מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לתרופת לבטיראצטםפרדיאן דוד23/11/2014
אני בן 46 ואובחן כחולה אפליפסיה לפני כ- 28 שנה לאחר התקף אובדן הכרה. אני מטופל ב- טריל 4*200 ליום ולבטיראמטם (קפרה) *500 ליום.
שאלתי היא - מדוע אם אני לא נוטל פעם ביום את אחד מהכדורים אני "מקבל עונש" וקורה לי התקף של ניתוק מהסביבה (לא אובדן הכרה !) למשך מס' שניות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לתרופת לבטיראצטם - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/11/2014יתכן ורמת התרופות נמוכה ולכן זה קורה יש לבצע רמת תרופות בדם של טריל ולשקול להעלות את מינון הלבטירצטם זה מינון נמוכ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי כאבי ראשיוסי22/11/2014
לילה טוב
אני סובל זמן רב מכאבי ראש קשים שלא על רקע מיגרנתי.
לאחרונה שמעתי על טיפול בגלי רדיו כטיפול לסחרחורת , והייתי מעוניין לדעת האם זהו טיפול יעיל גם לכאבי ראש
בתודה מראש
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי כאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/11/2014לא מכירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת מיפוי מוח spectאיה20/11/2014
שלום רב,
סבי היקר בן ה- 86, עבר לאחרונה בדיקת מיפוי מוח spect, בעקבות נפילתו ברחוב ואשפוזו בבית החולים לבדיקות.
בתוצאות הבדיקה שקיבלנו כתוב: "מודגמת ירידת פרפוזיה בינונית, לאונות הטמפוראליות, מעט יותר משמאל. פרפוזיה מוגברת נראית באונות האוקסיפיטליות, באזורים פר-פרונטליים וכן באיזורים אורביטופרונטליים. פרפוזיה טובה לשאר אזורי הקורטקס. לגרעינים הבזליים לתלמוס ולמוחון.
לסיכום: ירידת פרפוזיה טמפוראלית בעיקר,ללא תבנית ברורה של מחלה ניוונית. בנוסף, היפרפוזיה כנ"ל שאינה ספציפית".
מה המשמעות של ממצאים אלה? אודה מאוד לקבלת כיוון בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת מיפוי מוח spect - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/11/2014שינויים במוח שיכולים בגלל שינויים שלל כלי דם המיפוי מתבצע לשלול מחלה ניוונית כמו מחלת אלצהיימר שאין לסבא לסכום הממצאים לא ספציפיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה ביד אחת, כאבי ראשמירב20/11/2014
שלום שלום,
אני בת 29 בריאה בדרכ (תת פעילות בלוטת התריס אך מאוזנת.
סובלת מכאבי ראש כרוניים מאז לידת שתי בנותיי (שלוש שנים לערך) כנראה על רקע נפשי ולחצים וכמו כן סובלת ממגרנות.
לאחר הלידה של בתי השנייה לקחתי ציפרלקס 10 מגבמשך כשבעה חודשים כיוון שסבלתי מהתקפי חרדה.
הפסקתי את הכדור לפני כחודש וחצי לערך. לקחתי שבועיים יום כן יום לא ואז לפתע הפסקתי לחלוטין.
אני לא זוכרת אם זה בחפיפה להפסקת הכדור, אך לאחרונה מזה כשלושה שבועות אני מרגישה חולשה בכל הגוף (שרירים) במיוחד ביד ימין חולשה נוראית ו גם כאבים, כאבים בצוואר, כאבי ראש חדים, כאבי עיניים בלתי נסבלים, קשיי בליעה (אני ממש מפחדת לאכול בלי לשתות מים במקביל) וקשיים בדיבור (כאילו שהשרירים שלי בפנים רפויים.
מה גם שאני סובלת מתחושת חוסר יציבות וריחוף כל הזמן!!
