מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סחרחורתמיכל19/06/2011
שלום רב
אני בת 36 ומזה 15 שנה החלו לי ריצודים בעיניים במשך30 עד 45 בדיקת נוירולוג הובחן כמגירנה עינית ללא טיפול התופעות היו מגיעות אחת לכמה חודשים לפני כשלוש שנים תופעת הריצודים החמירה והגיע כל חודש בערך לפעמים יותר ונוספה לה תחושה של חוסר יציבות ולפעמים גם סחרחורת סיבובית קשה למשד דקה שלאחריה החוסר יציבות נמשך כמה ימים. הנוירולוג טוען שהוא לא רואה קשר בין הדברים. בנוסף לפני כמה חודשים קיבלתי סחרחורת בשינוי תנוחה במיטה בדיקת אף אוזן גרון כולל שמיעה ברה הובחן כסחרחורת תנוחתית ביצעו לי טיפול פיזיותרפי שלא עזר הרופא אף אוזן גרון טוען שאין קשר בין הסחרחרות הלא תנוחתית לתנוחתית.
אני ממש מיואשת ולא יודעת מה לעשות ולמי לפנות לקבלת טיפול יעיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן26/06/2011שלום,
לדעתי יש אפשרות שהסחרחורת שלך קשורה למגרינות. יש סוגים של התקפים בשם - basilar migraine. ידוע גם שלאנשים הסובלים ממגרינות גם יש להם נטיה לסבול ממחלת נסיעה.
בכל מקרה נראה לי שקיבלת את היעוצים הנכונים. אם הדבר ממשיך או מחמיר אני ממליץ שתפני שוב לרופא א'א'ג' וכן רופא נוירולוג (עדיף במסגרת מרפאת כאב ראש) על מנת להרחיב את הבירור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טישטוש ראיה +הרדמות יד +הרדמות חצישני18/06/2011
אני בהריון בשבוע 33 קרה לי פעמיים שהעין התחילה להטשטש ואז לא ראיתי בצד (צלינדר) שהעין עברה נירדמה לי היד באותו הצד ולאחר היד נירדם לי חצי פנים באותו הצד.
זה קרה פעמיים פעם בימין ופעם בשמאל. זה פעם ראשונה שאני חשה כך. האם זה יכול להיות בגלל ההריון אולי הוא יושב לי לפעמיים על עצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טישטוש ראיה +הרדמות יד +הרדמות חצי - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן26/06/2011שלום,
סביר שמדובר בתופעה שקשור למגרינות - גם אם אין לך מגרינות ברקע וגם אם אין כאבי ראש באותו זמן או לאחר הסימפטומים הנ"ל.
מצד שני יש גם סוג של מחלות שיכולות להשפיע על כלי הדם של המוח באזור האחורי של המוח (ששייך לראיה).
לכן מומלץ לפנות לרופא מטפל או חדר מיון באופן דחוף על מנת לשלול את האופציה השניה ולקבל טיפול בהתאם.יכול להיות שימליצו על בדיקות דם, מעקב ל"ד ובדיקת MRI מוח. וכמובן בדיקת רופא נוירולוג מומחה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהמירה16/06/2011
שלום לכם,
אבא שלי בדרך כלל הוא בנאדם רגיש אך לפני כמה ימים הוא הרגיש סחרחורת קלה הוא חשב שזה סתם ועובר אך מאז הוא התחיל להרגיש סחרחורת קלה כמעט פעמים ביום הוא עשה כל הבדיקות והכל יצא תקין נשאר לו בדיקת הלב הוא בן 58 וסגן מנהל בית ספר.
