מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תחושה מוזרה בראשdor17/04/2011
יצא לי לעשן משהו ומאז יש לי חוסר שינה ופעמים שאני קם בלילה ולא בשליטה על הגוף.
וכן יש לי תחושה מוזרה בעונה השמאלית בראש,כמו נקודה קרה כזאת שם.
מה לעשות ואיך זה עובר???תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה מוזרה בראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/04/2011להמתין עוד מספר ימים והתחושה תעבור . גם החוסר שינה כנראה על רקע מתח נפשי שעברת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפילפסיהאורטל17/04/2011
שלום
עליי להתחיל לקחת בקרוב כדור למיקטל. רציתי לשאול האם ייתכן שיופיעו תופעות לוואי כחודש לאחר תחילת הטיפול, או שמספר ימים מספיקים לי כדי לדעת האם אני רגישה לתרופה??
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד18/04/2011תופעות לואי יכולים להופיע גם כחודש לאחר התרופה אבל התור הזו היא כמעט ללא תופעות לואי למעט פריחה שיכולה הלגרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביקור מנהל הפורום בפורוםאלכס16/04/2011
קשה לראות שמנהל, ובמקרה הזה מנהלים לא מגיבים בזמן סביר לבקשות בפורום.
קשה לנהל פורום, אך כל מי שלקח על עצמו לנהל מקום כזה מן הראוי שכותבי הפורום יקבלו איזו שהיא התיחסות לבעייתם. והשאלה הנשאלת לשם מה קיים הפורום? שאלתי היום שאלה וקבלתי תשובה אחרי 10 ימים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביקור מנהל הפורום בפורום - תגובה
אייל קליין16/04/2011כפי שכבר הוסבר כאן בעבר מנהלי הפורום פועלים בהתנדבות במטרה לקדם את תחום השיקום ולתת מענה לשאלות העולות ומטרידות את גולשי האתר. מנהלי הפורום משתדלים לתת מענה בזמן סביר וכן על פי יכולתם המקצועית. על אף שביחד אנחנו מכסים שטח נרחב ביותר מתחום הרפואה השיקומית לא כולם זמינים בכל עת לענות על כל השאלות ולכן קורה שתשובות מתעכבות.
מקווה שתמצא מענה מהיר יותר בעתיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהגבריאל14/04/2011
שלום,
אני מטופל בבית חולים הדסה,
הרופא שמטפל בי קבע שאני צריך לעבור בדיקת אנגיוגרפיה באישפוז, כדי לשקול צורך בניתוח. אני מחכה כבר ארבעה חודשים שיזמנו אותי.
באוקטובר אני מתחיל ללמוד ואני לא רוצה שזה יכנס לי ללימודים, איך אפשר לזרז תהליכים. יש לי ביטוח בריאות די מקיף, אולי זה יכול לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה - תגובה
אייל קליין16/04/2011צר לי לא יכול לעזור לך בכך. פנה לחברת הביטוח ובדוק האם אתה יכול לבצע את הפרוצדורה באופן פרטי ובכך לקצר את משך ההמתנה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מדאיגהמודאג13/04/2011
שלום,
כבר מזה מספר ימים אני מרגיש שיד ורגל ימין רפויים, מין תחושה מוזרה כאילו הן חצי רדומות. אבחנו אצלי גם דלקת באוזן ימין. האם יש קשר בין התופעות או שמדובר במשהו חמור יותר, מאחר ואני סובל מעודף כולסטרול כבר שנים אבל לא לוקח כדורים, ואני מתחיל לחשוש שיש פה סממן של טרשת, ואם כן מה עושים נגד זה
תודה מהמודאג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
מודאג13/04/2011שכחתי לציין שבימים האחרונים אני גם מרגיש קצת מתנדנד עם חוסר שיווי משקל וקשה לי ללכת יציב לעתים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת - תגובה
אייל קליין16/04/2011ייתכן כי הדלקת באוזן גרמה גם להפרעה במערכת הווסטיבולרית ועקב כך לירידה בשיווי המשקל. פנה לרופא אף אוזן גרון והתייעץ איתו לגבי המשך הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשההההההההמודאגת...13/04/2011
שלום רב,
בתשובה לבדיקת סי טי ראש שעברתי נכתב-
an eccentric prominent cisterna magna is noted in the posterior left medial aspect of the occiput
על מה מדובר והאם זוהי תופעה מדאיגה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה, לא סי טי אלא אמ-אר-איי
מודאגת...13/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימפטומים וסימנים נוירולוגים. עזרהלא ישן בלילה12/04/2011
שלום רב
ראשית רציתי לומר תודה רבה על העזרה, לי ולכל משתמשי האתר.