רציתי לשאול, האם מדובר באירוע מוחי חלילה או שאולי זאת תופעת הגמילה? ואם כן, ייתכן שהיא כל כך קשה? אשמח לעזרה אני ממש מודאגת, אני אישה צעירה, אם לשתי בנות קטנות וממש לא מתפקדת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה ביד אחת, כאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/11/2014התופעות כנראה על רקע חרדות שצפו מחדש לאחר הפסקת הציפרלקס אולי כדאי לנסות לחזור אליו נא להתייעץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תקופה של פסיקולציות בכל הגוףד``ר מרינה בוקסר20/11/2014
שלום
לפני 7 שנים חוויתי תקופה של פסיקולציות בכל הגוף, שנבדקו על ידי נוירולוג כולל EMG ונמצאו שפירות. הוסבר כי הן יכולות לנבוע ממצבי לחץ וחרדה.
לאחרונה מורגשות שוב פסיקולציות בכל הגוף. אינן נמשכות זמן רב, כל פעם במקום אחר. מחיפוש באינטרנט, רשום שקיום פסיקולציות בלשון הוא סממן ל- ALS.
האם פסיקולציות בלשון הן בהכרח סימן לניוון שרירים, או שייתכנו פסיקולציות שפירות בלשון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסיקולציות - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/11/2014בדכ פסיקו לציות בלשון די סימן לפגיעה שרירית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי קיים
גיל28/11/2014רציתי לשאול ברשותך אם גם לפני שבעה שנים היה לך קפיצות שריר בלשון וכמה זמן נמשך אצלך קפיצות השרירים בכלל אני כבר שנתיים בסיוט הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תוצאות אם אר איימירב19/11/2014
בעקבות הירדמות צד שמאל.
הי,
אני בת 38 הופניתי לבדיקת אם אר איי בעקבות חולשה והירדמות בצד שמאל של הגוף.
להלן התוצאה ואשמח לפירוש:
"לאחר הזרקת גדוליונים ללא האדרה פתולוגית תוך גולגולתת או AVM פיאלי.
אות זרימה תקין בכלי הדם הגדולים עורקיים ורידיים התוך גולגולתיים.
נגע בודד זעיר בחומר לבן פרונטלי קדמי. שאר המוח תקין. להמשך ברור מעמיק קליני לאור גיל הנבדקת. אין קריטריונים מספיקים לאבחנה של ms וגם לא לווסקוליטיס"
אשמח לדעת מה זה אומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח תוצאות אם אר איי - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/11/2014יש לבצע בדיקות לקרישיות יתר לאם הכל תקין כולל אקו לבו הולטר לב יש לחזור על מרי בעוד כ 10 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיקים ופרקינסוןרונית19/11/2014
האם יש קשר ביניהם? האם אדם שיש לו טיקים כל חייו יכול ללקות בפרקינסון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיקים ופרקינסון - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/11/2014אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר יכולת ריכוזעזרה17/11/2014
שלום,
אני בנאדם שמעולם לא היו לו הפרעות ריכוז ולמידה יש לי תעודת בגרות והכל.
הייתי בצבא 3 שנים בתור לוחם.
אני מנסה ללמוד לפסיכומטרי ודברים כאלה, ופשוט בקושי מצליח לקרוא עמוד.
אני חייב לציין שעברתי ניתוח לייזר בעיניים, יכול להיות קשר לזה?
התחושות שלי הן כאלו -
כשאני מתמקד בקריאה ומנסה להתרכז, נהיים לי כאבי ראש, עקצוצים כאלה וכאבים ברכות.. כאילו ממש מרגיש וריד ברכות או משהו בסגנון. לא יודע אפילו איך להסביר את זה.
מה זה יכול להיות?
אני חייב לציין שעשיתי בדיקת MRI והכל יצא תקין. הייתי אצל רופא עיניים והכל יצא תקין.
זה מאוד מציק לי ואשמח לשמוע את דעתכם לכל כיוון אפשרי. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר יכולת ריכוז - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/11/2014אולי בעית עיניים מוזר בטוח שאין בעיה מוחית יתכן שאתה נתקל בקושי ואז מופיעים כל מיני בעיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של בדיקת MRIדינה16/11/2014
שלום!אני בת 51 .סובלת מכאבי ראש.לאחרונה עשיתי MRI והינה תוצאות הבדיקה:מעל לטנטוריום:מודגמים מוקדים קטנים אחדים בעלי רלקסציה מוארכת בחומר הלבן ,בלתי ספציפיים.מוקד קטן מודגם בגרעין הלנטיפורמי השמאלי. בנוסף מודגמת לויקומלציה חיוורת פריונטריקולרית דו-צדדית סימטרית.הממצאים המתוארים עשויים להיות שינויים פוסט איסכמים או וסקולופטים.אין סימני דימום.לאחר הזרקה של גדולניום לוריד מודגם DVA המערב את הגרעין הלנטיפורמי השמאלי.אין מוקדי האדרה חריגים אחרים.שאר הבדיקה תקינה.