אתמול לחץ הדם אצלו היה 170 והוא טוען שזה גבוהה
רציתי לשאול האם זה משהוא מדאיג ומה צריך לעשות??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
אייל קליין18/06/2011לא ציינת אילו בדיקות עשה שהיו תקינות. צריך להבין מתי קורית הסחרחורת כדי להבין מה מקורה. בכל מקרה יש צורך בבדיקת א.א.ג ו/או נוירולוג וכמובן להשלים את ההערכה הלבבית. במקרים מסוימים סחרחורת יכולה להופיע גם כתוצאה מבעיות בעמוד השדרה הצווארי. לחץ דם סיסטולי 170 זה אכן גבוה אך לא בהכרח הסיבה לסחרחורת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפצעתי בתאונת דרכים עם איבוד הכרהיוסי16/06/2011
לכ-8 שעות.
נתנו לי סעיף נכות פסיכיאטרי שבו גם כתובים המילים "זעזוע מוח".
השאלה היא האם נכות זו היא נכות נוירולוגית שמתבטאת בסעיף נכות
פסיכיאטרי?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפצעתי בתאונת דרכים עם איבוד הכרה - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/07/2011זעזוע מוח היא אבחנה נוירולוגית ולא קשורה כלל לפסכיאטריה לכן אין לי מושג על מה קבלת נכות פסכיאטרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגו עלי
יוסי20/06/2011למה לא עונים לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה
יוסי06/07/2011מדלגים על השאלה שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלה או סתם דאגה?לימור14/06/2011
שלום רב
הנני סובלת מקפיצות שרירים בכל הגוף מעל שנה בתדירות יומיומית.
לוקחת ציפרלקס . אין חולשה אך מתעייפת מהר יש לי כאבים ברגליים כשאני עולה במדרגות וכאבים בידיים לאחר 10 דקות שאי מחזיקה את בני בן השנה, ועוד כאלו מקרים.....
יש לי פחד ממחלת ALS ......האם אלו איפיונים למחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלה או סתם דאגה? - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן18/06/2011שלום,
כדי לאבחן מחלת ALS יש צורך בבדיקה מקיפה ב- EMG. אבל מכיוון שאת לא מתארת עוד סימפטומים (כגון חולשה) וכנראה אין החמרה במהלך השנה הסבירות מאוד נמוחה שמדובר במחלת ALS. מומלץ לפנות לנוירולוג על מנת לקבל יעוץ מסודר ובדיקה קלינית מקיפה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוויתות בפניםאני14/06/2011
שלום ,אני בן 17 ולאחרונה החלה אצלי מעין הרגשה של עוויתות באזור שמתחת לעין,
וכיום אני מרגיש את זה כמעט בכל הפנים בלחיים בשפתיים וכו' העוויתות לא נראות לעין רק מורגשות למעט כאשר אני מחייך לחי שמאל קופצת (אני לא סובל ממתח ועצבים)
מה זה יכול להיות?והאם זה יכול להחמיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוויתות בפנים - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן18/06/2011שלום,
אני ממליץ לתפנה לנוירולוג על מנת לקבל בדיקה פיזיקלית נוירולוגית מקיפה. אם אין לך סימפטומים נוספים ובדיקה הנוירולוגית תקינה, לא נראה לי שיש מקום לדאגה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בתא לחץ לאחר אירוע מוחילולי14/06/2011
שלום
אימי עברה אירוע מוחי (מפרצת תת עכבישית וצינטור מוחי )
לפני כ-10 חודשים. ב"ה משתקמת יפה. הולכת באמצעות הליכון.
נודע לנו על טיפול בתא לחץ בבי"ח אסף הרופא.
רציתי לדעת האם יש המלצות על טיפול שכזה ומהי מידת יעילותו.
2. נודע לנו כי יש מערכת ממוחשבת בשם ביונס העוזרת בשיקום ההליכה וכן פרוייקט של אלין במימון השגרירות האמריקאית הנקרא "נעל חכמה".
נעל שיש בה חיישנים המזהים כיצד המשתקם הולך וכיצד להדריכו להליכה נכונה יותר.
אציין כי אימי ב"ה כבר הולכת כמה מאות מטרים כולל עליות ירידות ומדרגות.
האם אמצעים אלו יוכלו לעזור לה?
