מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחפש מומחה לאבחון MS או נורופתיהניר לאור19/12/2014
שלום קבלתי מניורולוג המלצה לאחר בדיקה שלו ליעוץ לשלילת MS או נורפתיה פריפרית
אצל ניורולוג המומחה לאבחון שעובד עם כללית או כללית מושלם
אשמח להמלצות לרופאים כולל דרכי קביעת תור
בבית חולים התורים ארוכים כדי חודשיים שלוש
ואני לא מוצא דרך הקופה רופא איש שם לא יודע על מי להפנות אותי כולל הרופא משפחה
אני סובל מזה 4 חודשים מכאבי גפיים במנוחה ו או מאמץ קל
מדי פעם נמלול או הרדמות של פרק השוק או כף הרגל בהליכה או בהתחלת התיישבות
כאבי ידיים חזקים מדי פעם עם ההשקמה בבקר וחולצה בחזה
בידי בדיקות שביצעתי במהלך החודשים האחרונים
בדיקות CPK בי 12 ו TSH בטווח הנורמה
EMGּ/NCV
VERA
VEP
S E P
EEG
MRI של המח ועמוד השדרה הצווארי שניהם בהזרקת גדוליניום
כל הבדיקות תקינות למעט בלט אנולס ללא בלט דיסק עם לחץ על שק תקאלי קל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש מומחה לאבחון MS או נורופתיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014תברר בכללית מושלם גם אני מקבלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגיל19/12/2014
שלום רב מנסיונך האישי ומהספרות המקצעוית שני שאלות ברשותך 1 האם קרו מקרים שגם קפיצות בלשון היו שפירות לאחר שנתיים של קפיצות שרירים בגוף ובדיקות אצל מומחים נירולוגים ובדיקות אי אם גי תקינות 2 לאחר כמה זמן וממה שאת מכירה אפשר להגיד שקפיצות השרירים שפירות זה דבר שלוקח חלק גדול מהחיים בדיכאון בחרדות באי אפשרות לעבוד אני יגיד ששנה לפני הקפיצות ההייתי בדיכאון וחרדות קשות כמובן עד היום תודה רבה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014קפיצות בלשון בדכ לא מרגישים רק רואים ורק נוירולוג יכול לבדוק זאת והם בדכ מצביעים על מחלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לדלקת פרקיםרינת19/12/2014
א יש לי דלקת פרקים ואני לוקחת תרופה בשם פקנוויל שיש לה תופעות רבות כמו שאתם יודעים וקיבלתי חלק מהתופעות הלוואי אבל במיוחד אני מודאגת מהפרכוסים ואיבוד הכרה שהתחילו עכשיו והיו כבר שלושה פעמים
ורציתי לדעת האם ישנה תחלופה לתרופה זו? כאשר אפסיק את התרופה כול התופעות לוואי יעלמו? או האם בלתי הפיך?
מודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לדלקת פרקים - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014לא חושבת שהפלקויניל גרם להתכוציות כדאי לעבור ברור מקיף אצל נוירולוג כולל מרי ו eeg
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה משונה ומדאיגהאחת18/12/2014
שלום, אני בת 30, בריאה, לא נוטלת תרופות.
