מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ראשצא06/06/2011
סובלת מכאבי ראש כבר הרבה זמן. בימים האחרונים גם הופיעו לי מתחת לעיניים וקרוב לצדי האף כתמים כחולים סגולים כמו שטפי דם. רציתי לדעת אם יכול להיות קשור לכאבי הראש? לפני כן כשכאב לי הראש זה לא היה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
צא14/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן18/06/2011שלום,
היות ולא היתה חבלת ראש קשה איני יכול לקשר את שתפי הדם עם הכאבים. יכול להיות שמדובר בשתי בעיות נפרדות. מומלץ לפנות לרופא משפחה על מנת להיכנס יותר לעומק. האם מדובר במיגרינה או כאב ראש מסוג לחץ? האם יש בעיות בספירת הדם הגורמות לנטיה לשתפי דם?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EEGשירן06/06/2011
ד"ר שלום
בת 42 אחרי שבוע של חולשה קיצונית ועילפון אחד אושפזתי והחל בירור תחילה קרדיולוגי בדיקת הולטר שדווקא באותו היום הרגשתי טוב רק סינוס טקרדיה של 130, והבדיקה הנוספת היא EEG ,תוצאת הבדיקה:על פני האזורים הקדמיים נקלטה פעילות בטא סימטריתת כן נקלטו סדרות אינטרמיטנטיות קצרות 1-0.5 שניות של פעילות איטית ובילתי סדירה בתדירות של 6-7 שניות ואמפליטודה של 50-60 מק"ו
על פני האזור הטמפורלי משמאל תדירות עלתה בנימנום לא נקלטה פעילות אפילפטיפורמית.
לסיכום:תרשים בילתי תקין בשל האטה אינטרמיטנטית קלה על פני האזור הטמפורלי משמאל.
תשובת הניורלוג בבית החולים הייתה ממצאים לא ספיציפים
שוחררתי ללא תשובה
אני הולכת ומרגישה תחושת ריחוף לא מאוזנת לא יכולה ללכת הרבה כי מיד יש עליה בדופק ותחושת עילפון
מה לדעתך עלי לעשות?
יצאתי מבית החולים ללא תשובות אחרי 5 ימים של אישפוז ואין ספור פעמים של תחושת עילפון
האם הEEG לדעתך תקין
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגתם עלי תענו לי בבקשה תודה
שירן14/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהEEG - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן18/06/2011שלום,
אני נוטה להסכים עם הנוירולוג. בדיקת EEG ידועה כבדיקה לא כל כך ספציפית ולא כל כך רגישה. זאת אומרת יכול להיות בדיקה תקינה למישהו שסובל מאפילפסיה ולפעמים יש דברים מוקדיים כגון האטה בקרב אנשים בריאים לחלוטין.
אני ממליץ לשקול בדיקה חוזרת (הפעם בחסך שינה - זאת אומרת לא להירדם בלילה לפני הבדיקה) ו/או יעוץ חוזר על ה- EEG. יש מקום (ליתר ביטחון) לשקול הדמיה מוחית לשלול פגם מבני כלשהו שגורם לממצאים הנ"ל - אבל אם עושים עוד בדיקה והממצאים אינם אז לא נראה לי שיש צורך להדמיה.
לגבי הסימפטומים שלך יתחן שיש לך טכיקרדיה משני לשינויים בתנוחה - POTS. מומלץ לעשות בדיקת TILT.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש,חולשה וסחרחורת לפעמיםמורנו06/06/2011
שלום רב,
לפני כ-3 חודשים הרגשתי כאב ראש בלילה בפתאומיות, מאז אני מרגיש מן הרגשה מוזרה או כבדות בצד ימין של הראש היכן שזה קרה.
בהמשך לזה היום אני מרגיש מן סחרחורת וחולשות מדי פעם כשאני מזיז או מוריד את הראש.
גם יש לי הרגשה של וריד שזז או פועם בצד ימין של הראש,מתחת לקרקפת.
עברתי בדיקת נוירולוג לפני כחודש והכל נמצא תקין, שלחה אותי לבדיקת CT מוח , אך אני מעוניין בגלל הקרינה לבצע אולי MRI.בגלל שבעבר הלא רחוק כבר עברתי בדיקות CT לאזורים אחרים בגוף , כולל CT לשתלים בפה.