זכר בן 29, מוצא מעורב
המקרה שלי - לפני כשבועיים התחלתי לחוש מעין "רדימות\חוסר תחושה" בעור של שוק שמאל באספקט לטרלי (לא בפיזור דרמטומלי או של עצב סנסורי כלשהו, אולי יכול להתאים לפיזור של לטרל סורל קוטנאוס, אבל ממש לא באופן מדוייק...)
מלבד זאת, מזה שנים יש איזור בעור של ירך ימין באספקט אנטרולטרלי אשר מרגיש כרדום אך רגיש למגע עדין. מעולם לא פניתי לרופא כי זה לא מאד הפריע לי (היום עדיין מרגיש זאת אך פחות, תמיד הנחתי שמדובר במרלגיה פרסתטיקה).
יש לציין לפני 3-4 שבועות כאבי גב תחתון מימין אשר קרנו למפרק הירך מימין (ללא הקרנה בפיזור סכיאטי). כאבים אלו הופיעו פתאום ללא קשר לאירוע מסויים ונעלמו לאחר כ7-10 ימים. כיום לא מרגיש אותם.
בעברי - זעזוע מוח קל לפני כ-5 שנים, אספטיק מניניגיטיס partialy treated לפני כ-3 שנים. מלבד זאת בריא לחלוטין.
בבדיקה פיסיקלית - נוירולוג מצא רפלקס פטלרי לא מופק מימין, קלונוס ברפלקס אכילס מימין, ללא בבינסקי. רגל שמאל הכל תקין. גפיים עליונות ועצבים קרניאלים תקינים.
עוד הוא אמר שיש סימן LASEG חיובי דו"צ (למרות שלא ממש הרגשתי כאב בפיזור סכיאטי) והגבלה בתנועה בגב תחתון.
בשני הלילות האחרונים בקושי הצלחתי לישון מרוב דאגה. אני חושש בראש ובראשונה מטרשת נפוצה וגם מגידולים. האם יש מקום לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר תגובה בבקשה?
לא ישן בלילה13/04/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסימפטומים וסימנים נוירולוגים. עזרה - תגובה
אייל קליין16/04/2011הסימפטומים שאתה מתאר יכולים להתאים לבעיה נוירולוגית כלשהי. בדיקות הרפלקסים על אף שאנחנו משתמשים בהן בקביעות, בעיני אינן מאוד אבחנתיות והן יכולות להיות מוטות בנסיבות שונות. לכן אני מציע לעשות ייעוץ נוסף עם נוירולוג וגם עם אורטופד ולנסות להבין האם מקור כל הסימפטומים אכן מהקרנה כלשהי מהגב (פריצות דיסק וכו) או בעיה אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה של סי טי מחמודאגת...12/04/2011
שלום רב,
בתשובה לבדיקת סי טי ראש שעברתי נכתב-
an eccentric prominent cisterna magna is noted in the posterior left medial aspect of the occiput
על מה מדובר והאם זוהי תופעה מדאיגה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה של סי טי מח - תגובה
אייל קליין16/04/2011כפי שאנו מקפידים להסביר לגולשינו, ממצאי הדמיה נותנים תשובות חלקיות ביותר ללא הקישור הקליני. כלומר מדוע בכלל שלחו אותך לעשות הדמיה כלשהי. הרבה ממצאים נחשבים בסיטואציות מסוימות אקראיים וללא חשיבות קלינית ובסיטואציות אחרות יכולות לכוון לאבחנה כל שהיא. לכן אני מציע שתפני לנוירולוג (אני מניח שהוא זה שהפנה אותך להדמיה) על מנת שיתאים בין הממצא לבין הקליניקה ויקבע את האבחנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוע נוירולוגיבעלה12/04/2011
אשתי בת 42, ללא גורמי סיכון ברורים, סבלה לפני 10 ימים מארוע נוירולוגי פתאומי הכולל כאב ראש, דיסמטריה - לא הצליחה לגעת בקצה אפה בעיניים עצומות, חוסר יכולת ללכת עקב בצד אגודל, חולשה משמעותית ביד שמאל, דיבור איטי וקושי בשליפת מילים. שיפור ניכר חל לאחר 24 שעות אך נותרה חולשה חד צדדית וסחרחורת לא סיבובית שעדיין קיימים גם היום אך משתפרים לאט. כל הבדיקות שנעשו הכוללות בדיקות דם כלליות, CT רגיל, CT ניגודי , ניקור מותני, US צואר ו- MRI (שבוצע רק לאחר שבוע) יצאו תקינות. באופן מעשי הרופאים זורקים אותנו מאחד לשני ללא יכולת לשים אצבע על האבחנה. האם לדעתך יש בדיקות נוספות שאפשר לעשות כדי להגיע לאבחנה? איזה? מה האבחנות האפשריות לדעתך? תודה מראש על זמנך היקר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוע נוירולוגי - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2011אם מדובר בארוע חד פעמי וקצר שנמשך פחות מ 24 שעות יש לבצע בדיקות לקרישיות יתר בתנאי כמובן שה מרי תקין . וכן יש לשקול לבצע ברור בכוון של בעיות כלי דם . לדעתי יש צורך לפנות לנוירולוג לשקול ביצוע סיטי אנגיוגרפיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עודף בעיות נוירולוגיותמאור12/04/2011
בשנתיים האחרונות התחלתי לסבול מעודף בעיות נוירולוגיות, כן זה קצת חופר אבל אני מבקש התייחסות מלאה..