הייתי רוצה לדעת מהי משמעות השינויים המתוארים.
בתודה מראש ובברכה,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/11/2014שינויים בלתי ספציפיים של כלי דם תקינים יש לעקוב אחר ערכי לחץ דם ולקחת אספירין ולעשות ברור של דופלר עורקי צואר וברור לב כולל אקו לב והלוטו לב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרקינסוןאולגה16/11/2014
בת 56. אובחנתי עם סימנים התחלתיים של פרקינסון ללא רעד. (נוקשות בעיות בקול ועוד)לא זקוקה לתרופות. בימים האחרונים הסנטר רועד לי בצד שמאל . האם יתכן שזה סימן נוסף לפרקינסון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקינסון - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/11/2014יתכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת פתאומית וכבדות בראשד``ר מרינה בוקסר16/11/2014
שלום
לפני כשבועיים היה לי סחרחורת פתאומית וכבדות בראש הרגשתי שעוד מעט אני עומדת להתעלף ונאלצתי לשכב במיטה ולנוח עם רגליים מורמות
מאז המקרה הזה ועד היום אני יום יום עם סחרחורת אני מתקשה לתאר את ההרגשה,, זה מין אי יציבות ראש כבד וחוסר ריכוז וכשאני מניעה את הראש במהרה זה מחמיר ,, איני חשה שהחדר מסתובב או משהו אלא כשאני הולכת או קמה זה מחמיר אני גם לא מפוקסת זה ממש מפריע לי
יש לציין שלפני חודש וחצי הייתי בחו"ל , במטוס תמיד אני סובלת מכאבים באוזניים אני לא יודעת אם זה קשור אבל כבר זמן מה שיש לי אי נוחות באוזן ימין כמו לחץ ואוויר לפעמים שאני מדברת הקול שלי מפריע לי וכשיש רעש גבוהה אני ממש סובלת לפעמים כשאני ישנה מרגישה כמו משהו שמושך לי את האוזן פנימה , רופא אף אוזן גרון בדק ואמר שהאוזן נקייה !! הוא שלח אותי לבדיקת שמיעה ליתר ביטחון ,, אני פשוט בלחץ וחרדה שאולי יש לי גידול מוחי , אציין שאין כאב ראש כלל רק כבדות , לפני חצי שנה קרה לי שהיה לי סחרחורת סיבובית שחלפה לאחר חודש וגם סבלתי מאוד וחשבתי שכל החיים אני תקועה עם המצב הזה.
בת 23 +תינוקת שוקלת 48 גובהה 164* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר שיווי משקל - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/11/2014יכול להיות שהסחרחרות ממקור אזני כדאי לעשות eng ולפי התוצאות של זה ובדיקת שמיעה לשקול בצוע מרי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פירוש תוצאות אמ אר איידברת14/11/2014
שלום רב לפני כשבוע אימי קיבלה בדואר את תוצאות ה mri
הmri נעשה לאחר אירוע של שכחה ובלבול חד פעמי.
אנא תפרש לי בבקשה את התוצאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירוש תוצאות אמ אר איי - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2014שינויים קלים של כלי דם קטנים ללא משמעות חולנית משמעותית שתקח אספירין 2100 מג קבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפירוש תוצאות אמ אר איי - תגובה - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2014100 בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאספירין
דברת16/11/2014דר תודה על תשובתך.
היא צריכה כדור 1 ביום של 100 מ"ג???
דברת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאספירין-בירור.
דברת16/11/2014אני רוצה לציין שעד הבדיקה נטלה אספירין עפי הוראת רופא בית החולים שהיתה מאושפזת לאחר מיקרה הבלבול. ונאמר לה שעד הבדיקה בלבד עליה ליטול כדור זה ולאחר בבדיקה להפסיק.