נא דעתכם ועזרתך,
תודה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש,חולשה וסחרחורת לפעמים - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן12/06/2011שלום,
לדעתי יש לך סימפטומים אופיניים למגרינה. מומלץ לפנות לנוריולוג (עדיף במסגרת מרפאת כאב ראש) על מנת להיכנס יותר לעומק בדברים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירופתיהאשר06/06/2011
עשיתי בדיקות הדמיה( mri ראש צוואר וגב) שיצאו תקינים ובדיקת emg שיצאה תקינה כביכול(10 דק בדיקה כפי שרשמתי בהודעה הקודמת) , התור שלי לנוירולוג הוא עוד הרבה זמן ולכן אני רושם את ההודעה, האם יש עדיין מקום לדאגה בקשר לנוירופתיה לדעתך? אני עדיין מררגישה חולשה בצד שמאל (יד ורגל)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובה בבקשה אני בלחץ
אשר10/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים
אשר14/06/2011למה לא עונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוירופתיה - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן18/06/2011שלום,
לא ברור לי למה יש חשד לנוירופתיה (אולי פירטת יותר בהודעה הקודמת).
תן לי שוב את המידע הרלבנטי ואנסה לעזור.
מבחינת הבדיקות שנעשו, אם MRI מוח תקין אין גידול או שבץ מוחי, אם MRI עמ"ש תקין אין פריצות דיסק או דברים אחרים שמערבים את חוט השדרה או את השורשים. ו- EMG תקין (אני מניח שגם NCV), כנראה גם אין נוירופתיה - אך זה לא שולל small fiber neuropathy (אך זה לא גורם לחולשה).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירופתיהאשר05/06/2011
הופניתי לemg בחשד לנוירופתיה בבית חולים מ.ר.ב בבת ים... הבדיקה לקחה כ10 דק כולל בדיקת הnct עם המחטים, כאשר התבקשתי להרים רק רגל אחת עם המחט בפנים. האם זה מספיק כדי לשלול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירופתיה - תגובה
אייל קליין05/06/2011כמו כל בדיקת הדמיה מכל סוג שהוא היא נותנת חלק מהמידע. האבחנה צריכה להתבצע על ידי הרופא המטפל תוך התייחסות גם לממצאים קליניים וגם לממצאי הדמיה. אף ממצא בודד לכשעצמו אינו נותן אבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשגיל05/06/2011
שלום רב, ואני מקווה שהגעתי לפורום הנכון.
אני בן 29, סובל מזה מספר שנים מכאבי ראש בתקופות משתנות ובעוצמות שונות.
אני מציין את העובדה כי כל בדיקות הדם שביצעתי תקינות+ שתן+דופלר (בשנת 2007 ביצעתי בדיקת סי.טי. שגם היא היתה תקינה)+ ביקורים אצל נוירולוג שגם הוא ל מצא ממצא מסויים וטען שמדובר ב-tension headache.
היתה גם תקופה מסויימת לפני כשנתיים שהיית רגיש ללקטוז.
בשנה האחרונה המיקום של כאבי הראש השתנה - כעת הוא יותר בצדדים (טמפולרים) וגם התדירות שלו. הכאב קיים לאורך רוב שעות היום, אך הוא מתגבר בצורה משמעותית ביותר לאחר הארוחות, בעיקר בארוחת הצהריים שלאחריה אני מרגיש גם לעיתים סחרחורת, כבדות בראש והרגשה לא טובה בכל הגוףשנמשכת לאורך זמן.
בחודשים האחרונים חלה אצלי גם תכיפות במתן שתן במיוחד לאחר הארוחות.
אני בחור רזה - 1.60 ושוקל 48 ק"ג, עוסק מידי יום בספורט, אך לעיתים גם הספורט לא מחפה על כאבי הראש והתחושות הלא טובות.
האם יכול להיות שפיתחת אי סבילות לאוכל? בעיית סוכר? - למרות שבבדיקת הדם האחרונה שעשיתי לאחר צום רמת הגלוקוז היתה 82 ובבדיקת השתן גם לא היה כל ממצא מחשיד.