לפני מספר ימים עברתי חוויה מבהילה, הרגשתי מן הפרעה מוזרה בעין שמאל, כאילו משהו שקוף מכסה חלק מהעין. הבטתי במראה וראיתי שאין כלום. תוך כדי כך הרגשתי מן גל מוזר בגוף ולפתע הרגשתי שאני מתנתקת מהסיטואציה. ההפרעה בעין נעלמה. הייתי בחנות והמוכרת דיברה איתי, שמעתי את עצמי עונה לה אוטומטית והרגשתי כאילו אני לא עצמי. לאחר כמה דקות החלטתי ללכת הבייתה. לקח לי כארבעים דקות להגיע הבייתה והרגשתי עדיין את אותה התחושה המשונה, כאילו אני בסרט וכל המציאות נראית מעט שונה, הצבעים נראו חדים ובהירים יותר. למרות שתיפקדתי כרגיל (אוטומטית). כשעה לאחר התופעה המשונה התחיל כאב ראש חזק (מעולם לא הייתה לי מיגרנה) וכאב הראש נעלם אחרי חצי שעה בפתאומיות, היוה לי רגע קצר של פאניקה מהמצב המוזר. ואז שקעתי בעייפות עצומה ובלתי נשלטת והלכתי לישון לכמה שעות. מאז עברו כמה ימים, אין יותר כאבי ראש אבל תחושת הנתק מהמציאות נותרה, ומתגברת יותר באור היום או בתאורה של פלורוסנט. אני מרגישה אדישה ועייפה מהרגיל וישנה הרבה. הייתי אצל ניורולוג שעשה לי כמה בדיקות במקום של רפלקסים וכו' ולא מצא שום בעיה וקיטלג זאת גמיכרנה. נראה לי לא הגיוני שממיגרנה של חצי שעה אני באפקט כל כך מתמשך כבר חמישה ימים... הפנה אותי לCT ועוד כמה בדיקות שהתור להן אורך חודשים וייקח זמן לא מעט עד שאעשה אותן. הייתי שמחה לדעת האם יש השערות או רעיונות מה לא בסדר איתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה משונה ומדאיגה - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014יכול להיות מיגרנה אכן יש לבצע סיטי וכן eeg
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח mri. תודה על התמיכה!ישראל17/12/2014
שלום.קיבלתי תוצאות mri מוח ומה שרשום לי זה:רושם של שינוי יתכן פוסט היסכמי ישן במהיספרה הימנית של המוחון בהספקט יותר מדיאלי.עליון הזוויות הצרבלו פונטית ועצבים 7-8 שמורים.מדובר בממצא בעל רלקסציה מוארכת שצורתו משולש וקוטרו המירבי 25 מ"מ.אין סימני דימום
רציתי בבקשה לדעת מה זה אומר.עברתי שבץ מוחי?.יש לי קריש דם במוח? (נשלחתי לmri לאחר בדיקת ברה לא תקינה שאותה עשיתי לאחר התקף חרדה) אשמח לתשובות!!! תודה רבה על התמיכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח mri. תודה על התמיכה! - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014זה ממצא ישן יתכן ארוע קטן בעבר יתכן חבלה בעבר קשה לדעת כנראה ללא משמעות יש להתייעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רונית
ישראל20/12/2014תודה רבה אני ממש מעריך את ההתייחסות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשפוז ו EEG לא תקיןיעל16/12/2014
שלום.
אני בת 27 ולפני שלושה שבועות הייתה לי הפרעה בראיה ואיבוד זיכרון של כמה שניות ובעקבות כך הגעתי לביה"ח. בביה"ח עשו בדיקות עיניים שיצאו תקינות ובדיקות נוירולוגיות שהראו פרונציה וצניחה ביד ורגל שמאל ונטייה לפלקציה משמאל. נשלחתי לבדיקת CT שיצאה תקינה ואושפזתי במחלקה נוירולוגית. לאחר בדיקת EEG רגיל ובחסך שינה נמצאו גלים חדים גבוהי תנודה באזור הטמפורו פריאטלי מימין והחמרה בנישום יתר ואיטיות קלה בתדירות תטא.
לאחר הבדיקות הנ"ל שוחררתי עם המלצה ל MRI ובבדיקת MRI שביצעתי לפני מספר ימים אין עדות להפרעה מבנית.
רציתי לשאול מה דעתך על הממצאים הנ"ל וממה יכול לנבוע מצבי בלבול וכאבי ראש חדים שאני עדיין חשה מס' פעמים ביום בהתאם לבדיקות שעשיתי.
תודה רבה מראש.
יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשפוז ו EEG לא תקין - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014זה יכול להיות קשור להפרעה ב EEG סוג של נטיב לפעילות חשמלית מוגברת יש להתייעץ עם נוירולוג ולשקול אם לא לקחת טיפול מונע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות EEG - תרשים חורג מהנורמה עקב אי סדירותד``ר רונית גלעד15/12/2014
שלום,
קיבלתי תוצאות בדיקת EEG שבהן רשום:
תרשים חורג מהנורמה עקב אי סדירות, איטיות דיפוזית ומתח נמוך מאוד, לא נרשמה פעילות פרוקסימלית, ארטיפקטים רבים עקב פעילות שרירם מוגברת.
