מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נימולמרי24/07/2014
בהמשך להודעה שכתבתי...האם הגיוני ש mri יוצא תקין כשיש פגיעה במערכת עצבים מרכזית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול - תגובה
ד``ר רונית גלעד26/07/2014לעיתים יכול להיות ותלוי גם איפה מוח או חוט שדרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימולמרי23/07/2014
שלום רב..אני בת 33 סובלת יותר מ3 שנים מרדימות צד שמאלי של הפנים ..בידיים (יש גם זרמים חשמליים בידיים) ורגל שמאלית...מרגישה כבדות של הגוף...עד כדי כך שאין לי אנרגיות לכלום...יש לציין שיש לי כאבי ראש בעיקר בעורף עם כאבי צוואר חזקים...ולסת תפוסה...גם כאבי גב תחתון בעיקר בבוקר..מתרוצצת בין רופאים (ניורולוג ואורטופד) שלא יודעים לתת לי תשובה בדיוק.לאחרונה התחלתי להרגיש פסיקולציות בגוף בעיקר בשכיבה .עשיתי צילום מוח MRI לפני כמה חודשים יצא תקין...עשיתי MRI ע"ש שבו ראו בלט דיסק C5-6 ללא לחץ...התופעות נורא מפחידות אותי...מה עוד אפשר ניתן לעשות? התייאשתי כבר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול
מרי24/07/2014יכול להיות שהתופעות האלה זה מפגיעה במערכת מרכזית במוח...ואם כן אין חשיבות לתוצאות mri מוח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנימול - תגובה
ד``ר רונית גלעד26/07/2014אם עשית מרי מוח וחוט שדרה ברור לקרישיות יתר ואמד והכל תקין יש לשער כי מדובר במצב של חרדה אז תלכי בכוון זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרסנסטיביותנופר20/07/2014
שלום דר.
אני בת 27, בריאה.
יש לי בעיה של היפרסנסטיביות שבאה והולכת. הרבה פעמים זה קורה כשחם לי. שמתי לב גם שזה קורה בעיקר בערב, אבל לא תמיד זה מופיע עם סיבה. מקלחת קרה עוזרת קצת, אבל לא מעלימה את זה לחלוטין.
כשזה קורה כמעט כל מגע נהיה ממש בלתי נסבל. לא כואב אבל מעיק ממש ואני יכולה להיתקע ככה שעות.
אני דואגת כי אני שמה לב שזה מחמיר עם השנים וזה מפריע לי להתנהלות היומיומית.
לאבא שלי יש כמעט בדיוק את אותו הדבר, והוא מגיע למצבים שהוא לא מסוגל לסבול אפילו שמישהו נמצא בקרבתו. הוא מעיד שאצלו זה התחיל כמו אצלי וגם כן החמיר עם השנים.
רציתי לדעת האם יש פתרון למצב או דרך להקל עליו.
אשמח מאוד לחוות דעתך,
תודה רבה מראש,
נופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרסנסטיביות - תגובה
ד``ר רונית גלעד26/07/2014קשה לי להבין לנה הכוונה ממליצה להתייעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבחון אפלפסיהג20/07/2014
האם חוץ מEEG וידאו(אישפוז של שבוע) יש שיטות לאיבחון אפלפסיה?
יש לי תופעות ניורולוגיות כבר 8 שנים בינהם תחושת סחרור, תחושות של רגע בהם כאילו אין קרקע מתחתי, תחושות דה זה בו, עייפות פתאומית בלתי מוסברת, זכרונות רגעים מין העבר מציפות בלי שניסיתי לחשוב, ועוד המון...
עד היום עשיתי EEG שינה ויצא תקין, MRI תקין, בדיקות דם תקינות, אך אני ממשיכה לסבול מהתופעות האלו ונורא חוששת שזה אכן אפלפסיה, האם אפשר לאבחן בלי EEG וידאו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבחון אפלפסיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד26/07/2014לא אין אפשרות אבחון אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת נומרולוג מומלץ במרכזש19/07/2014
שלום רב,זקוקה לעזרתכם,המלצתכם.מחפשת בדחיפות נומרולוג מומלץ באזור המרכז/תל אביב עבור אימי..אשמח אם תכוונו אותי..תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכוונה כמובן לנוירולוג
ש19/07/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרלקס וחשש לאפלפסיהג16/07/2014
שלום,
סליחה על האורך, אך זה חשוב.