1. נידודי שינה: זה התחיל ממצב של שינת יתר למשך חודש בערך, עבר לנידודי שינה [שעתיים בלילה ואז התעוררתי ולא נרדמתי שוב] למשך 3 שבועות [ניסיתי כדור שינה, לקח לו 4 שעות להשפיע עליי, ביום שלמחרת הוא לא השפיע בכלל], אחר כך חזרתי לישון רגיל אבל עם התעוררויות באמצע, אחר כך עברתי לשינה רגילה, ועכשיו אני במצב של קושי בהירדמות, שינה רגילה אבל אם אני מתעורר אני לא מצליח לישון, גם אם אני עייף ברמות קשות והעיניים עוד שנייה מתפוצצות, נשאר ער..
2. בעיות זיכרון: מי שמכיר אותי יודע איזה זיכרון מדהים יש לי, לטווח הארוך אני זוכר דברים עוד מגיל 4 ו-5, ואני זוכר את הפרטים הכי קטנים.. את הצבע של החולצות של האנשים שראיתי ברחוב בגיל 6, כשאני בעיר זרה שלא הייתי בה מגיל קטן אני יודע את הדרך אוטומטית רק מלהיזכר, יכול לזכור משפטים שלמים שאמרו לי כמה שנים אחורה, בקיצור, זיכרון מדהים.. אבל לטווח הקצר בשנה האחרונה הוא פשוט -נהרס-. אני שוכח דברים שנייה אחרי שאני חושב אותם, עד למצב שאני מחליט לקום לארון ולקחת את הארנק, וכשאני מגיע לארון אני שוכח מה רציתי. זה נהיה בלתי נסבל כבר.
3. לא מבדיל בין זכרונות לחלומות: כמו שאמרתי יש לי זיכרון יוצא דופן, אני זוכר את רוב החיים שלי ואת רוב החלומות שלי, ולטווח הארוך אני פשוט לא יודע להבדיל בין זכרונות לחלומות, זה מתערבב לי ומשגע אותי..
4. שגיאות כתיב: כולם יודעים עליי שעברית תקנית זה דבר ממש חשוב לי. בחיים לא היו לי שגיאות כתיב או שגיאות דקדוקיות. בזמן האחרון אני לפעמים כותב עם שגיאות כתיב.. לדוגמא "אני יגיד" במקום "אני אגיד", או "כבסא" במקום "כבשה", עד למצב ששאלתי את חבר "איך כותבים כבשה?", וזה מראה על בעיה רצינית..
5. בעיה עם שמות: התחילה לי בעיה מאוד חמורה עם שמות, אני פשוט שוכח אותם.. אני לפעמים מנסה לפנות אל חבר או ידידה אבל לוקח לי זמן כי השם שלהם פשוט בורח לי מהראש, ולוקח לי דקה בערך להיזכר.
6. חלומות מורכבים מדי: החלומות שלי נהיו מורכבים יתר על המידה.. עד למצב שבתוך החלום אני ממציא סרטים, פרקים לסדרות, בדיחות, חידות, פתגמים, פרסומות.. השיחות בתוך החלומות שלי הן בשפה מאוד גבוהה, ולפעמים יש התייחסות לתחומים מאוד מסובכים ומורכבים שאני עצמי לא מבין, אבל בכל זאת זה קורה בחלום, ובצורה חכמה ובלי טעויות.. אני גם סובל מעודף דעות בחלומות שלי, חלמתי שפתחתי דיון על נושא מסויים, ובתוך החלום המצאתי לעצמי כ-30 תגובות שונות מאנשים, עם דעות שונות לחלוטין, והכל מנוסח ברמה גבוהה ואינטלקטואלית.
7. כאבי ראש: התחילו לי כאבי ראש מאוד קשים, ובחיים לא היו לי כאלו..