מה ניתן להבין מתוצאות אלו? ועל מה הן מצביעות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
א15/12/2014יש לציין כי ביצעתי בדיקת MRI לפני כחודש וחצי שיצאה תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014ללא משמעות חולנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בקרקפת כואבדניאלה15/12/2014
שלום רב, לפתע הרגשתי גוש כואב בקרקפת בראש , הגוש מזכיר כאב כמו של פצע בגרות שעדיין לא יצא ומכאיב, במישוש מרגישים גוש בגודל גולה לערך, כואב ויוצר לחץ בראש בצד שהוא נמצא שזה הצד השמאלי, האם זה אכן יכול להיות פצע שעומד לצאת בקרקפת או
שזה משהו אחר שצריך לבדוק, חשובה לציין כי אין כל שינוי בגוון צבע הקרקפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בקרקפת כואב - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014יש לבדוק את זה אצל פלסטיק אי או נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאובחנת קיארי 1שניש15/12/2014
שלום,
לפני כמה ימים הגעתי לחירום עם סימפטומים של חוסר תחושה בבהונות הרגליים במשך שבועיים, כאבי ראש חריפים ובחילות ובאותו יום שהחלטתי לגשת לחירום נתפס לי גב תחתון בצורה חמורה וללא יכולת להתיישר. אני בחורה בת 27 עם ילד בן 3 וחצי (עברתי היריון תקין ובריא וכמו כן לידה תקינה). אני בד"כ בחורה בריאה שלא סובלת ממחלות כרוניות לרבות כאבי ראש. הרופא בחירום המליץ ללכת למיון בעקבות חשש למנינגיטיס, לאחר שהגעתי למיון ביצעו בדיקות- דם, CT ראש ו-CT עמוד שדרה. תוצאות בדיקות הדם היו תקינות ולא הצביעו על זיהום ממשי, ב- CT עמוד שדרה מצאו בלט בדיסקים אך גם לא משהו משמעותי שמתקשר עם כל הסימפטומים שהרגשתי, ולבסוף בCT מוח מצאו שיש לי קיארי 1 כך שגם לא יכלו לעשות לי ניקור מותני מכיוון שהטונסילס שלי צנוחים בצורה משמעותית. יצאתי מבית החולים מבולבלת, עדיין סובלת מכאבי ראש וגב תחתון קשים והתחושה בבהונות טרם חזרה. האם קיארי 1 קשור לכל הסימפטומים? האם יש סכנות? לאיזה מעקב כדאי ללכת אורתופד או נוירולוג? אשמח לעזרה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאובחנת קיארי 1 - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014יש להתייעץ עם נוירולוג בקשר לכי ארי וגם כדאי לעשות מרי מוח הסמפטומים לא קשורים לכי ארי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת ליריקה תשפיע על תוצאות EMG?רוני15/12/2014
ואם לא מדוע לא? ....(בדיקת מחטים ברגליים) תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת ליריקה תשפיע על תוצאות EMG? - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014ליריקה לא משפיעה כי היא בכלל לבעיה של כאב ולא משפיעה על השרירים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפולינוירופתיה
הילה22/03/2015שלום
יש לי כאבים איומים שכוללים בין היתר תחושת בערה. מאזור המפשעות פיוביס פירנאום ועד לשוקיים. בביופסית עור אובחנה לי פולינוירופתיה.
לפני כ4 חדשים התחלתי לקחת ליריקה ומאז תחושות הבערה השריפה התפשטה לכל העור מהקרסוליים ועד למפשעות והתחיל נימול שהתחיל ברגליים וכעת הןא לאורך כל הרגליים ועד למפשעות. נימול מכאיב נורא ודוקר נורא. האם זוהי התקדמות המחלה? האם יכול להיות שאלו תופעות של הליריקה?
המון תודה מראש על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מירימירית14/12/2014
שלום רב
ברצוני לשואל איזה בדיקה הכי אמינה ויכולה לתת מענה לרעד וטיקים?מלבד בדיקה גופני
יש לציין קיימת מחלה ניורלגית ברקע,אך לא קשורה למשפחה של מחלות בעצבים,עשיתי עשרות EMG וגם הולכות חשמליות עצבים תקינים,
האם EEG יוכל לעזור באבחון?הבנתי שיש קשר בין דופאמין לזה
זה פשוט הולך ומחמיר מאוד עד מצב שמחזיקה כוס עם מיים פשוט המיים נשפכים מעט והטיקים נוראים ברוב אזורי הגוף וקשים מאוד ומשבשים את מהלך החיים ותיפקודיו
אשמח למענה ואולי דרך טובה ונכונה לטיפול אשר יפתור בעיה זאת ויוכל להחזיר לי קצת תפקוד לחיי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירית
מירית15/12/2014שלום
אפשר התייחסות לתגובתי הקודמת??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמירי - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014אין בדיקות מיוחדות לזה יש להתייעץ עם נוירולוג שמתמחה בנושא של הפרעות תנועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך בבקשה
מירי21/12/2014עשיתי את כול הבדיקות הקימות כולל סיטי ראש וEMG רבות וגם הולכות
בדיקה שלא עשיתי זה EEG האם היא תוכל לתת אולי תמונה לגבי הטיקים והרעד??