אני כבר שנים סובלת מחרדות כלליות, להיטים רחוקות יש תקופות בהן אני סובלת מהתקפי חרדות, באופן כללי זה חרדה תמידית, יש תקופות של רגיעה.
בעיקר החרדה היא עקב מצב בריאותי, אני לאורך שנים מרגישה תופעות נורא מוזרות ניורולוגיות שלא מצאו להן סיבה, לפני שנה הרגשתי תופעה חדשה כמו דה ז'בו, בתדירות מאד גבוהה הרגשתי תחושת דה ז'ה בו, ניורולוג המליץ להתייעץ במרפאה לאפלפסיה, כשהגעתי למרפאה בדיקת EEG שינה הייתה תקינה ואז הרופא המליצה לעשות וידאו EEG, כשהיא לא בטוחה לגבי דיאגנוזה, עד היום לא עשיתי וידיאו EEG כי זה אישפוז של שבוע ויש לי ילדה קטנה וקשה לי לעזוב אותה כרגע לשבוע.
לפני שנה הפסקתי לקחת ציפרלקס במשך שנה שמאד עזר לחרדות ומצב רוח, אך כשהתחלתי לקחת את ציפרלס היו לי התקפי חרדה חזקים ובהתקף אחד היו לי רעידות חזקות בלתי נשלטות בגוף, שאחרי כמה דקות נרגעו.
כרגע אני סובלת שוב מחרדות ותופעות שדומות לאפלפסיה כמו דה ז'ה בו ובלבולים קלים וסחרחורות קלות ועוד המון תופעות, הרופא ממליץ לקחת שוב ציפרלקס.
אני מאד חוששת כי אני יודעת שצפירלקס לא מומלץ לחולי אפלפסיה. בגלל שיש ספק בעניין הדיאגנוזה שלי אני מאד חוששת לקחת את הציפרלקס שוב.
השאלה היא נניח ובאמת יש לי סוג של אפלפסיה, האם מותר לקחת את הציפרלקס או שיש תרופות נוגדות דיכאון שמותרות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפרלקס וחשש לאפלפסיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2014אם באמת יש אפילפסיה ציפרלקס יכול להוריד סף להתכצויות במידה קלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עך התשובה ובהמשך לתשובתך
ג20/07/2014לפני שנה סיימתי לקחת ציפרלקס, לקחתי שנה ציפרלקס, לא היה שום דבר מיוחד מלבד בימים הראשונים התקפי חרדה מאד חזקים עם רעד שאותו הרופא הגדיר כהתקף חרדה.
אחרי 3 חודשים הרגשתי ממש טוב והרגשתי שציפרלקס מאד עוזר באופן כללי למצב רוחי.
האם זה שכבר לקחתי אותו פעם ולא קרא משהו חריג, זה אומר שבעצם מותר לי לקחת ציפרלקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ מוזר במצחחסוי14/07/2014
שלום, בת 24
יש לי כבר יותר משבועיים יום יום לחץ מוזר במצח בצד שמאל מעל הגבה עד למתחת השיער יש לציין שזה במיקום מסויים בצד שמאל
ממש לחץ מוזר כאילו מישהו לוחץ לי על נקודה מסויימת
כשאני ישנה זה לא מפריע לי לא מרגישה בכלל וגם כשאני קמה בבוקר לא מרגישה אל במהלך היום בזמן עבודה מתחילה להרגיש
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ מוזר במצח - תגובה
ד``ר רונית גלעד26/07/2014תעשי בדיקת עיניים וארג אם הכל תקין תפני לנוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצות שריריםדוד14/07/2014
שלום,
סובל מנוירופתיה פריפרית המתבטאת מלבד חולשת שרירים,בהתכווצויות שרירים,זרמים,קפיצות שרירים,דקירות,תזוזה של אצבעות כף הרגל מבלי שאני מזיז אותן כלל.