8: עקצוצים בכל הגוף: בעיה שאני סובל ממנה כבר כמה שנים, זה שכשאני מתרגש/מתעצבן/עובר ליד מישהו שאני לא רוצה לראות וכו', מתחילים לי עקצוצים בכל הגוף, ממש כמו דקירות מהירות כאלו.. וזה בלתי נסבל,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
מאור12/04/2011אני מתחיל להתגרד באופן בלתי נשלט, וזה רק מחמיר.. בכל פעם שאני נכנס למכון אני מתחיל להתגרד למשך 5 דקות בערך, כשאני הולך ברחוב אני עוצר לפחות 3 פעמים כי אני מתגרד ואני צריך להירגע, והבעיה הזו משגעת אותי..
סליחה על החפירה, אני פשוט רוצה אחת ולתמיד תשובות לבעיות שלי. תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעודף בעיות נוירולוגיות - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2011לא הבנתי בן כמה אתה . בכל מקרה אם הינך צעיר תלונות די מוזרות . כדאי להתיעץ עם נוירולוג ואם הכל תקין יש להתיעץ גם עם פסכיאטר לשלול שאתה לא במתח או חרדה.
לבצע בדיקות דם מקיפות כולל בי 12 ותפקודי בלוטת התריס ואלי בדיקה במעבדת שינה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בן 17
מאור12/04/2011..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר הבחנה בין מציאות לדמיון?קארין12/04/2011
שלום רב,
סבתי אישה בת 80 אשר חיה לבדה מזה שנים. באופן כללי בריאה אך סובלת מבעיות לחץ דם, בעיות שמיעה, אוסטופורוזיס וזהו פחות או יותר. לאחרונה התחילה להגיד דברים מוזרים כאשר צופה בטלוויזיה כדוגמת "הקריין מסתכל עליי, הוא רואה כשאני אוכלת או צוחקת" ודברים בסגנון זה. היא אמרה זאת לא פעם ולא פעמיים גם לשאר הדודים שלי וזה בא לידי ביטוי בתקופה האחרונה. האם דבר זה אמור להדאיג? מה זה אומר? קבענו לה תור לנוירולוג בכל מקרה אבל מאוד אשמח לעצתך ועזרתך כיצד להתנהג כשהיא אומרת דברים אלו.
תודה רבה,
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר הבחנה בין מציאות לדמיון? - תגובה
אייל קליין16/04/2011בנוסף לנוירולוג יש לפנות גם לפסיכוגריאטר על מנת לקבל תמונת מצב שלמה לגבי מצבה הקוגניטיבי של סבתך. בכל מקרה באופן אישי לא הייתי מעמת אותה יותר מידי עם האמירות האלה על מנת לא להכניס אותה למצב של מתח וחרדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצלנו ככה התחילה דמנציה
ליאורה26/05/2011סבתא שלי התנהגה ככה בדיוק קצת לפני שגילו אצלה דמנציה... שתי מטפלות סיעודיות שהיא חיה איתן שמו לב לזה ( אנחנו גרים רחוק) ומאז שהיא אובחנה היא מטופלת בכדורים מצויינים והמצב שלה פחות או יותר בסדר. מציעה לך לבדוק. עדיף לברר מאשר סתם 'להירגע' שזה לא נראה 'רציני' ושהמצב יידרדר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש ועורף בצד שמאלעדי12/04/2011
לפני כיומיים התחילו כאבי ראש בצד שמאל (ממש לכיוון העורף-צוואר) נקודתיים, במקביל כאבים עצביים (מין מושך-עוקץ) בכל הצד השמאלי כמעט לסירוגין: אוזן שמאל, רקה, חניכיים, גרון.אפילו כאב חד בראש בזמן אכילה או בליעת רוק.ממה יכול לנבוע?מה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש ועורף בצד שמאל - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2011יתכן ומדובר בכאב נאורלגי כלומר דלקת של עצב מסוים שנמצא באזור ומקרין לכל האזור . בכל מקרה צריך להבדק עי נוירולוג ויש טיפול ספציפי לכך עי כדורי טגרטול או דומיהם . לא אנטיביוטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיגרנה, סחרחורת ולחץ דםגל11/04/2011
שלום,
בזמן האחרון אני סובלת ממיגרנות לעיתים קרובות מאוד.