אודה מאוד על העזרה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן12/06/2011שלום,
נשמע לי האבחנה של tension-type headache בהחלט אפשרי. אך בגלל התחושות הכלליות הלא טובות והסחרחורת שמלווים את הכאבים גם אשפר להיות שמדובר במגרינה.
מומלץ לפנות לנוירולוג (עדיף במסגרת מרפאת כאב) על מנת להיכנס יותר לעומק (כולל לדבר על אוכל - יש לפעמים מאכלים שגורמים למגרינה).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירות חזקות בצד שמאל בראשיסמין05/06/2011
שלום, מזה כמה ימים אני סובלת מדקירות איומות שמתפרצות באופן פתאומי בצד האחורי העליון של הראש.
הדקירות מתחרשות מספר פעמים ביום, זהו כאב שלא חוויתי מעולם.
אני מאווווווד מודאגת, האם זה יכול להיות משהו מסוכן?
אשמח לתשובה בהקדם, תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקירות חזקות בצד שמאל בראש - תגובה
אייל קליין05/06/2011כפי שכבר כתבתי למספר אנשים לכאבי ראש ייתכנו מספר סיבות כגון מיגרנה, הקרנה מהצואר ועוד. לא נתת מספיק אינפורמציה כדי לבסס את תשובתי אבל בכל מקרה כדאי לפנות לרופא על מנת לברר את מקור הסימפטומים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה עיצבית לאחר טיפולי שינייםעדי ברק05/06/2011
לאחר טיפולי שרש וטיפולים אסתטיים פגעו בעיצבי המקום של השינייםלמרות שהוצאתי את השיניים המקום כואב נימול צריבה דקירות היתי בכל המקומות והרופאים האפשריים רפואת הפה נוירולוגים רופאי שיניים שלא מכירים את התופעה כמוכן דיקור
אם משהו עבר את את אותה הבעיה שיצור עימי קשר כנראה שבארץ לא כל כך יודעים לטפל בבעיה [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה עיצבית לאחר טיפולי שיניים - תגובה
אייל קליין05/06/2011על אף שזה לא תחום ההתמחות שלי אני יכול להגיד שנתקלתי במספר מקרים דומים. המצב הזה הוא די עקשני הצריך על פי ניסיוני טיפול תרופתי מסוגים שונים. לא שמעתי עד עכשיו על פתרון ניתוחי או פרוצדורלי אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנות ושיבוש ראייהאנוטה04/06/2011
שלום,
אני סובלת מגיל ההתבגרות ממיגרנות שהתגברו בחודשים האחרונים עד לתדירות של מספר התקפים בשבוע.
לפני חודשיים קרה לי פעמיים שלפני ההתקף התחלתי לראות זיגזגים מוארים ולא ראיתי דבר בצדדים אלא רק מה שמולי.
זה קרה לי פעמים נוספות בשבועיים האחרונים ואחרי זמן מה בדר"כ התחילה המיגרנה.
מה זה יכול להיות? רב ההתקפים שהיו לי עד היום לא היו מלווים בתופעה זו.
טרם התייעצתי עם נוירולוג, אך נאמר לי שאולי זו אאורה.
יכול להיות שזו אאורה? כי חוויתי את זה רק פעמיים מזמן ופתאום עכשיו זה הופיע שוב.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
אנוטה07/06/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנהשושן03/06/2011
האם יתכן שבמיגרנה, ההתקפים יכללו רק את שלב האאורה (ללא המשך) וגם הוא נמשך לא יותר מ-20 דקות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנה - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן05/06/2011בהכלת כן. זה נקרה בלועזית migraine aura without headache.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- high level gait disorder - סבראבי02/06/2011
שלום לרופאים ,
אימי בת 79 ,צלולה ,ומתפקדת הייטב יחסית לגילה ,ומטופלת מזה כ -4 שנים בתרופות לדכאון וחרדה .
לאחרונה ההליכה שלה מאוד מהוססת ולא יעילה, ונוירולוג קבע את הקביעה שבכותרת.
אודה על אינפ' מה הדיאגנוזה הנ"ל בדיוק - לא מצאתי חומר ברור וחד משמעי בנושא כ"כ - וכמו כן לדברי הרופא אימי אינה לוקה בפרקינסון, אבל התרופה שניתנה לה על ידו הינה פ-ק מרץ שהיא מטפלת כן בפרקינסון .
