במעקב זקיקים ובדיקות דם נלוות ראו שאני מבייצת אז אני מניחה שההורמון לא פוגע
בביוץ... במה אם כן הוא פוגע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח אם תענו...
מיכל19/11/2009אני קצת לחוצה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה17OHP
ד``ר רוזני אברמוף-נס20/11/2009שלום
כפי שציינתי קודם ההורמון אינו פוגע בביוץ אלא הוא הורמון רמתו עולה לאחר הביוץ.
במידה וקיימת הפרעה במחזור נהוג לבדוק את רמתו בזמן המחזור ואז במידה והוא מוגבר יתכן וקיימת הפרעה אנזימטית השכיחה אצל אשכנזים אשר נקראת 21OH DEFICIENCY אשר יכול לגרום להפרעות במחור וכניסה להריון ובנוסף במידה וקיימת הפרעה כזאת יש מקום לבדיקה גנטית של האישה ובן זוגה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