עוד דבר. אימי נוטלת באופן קבוע כדור לוסק/ אומפרדקס נגד צרבות . היות ויש לה בקע בסרעפת. האם זה לא מתנגש יחד עם האספירין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות נוירולוגיותשמרית12/11/2014
שלום רב,
בשנה האחרונה עברתי בדיקות mri מוח בתאריך 28.10.14 עברתי שוב נוסף והדיאגנוזה שרשומה במלל היא להלן :
בחומר הלבן הפריונלריקולרי והעמוק קרן פרטונטלית,טריגון צנטרום סימאובלה וקרניים אוקסייפטליות.
קיים אובן נפח פרנכילי מינמלי .
רושם מספר מוקדים לא ספציפים ויציבים בחומר הלבן הפריונלריקולרי האבחנה המבדלת כוללת :דמיאלינטיבי,וסקוליטיס,ומיגרנות.
עכשיו ככה יש לי בעיות בתנועה :נימולים ,חוסר יציבות בעמידה הליכה בחוסר שווי משקל ,נימולים מיגרנות קשות מאוד שאני מקבלת רילרט 40 מ"ל שלא עוזר אני מקבלת אספרין 100 מ"ל .
אני אשמח בבקשה ממכם מעומק ליבי להבין את הפענוח הנ"ל ומה זה אומר צריכה את עזרתכם הדחופה.
תודה רבה ,
בברכה שמרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות נוירולוגיות - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2014שינויים קלים של כלי דם קטנים אם יש לך מגרנות קשות זו יכולה להיות הסיבה תתי עצי עם נוירולוג לשקול טיפול תרופתי מונע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת mri שביתי עשתה בתור סטודנטיתיחיאל11/11/2014
בפיענוח הבדיקה נרשם "בדיקה מתאריך 26.8.14 בדיקה בפרוטוקול מחקרי מצומצם הכולל את הרצפים : T1 ,י 3Dspgr.
MRI מח:
מוקדי אות היפראינטסים באספקט אחורי להמשך בירור ומעקב ע"י mri מח. חדרי המח והחללים התת עכבישיים בתבנית תקינה, אינם מורחבים קו אמצע שמור . מעבר קרניו-צרביקלי תקין.
מוטרד מאד מה"המשך טיפול" מחוסר ידיעה.
האם אפשר להסביר, להרגיע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת mri שביתי עשתה בתור סטודנטית - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2014ללא ממצאים משמעותיים נא להתייעץ עם נוירולוג לגבי בעיות של כלי דם קטנים לא מדאיג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיהמאיר11/11/2014
שלום אני בן 25 סובל מכאבים קשים מאוד בשרירים קרוב לשנתיים,
ביקרתי אצל המון סוגי רופאים ולא מצאו פיתרון,
לאחרונה אישפזו אותי ועשיתי EMG נוסף בבית חולים.
ואלו התוצאות:
כל ההולכות בידיים וברגליים נמצאו תקינות, בבדיקת מחט ביד וברגל מימין לא נמצאה כל פעילות עצמונית, בשרירים הפרוקסימלים נמצא ריבוי יחידות צרות ופוליפזיות, חלקן אף עם אמפליטודה נמוכה. רק בשריר הביספס רושם גיוס מוקדם. הבדיקה מחשידה לקיום של מיופתיה לא דלקתית.
הבדיקה ארכה כשעה ורבע, הרופא התפלא מהממצאים ואף התייעץ עם רופאים נוספים, אך לא הגיע לתשובה ולהגדרה.
יש לציין שהבדיקה הקודמת של הEMG הראתה אותם ממצאים.
אני ממשיך לסבול מכאבים לא יכול לתפקד ושרירי קופצים כל הזמן ולאחרונה יש לי גם הירדמויות.
אהיה אסיר תודה אם תעזור לי להבין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד15/11/2014יתכן ויש בעיה של שרירים אולי משהו תורשתי כדאי להתייעץ עם מומחה שרירים פרופ שדה ולשקול ביופסיות שריר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)