תודה ומודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד שווי משקל רגעיענת14/12/2014
שלום רב
אתמול שוחחתי עם חברה ,ופתאום בעמידה חשבתי איבוד שיווי משקל ממש לשניה -כאילו עמדתי ליפול -והחזקתי אותה על מנת שלא ליפול.
זה חלף לאחר שנייה -
אני בת 43 , בריאה בד"כ - פעימות מוקדמות ..זהו ..
קצת מלחיץ -מה זה יכול להיות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צמרמורת בצד שמאל של הראש ואח"כ כאבי
ציפי15/12/2014בערב חשתי צמרמורת בראש בצד שמאל ואכ"כ כאבי ראש עזים שנבלמו רק בנטילת משכחי כאבים.
חשתי את לחי שמאל כאילו קפאה.
אחי נפטר ביום חמישי בשבוע שעבר ומאוד קשה . האם זה משהו ריגשי או שמא יותר מזה?אנא תשובתכם המהירה.
אני בת 55.
תודה. ציפי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיבוד שווי משקל רגעי - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2014ירידה בלחץ דם או איזו הפרעת דופק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סירינגומיליה והריוןיעל12/12/2014
שלום,
לפני כשנתיים אובחן אצלי סירינקס קטן בגובה C4 משהו כמו 5 מ"מ.
אני לא ממש במעקב ואין לי תופעות הקשורות אל סירינקס זה.
אני כרגע בהריון עם תאומים חודש שישי, משיטוטים באינטרנט לא מצאתי הרבה מידע, אבל הבנתי שעלולה להיות בעיה עם הלידה, ו/או עם אפידורל.
הלידה שלי תהיה בקיסרי בכל מקרה (עקב סיבוכים בלידה קודמת), האם אוכל ללד עם אפידורל או שאצטרך הרדמה מלאה?
יש לציין כי הסירינקס שלי אובחן קצת לאחר הלידה הקודמת שהייתה עם אפידורל ווגינלית (בשלב הלחיצות כבר לא היה אפידורל) והיא הסתימה בואקום.
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נראה שדילגתם עלי, אשמח לקבל תשובה
יעל25/12/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירינגומיליה והריון - תגובה
ד``ר רונית גלעד03/01/2015הסירי גס היה קיים מזה זמן רב גם לפני לידה קודמת לכן אם תל גדי בקיסרי אין בעיה גם אין בעיה לבצע אפידורל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EEG לבירור הפרעת זכרוןמישהו12/12/2014
שלום ד"ר,
אמי בת 60 סובלת מבעיות זיכרון המתבטאות בקושי בשליפת שמות של אנשים מוכרים (למשל של מפורסמים) או של ילדים איתם עובדת, ולפעמים לא זוכרת דברים שסיפרו לאחר יום-יומיים. נשלחה ע"י נוירולוג ל - EEG (מצ"ב פענוח).
אודה לך על הסבר הממצאים וחו"ד עד לפגישה עם הנוירולוג בפברואר, האם הממצאים יכולים להסביר את בעיית הזכרון?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EEG לבירור הפרעת זכרון - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2014אינם יכולים להסביר האג מראה הפרעה בלתי ספציפית ממוקדת ללא משמעות חולנית אמיתית יש צורכ לבצע הדמיה מוחית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרולולא12/12/2014
שלום,
אני סובלת מרעידות חולשת שרירים ודופק מואץ מזה שנה הרופא המליץ לי על לקחת פרולול 10 מ"ג פעמיים ביום להפחתת התסמינים, אני נוטלת את התרופה כבר שבוע וחצי ללא כל שינוי ואפילו יש החמרה ברעידות, האם לוקח זמן לתרופה להשפיע או שאולי היית ממליצה להפסיק ליטול את התרופה או להגדיל מינון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרולול - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2014לשקול להגדיל מינון אבל רק ביעוץ עם הרופא שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