ההתקף האחרון שחוויתי היה חלש יחסית, לא הלכתי לנוח (שזה הדבר היחיד שעוזר לי) והיתה לי סחרחורת נוראית. במשך 3 פעמים תוך כדי הליכה הרגשתי למשך מספר שניות שהראש שלי מסתובב וממש לא ידעתי מה קורה מסביבי, ולאחר מספר שניות זה הפסיק והכל היה רגיל עדיין כאב לי הראש והמשכתי ללכת רגיל. זה אף פעם לא קרה לי, אפילו בהתקפים קשים יותר ואפילו לא ידעתי מה להגיד לרופא לא ידעתי מה קרה פשוט פתאום הייתי באפיסת כוחות לכמה שניות והסחרחורת התגברה ואז פתאום זה נחלש.
בנוסף הרגשתי בהתקף הזה דופק מהיר מספר פעמים, ממש הרגשתי את הפעימות לב שלי.
הלכתי לרופא ומדדו לי לחץ דם ודופק - שהיה 90/135 ודופק 125
לא ידוע לי על בעיות של לחץ דם גבוהה.
לא לקחתי שום תרופה באותו יום כי לא מצאתי משהו שעוזר לי.
יכול להיות שהסחרחורת שהתגברה בפתאומיות והלחץ דם קשורים להתקף? האם ידוע על עלייה בלחץ דם בהתקף מיגרנה ועל סחרחורת חזקה ופתאומית?
זו פעם ראשונה שהיתה לי סחרחורת כזו ופעם ראשונה שנודע לי על לחץ דם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיגרנה, סחרחורת ולחץ דם - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/04/2011לגבי הסחרחורות עליך לעבור ברור בעיקר כדאי לבצע הולטר לב ואקו לב . לחץ דם יכול גם הליות קשור ללחץ שנכנסת בו בעקבות הסחרחורות שהרגשת .
בדכ מיגרנה לא מלווה בסחרחורות . אם זה יחזור על עצמו כדאי להתיעץ בנוירולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד נוראי בכפות רגליםשרונה09/04/2011
שלום רב
בחודשיים האחרונים יש לי גירודים נוראיים בכפות רגלים, תחושה כאילו איזה חרק הולך עליהן, הגירוד מתגבר בזמן מנוחה (ישיבה או שכיבה) לעיתים הגרד גם בכפות הידיים, כמו כן תחושה של כבדות בכף רגל וצריבות וחושה של אבן שמונחת לי בתוך כף היד, וכאב חד בעצם של היד.
הייתי אצל רופא משפחה ורופא עור שנתנו לי תרופות נגד אלרגיה, משחות נגד פטריות לכפות הרגליים, בדיקות דם בהן נמצא כי הכל תקין ומעכשיו אני מטורטרת בין רופא עור לרופא משפחה שלא יודעים מה לעשות עימי.
אני כבר מיואשת ומרגישה סובלת מאוד כל פגישה עם הרופאים מלווה בהמתנה ארוכה לתורי ובסוף לא יודעים מה לעשות עימי.
הגירודים מתגברים עם כל יום שעובר ואני ממש לא יודעת כבר מה לעשות.
מה לדעתך יש לי? לאיזה רופא עלי לפנות?
תודה רבה
שרונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד נוראי בכפות רגלים - תגובה
אייל קליין16/04/2011הסימפטומים שאת מתארת יכולים להיות גם תוצאה של לחץ עצבי כלשהו בעמוד השדרה המותני ולכן הייתי מתייעץ גם אורטופד ועם נוירולוג על מנת לשלול או לאשר כיוון זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות חמורותמורן08/04/2011
שלום ד"ר,
אני סובלת (סבל נוראי שאני כבר מרגישה שאני חצי בן אדם) כבר 4 חודשים מסחרחורות בראש ותחושה של זרמים משונים ועירפול כאילו תחושת עילפון או איבוד הכרה בתוך הראש בעיקר למעלה. עשיתי בדיקת שמיעה והרופא שלל את זה שהתחושות הן מהאוזניים, האם יש בדיקה נוספת שצריך לעשות כדי להיות בטוחה שזה לא מהאוזניים?
נוירולוג נתן לי בטיסטין ומשלא עזר נתן סטונרון וזה גם לא עזר. בין שלל בדיקות שעשעתי (שיוצאות תקינות) עשיתי גם צילום סיטי ללא חומר, רופא מומחה של ראייה שהלכתי אליו באופן עצמאי כדי לבדוק אם התופעות הן לא מהעיניים (שאגב גם יצא תקין) המליץ לי לבקש בדיקת סיטי עם חומר, האם ההבדל הוא משמעותי? האם יש בדיקה נוספת שאני יכולה לעשות כדי לגלות את מקור התחושות הללו שמשבשות לי את אורח החיים לחלוטי(ן!) ?
אודה מאוד מאוד לתשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני בת 21
מורן08/04/2011אני בת 21
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