תודה
לולי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בתא לחץ לאחר אירוע מוחי - תגובה
ד''ר יולי טרגר15/06/2011שלום,
1. אין בשלב זה הוכחות מדעיות שטיפול בתא לחץ עוזר לחולים לאחר אירוע מוחי. הדיווחים הם סוטרים ולא חד משמעיים. עקב כך אני לא ממליץ על טיפול.
2. נכון, יש בחברת ביונס מערכת שבחלק מהמקרים עוזרת לשפר איכות ההליכה. אפשר לבדות האם מערכת מתאימה לבעיה של אימא שלך. אני ממליץ לפני פנייה לחברת ביונס להתייעץ עם הרופא המטפל במערכת שיקומית. גם לגבי הנעל אני לא ממליץ לרוץ לרעיון הזה לפני התייעצות עם רופא המטפל, כי זה לא טוב לכולם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש לילד בן 11מאיה.ח13/06/2011
שלום
בני בן 11 סובל מכאבי ראש תקופה ארוכה. בדיקת עיניים תקינה .הפסיק לאכול גבינה צהובה ושוקולד בהמלצת רופאה .זה לא עוזר הוא ממשיך לסבול מכאבים, היגיע לתדירות של כמה פעמים בשבוע. הרופא הפנתה לבדיקת C T מח. מה דעתך לגבי הבדיקה לילד בגיל 11, האם יש סכנות? רציתי לדעת את דעתך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש לילד בן 11 - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן18/06/2011שלום,
קשה לי להגיד האם כדאי לעשות CT ראש על סמך הנתונים שנתת לי בלבד. אם יש אחד מהדלקמן:
1. כאבי ראש מחמירים לאחרונה
2. כאבי ראש חמורים יותר בבקרים
3. יש עוד סימפטומים - כגון ישנוניות, בחילה, הקאות, או משהו נוירולוגי (יכול להיות אי יציבות, חולשה בצד אחד, קושי בדיבור, ירידה בריכוז)
4. ממצאים לא תקינים בבדיקה פיזיקלית - כולל בדיקת הדיסקה האופטית ברשתית
אז בהחלט הייתי ממליץ על CT או MRI ראש. אם לא אז זה החלטה של הרופא המטפל.
CT ראש כרוך בקרינה, לכך כן יש סכנה מסויימת. ב- MRI מוח, אין הקרנה (מדובר במגנט בלבד) אך הבדיקה ארוכה יותר ולא נעימה (הרבה רעש וצריך לשכב בתעלה למשך לפחות 20 דקות).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריטלין וספורטשני13/06/2011
שלום רב,
אני בת 23 ולוקחת כדור וחצי של ריטלין 10 מ"ג בכל פעם.
רציתי לשאול כמה זמן אחרי לקיחת הריטלין אסור לי לבצע פעילות גופנית?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריטלין וספורט - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן18/06/2011שלום,
אולם ריטלין יכול לגרום להפרעות קצב הלב, דבר שאולי קשור למאמץ גופני, אם אין לך רקע של הפרעות קצב הלב לדעתי אין מה לדאוג לגבי אימון גופני.
אגב, מומלץ לבדוק שאין בעיות בלחץ דם או בתפקודי כבד (לפי בדיקות דם) לפני תחילת טיפול בריטלין.
דווקא יש שטוענים שאימון גופני יכול לעזור לסימפטומים של ADHD.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד חמצן בדיבור ממושךלורנס13/06/2011
אני בן כ-38 וזה זמן רב שאני סובל מאיבוד חמצן וסחרחורות כשאני מרצה או מלמד. כך שמעבר לחצי שעה אני פשוט מפסיק וזקוק למנוחה. זהו דבר שמגביל אותי מאוד בשנים האחרונות.
פרט חשוב - אינני מאבד חמצן בהליכה ממושכת בקצב סביר. [בריצה בגילי אני נחנק דיי מהר] אינני ספורטאי והפסקתי לעשן לפני כחמש שנים.