מדוע ניתנה לה תרופה זו ? ואיך תרופה זו אמורה לסייע לה .
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר high level gait disorder - סבר - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן05/06/2011שלום,
יש כמה דברים שיכולים לגרום ל- high level gait disorder אבל כאשר יש חשד לפרקינסון בדרך כלל אומרים את זה. לגבי תרופות, נהוג לתת נסיון בתרופה אפילו אם זה מיעוד לפרקינסון כדי לראות האם זה עוזר. גם זה יכול לתת כיוון יותר חד באבחנה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אבי05/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת EMGאבי02/06/2011
שלום,
יש לי שאלה טכנית.
אתמול עברתי בדיקת EMG ברגליים. ציפיתי לאחר קריאה על הבדיקה ושיחות עם כאלו שעברו את הבדיקה לכך שהיא תיארך כ - 20 דקות.
הבדיקה ארכה בפועל לא יותר מ - 3 דקות. כך היה גם לנבדקים אחרים באותו יום.
הבדיקה הקצרה כללה מתן גירוי חשמלי אחד קצרצר בכל רגל, והחדרת מחט בשני מקומות בכל רגל. המחט "שהתה" בכל פעם כשניה אחת בכל רגל.
רציתי לדעת האם בדיקת EMG אמינה יכולה להיארך זמן כה קצר?
בתודה מראש,
אבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EMG - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן05/06/2011שלום,
בדיקת EMG היא כלי עזר ואי אפשר לעשות בדיקה מלאה לכל אחד - צריך להתאים את הבדיקה לפי התלונות ואז זה עוזר למקם את הבעיה ו/או לשלול מחלות מסויימות. הכל קשור לשאלה שהרופא שמזמין את הבדיקה שואל.
מצד שני, ידוע שיש עומס במערכת הבריאות ולכן מנסים לעשות את הבדיקה כמה שאפשר מהר. יש גם עוד יתרון, הבדיקה לפעמים כואבת לאנשים ולכן עדיף לא לעשות דברים מיותרים. כמובן - הענין הוא איזון.
אני ממליץ שתשאל את הרופא המטפל האם הבדיקה מספקת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום סי טילולו01/06/2011
שלום, אני בת 17 והמליצו לי לעשות צילום סי טי.
ישלי כמה פירסינגים באוזניים, ואמרו לי שיכול להיות שאני אצטרך להוריד אותם בשביל הצילום.
האם זה נכון? ואם אני אשים במקום העגילי טיטניום עגילים מסיליקון זה יהיה בסדר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום סי טי - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן05/06/2011שלום,
מרוב הבנתי כל מתכת אמור לגרום לתוצאות לא טובות (ארטיפקטים) בבדיקת CT - כדאי להוציא את כל התכשיטים / עגילים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצבע קופצת באופן לא רצונישירה01/06/2011
שלום,
מזה כחודשיים האגודל ביד שמאל שלי קופצת באופן לא רצוני. זה בא והולך, לפעמים נעלם למספר ימים ולפעמים מציק כל היום (עם הפוגות).
אם אני מקמצת את היד לאגרוף חזק ומשחררת - הקפיצות נעלמות למספר דקות ואח"כ שוב חוזרות.
זה לא כואב, ואין לי שום בעיה להזיז את האגודל. זה פשוט מציק.
מה זה?
האם זו בעיה אורתופדית או נוירולוגית?
תודה.
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אצבע קופצת באופן לא רצוני - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן05/06/2011שלום,
לפעמים יש תופעה כשאת של התכווצויות בשרירים - אם זה רק בשריר אחד וזה עובר לאחר זמן קצר (שכנראה במצבך) לא מדובר בבעיה נוירולוגית או אורתופדית.
בלועזית זה נקרה - muscle cramps.
אבל אני ממליץ בתעבור בדיקה מקיפה אצל נוירולוג שיכול להיכנס יותר לעומק על הבעיה וגם לעשות בדיקה פיזיקלית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירופתיהאשר01/06/2011
האם בדיקת sep מגלה נוירופתיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירופתיה - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן05/06/2011שלום,
בשאלה לנוירופתיה מבצעים NCV (הולכה עצבית) ו- EMG (אלקטרומיוגרפיה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