ילמדוני החכמים שמא יש להם פיתרון מה אני אמור לעשות עם זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבוד חמצן בדיבור ממושך - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/06/2011אני לא בדיוק מבינה את הבעיה מה הכוונה מאבד חמצן אם אתה סובל מקוצר נשימה יש לפנות לרופא ריאות לביצוע בדיקות מעמיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקיםלימור12/06/2011
שלום רב
מזה זמן רב תוקף אותי כאב חד בצד ימין אחורי של הראש מן תחושה שהוריד מתפוצץ הכאב הוא לכמה שניות וחולף אך יכול להימשך מספר ימים, יורד בהדרגה
לפעמים מלווה בכאב בצד השמאלי עם כאב באוזן, רופא אוזניים אמר שהכל תקין.
לפני כעשרים שנה סבלתי מסחרחורות, חוסר שיווי משקל ועברתי סדרה של בדיקות
חשבו שיש לי גידול בראש שבע שנים הייתי במעקב בבית החולים ולבסוף החליטו
שזה משהו מולד משהו כמו חור זה מה שנאמר לי ואין מה לעשות כמובן שבמשך כל השנים שהייתי במעקב לא היה שינוי בממצא.
נאמר לי שאין צורך במעקב ואין לי מה לדאוג.
יש לציין שאני סובלת ממגרנה מגיל 16 והיום אני בת 52, כמו כן סובלת גם מלחץ תוך עיני לא גבוה במיוחד מטופלת בקסאלקום
וכן אני עוברת תקופה מאוד קשה עם בעל חולה בסרטן
שאלותיי
האם זה קשור למיגרנה
האם זה יכול להיות כתוצאה של מתח שאני שרויה כבר למעלה משנה
מודאגת מאוד ומצפה לתשובתכם (מצטערת על אורך ההודעה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש חזקים - תגובה
ד``ר סיימון ישראלי-קורן18/06/2011שלום,
לא סיפרת לי מה הסימפטומים הרגילים שלך בזמן ולפני התקף מיגרנה. אך אפילו אם הסימפטומים שיש לך לאחרונה שונות ממה שאת מכירה במיגרינות הרגילות שלך, זה ידוע שאופי המיגרינות יכולה להשתנות עם השנים.
כל הסימפטומים שלך די אופיניים למיגרינה לדעתי, במיוחד שיש לך כבר אבחנה של מיגרינה מגיל 16.
בהחלט לחץ בחיים יכול להיגרם להחמרה במיגרינות הן בעוצמה והן בתדירות. לכן לא נראה לי סיבה יותר מדי לדאגה.
בכל זאת תמיד כדאי להתיעץ עם הרופא המטפל וגם להיות במעקב של רופא נוירולוג במסגרת מרפאת כאב ראש.
אני לא יכול להתיחס כל כך לממצאים ב- MRI אך זה נשמע שאולי יש מין ציסטה במוח (גידול שפיר עם נוזל בתוחו). חשוב גם להביא את הבדיקה והפיענוח לרופא המטפל ... מכיוון שגידולים שפירים יכולים גם לגדול (נדיר מאוד אבל אפשרי) אולי יש מקום לבדיקת MRI חוזרת. אבל קרוב לוודאי הענין לא קשור לכאבי ראש שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זרםמיכל11/06/2011
שלום
לפני 5 שנים עברתי ניתוח להגדלת חזה.. לאחר שנה בדיוק הופיעו לי לחץ בשד נוראי ממש 24 שעות ביממה כל הבדיקות תקינות אורטופ דם שד קרדיולוג הכל תקין עכשיו יש לי נימלול יותר מלחץ זרם בשד ואני מרגישה יחד עם זאת מעופפת ופעימות בצד שמאל 24 שעות ביממה . החליפו לי את השתל השמאלי השבוע הזיזו אןתו קצת והפלסטיקאי שלי אומר שהכל תקין מבחינת הניתוח הפלסטי. עכשיו שבועיים לאחר הניתוח אני מרגישה אותם סימפטומים שהיו לי עוד פעם פעימות זרמים שגורמים לי להיות עצבנית כל היום ותחושת ריחוף לא מרוכזת
קשה מה עלי לעשות כל הרופאים לא מוצאים את הבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עניתם לי
מיכל13/06/2011לא בא לכם לענות לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש לא רגילים...אנט08/06/2011
שלום... מזה כמה שנים, פעם בכמה זמן (בין פעם בחודש לפעם בשלושה או ארבעה חודשים) יש לי יום שמהבוקר עד הלילה אני סובלת מכאבי ראש.. זה יום של עייפות מוגברת וחולשה... וגם אם אני אשן זה לא יעבור.. רק ביום שלמחרת זה בדר"כ עובר... היום יש לי 'יום כזה'... הכאב הוא במצח ובחלק הקדמי של הראש (בקו השיער) בעיקר... זה לא כאב מאוד חזק אבל הוא מאוד מציק.. הכאב גם מתפשט לאורך כל הראש וניתן להרגיש אותו גם בחלק האחורי של הראש.. בנוסף הוא גם מתמקד מסביב לעיניים ממש באזור שמעל האף... האם יכול להיות קשר לסינוסיטיס? הייתי עם התקררות קלה שלוותה בשיעול עם כאבי גרון ונזלת.. האם הז קשור? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש לא רגילים... - תגובה
אייל קליין13/06/2011לא ניתן במסגרת הפורום לקבוע את מקור הכאבים המדויק. מטרת הפורום להעלות כיווני חשיבה מסוימים אולי שונים מאלה שעלו עד כה ולהתניע תהליך כלשהו. כאבי ראש כרוניים מחייבים בדיקה. ייתכן כי את סובלת ממיגרנות או כאבים על רקע סינוסיטיס. ייתכן גם כי מדובר בכאב ראש שמקורו בעמוד השדרה הצווארי או שרירי הצוואר. אני מציע להתחיל את הבירור אצל רוםא המשפחה ומשם להמשיך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה-דחוףעחחימ08/06/2011
שלום!
אני בת 18 ולפני כ5 שנים אושפזתי עקב כך שהיה לי ורטיגו מאוד מאוד חזק ואז תהליך השיקום לאחר האישפוז לקח חודש בערך.
עכשיו הזמנתי הפלגה ורציתי לשאול האם זה מומלץ או האם זה מסוכן ולא כדאי?
לפני שנתיים הייתי בטיסה ולאחר מכן הרגשתי לא טוב במשך כחודש לאחר הטיסה.
האם זה שאני אפליג יכול להשפיע על מצבי לרעה במשך שנים לאחר ההפלגה? או שאפשר להפליג בשקט?
הרופא שלי המליץ לי על הכדור סטונרון. יש יל גם רגשיות לפרמין ומודל.
האם אפשר להפליג בשקט? בבקשה תענה לי, זה דחוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
עחחימ10/06/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה-דחוף - תגובה
אייל קליין13/06/2011לא ברור משאלתך מה הייתה הסיבה לורטיגו לפני 5 שנים. בכל מקרה הפלגה עשויה להיות פרובוקטיבית למערכת הוסטיבולרית שלך וייתכן מאוד שהסטונרון יעזור להרגיע את קצת המערכת. יחד עם זאת ייתכן שגופך כבר התגבר והסתגל ולא יהיו תופעות לוואי מיוחדות. אין נוסחת פלא תצטרכי לנסות ולראות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה-דחוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/06/2011לדעתי אם את בריאה את יכולה להפליג ללא בעיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות משונותאני08/06/2011
בת 24. מזה כמה חודשים סובלת מכאבי ראש קשים, סחרחורות וכאבים ביד שמאל. כל הזמן יש לי "קליקים" במרפק. בשבועות האחרונים הכאבים עברו לצוואר ועכשיו גם בו יש "קליקים". חוץ מזה, יש לי התכווצויות שרירים בכל מיני חלקים בגוף כולל החלק התחתון השמאלי של הפנים וקנה הנשימה. 2 בדיקות סי.טי לא העלו כלום, אילו עוד אפשרויות יש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא ענו לי?
אני18/06/2011?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