הבעיה היא מכף רגל ועד הראש.
בעיקר בברכיים בשוקיים ובכפות הרגליים.
התחלתי טיפול בחצי מיליגרם קלונקס לפני השינה.עד כה ללא הטבה.
האם הנוירופתיה יכולה להחמיר עד כדי שיתוק של השרירים ?
האם נוירופתיה יכולה להתפתח ל-ALS ?
האם יש צורך להעלות את מינון הקלונקס כדי לגרום להפסקת התופעות ?
תודה,דוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפיצות שרירים - תגובה
ד``ר רונית גלעד19/07/2014אין קשר בין ALS לבין נוירופטיה אבל לגבי התלונות שלך. צריך בדיקה נוירולוגית מעמיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם לי
מרי25/07/2014גם אני סובלת מאותם התופעות כבר 3 שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרום התעלפותורד10/07/2014
ד"ר שלום,
בני בן ה 19 בריא בדר"כ. סובל מאירועי פרה התעלפות חוזרים בתדירות של כפעם בחודש במשך כשלוש שנים. מתרחשים בשינוי תנוחה: בקימה מישיבה/שכיבה. לפני האירוע מרגיש סחרחורת שמלווה בחושך בעיניים,בדפיקות לב מהירות,בחולשה כללית. זקוק להישען ולאחר כמספר שניות מצבו משתפר.
ביצע בדיקת טילטסט .(לפני כשנה וחצי). בפענוח ,נרשמה טכיקרדיה יחסית בעמידה בדקה-20 של העמידה . הפרש מקסימאלי של דופק בין שכיבה ועמידה הינו 32 פעימות לדקה שלא לווה בסימנים קליניים. ע"מ לשלול גורמים אחרים ביצע אקג,הולטר,אקו דופלר,ארגומטריה ורמת קטכולאמינים בדם בעמידה ובמנוחה-הכל בוצע ויצא תקין.
לפני כשלושה חודשים התגייס לצבא ובמהלך הטירונות , היו לו 3-4 אירועים (במהלך יומיים) של בלבול קצר מלווה בבחילות הזעה וסחרחורת . מצב שחלף לאחר מס' שניות. נשלח לבירור רפואי ומנוחה בבית. לאחר כשבועיים (בעת ששהה בבית) שוב היו 3 אירועים כאלו. היום לאחר הפסקה של כחודש וחצי שוב מס' אירועים של הרגשת בחילה המלווה בהזעה והפחתה בהכרה.
במהלך החודשיים האחרונים ביצע בדיקת EEG תוצאות: תרשים חורג במידה קלה בשל איטיות ביטמפורלית קלה לא קבועה. בשל החוסר ספציפיות ביצע גם EEG בחסך שינה , תוצאות: תרשים שינה תקין למעט אי סדירות קלה לא ספציפית. פעילות אפילפטית לא נראתה.וMRI -אין עדות להפרעה מבנית.
היום במהלך התקף ערפול-סחרחורת ,בחילה הזעה ובלבול - הוא נבדק ע"י רופא יחידה שמצא כי אין שינוי בדופק במהלך ההתקף והוא נשלח שוב לבצע אקג שיצא תקין.
מיום ראשון יחובר לאוונט רקורדר.
לאורך כל התקופה הרגשת הסחרחורת ו"רואה שחור" התגברה בשינוי תנוחה.אך מה שמטריד יותר הוא, ההתקפי סחרחורת בחילה הזעה ובלבול (גם במצב ישיבה ושכיבה).אשר חולפים לאחר כדקה ולאחריהם הוא שרוי בחולשה והרגשה כללית לא טובה.
אבקש חוו"ד והמלצה להמשך בירור וטיפול
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרום התעלפות - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/07/2014לדעתי עבר ברור מלא לא נראה לי כי מדובר בבעיה נוירולוגית אלא יותר קרדינלית בכל מקרה כדאי לחזור על EEG ואם יש לו מקרים כאלה לעיתים קרובות כמו מספר פעמים בשבוע ניתן לחברו לווידאו eeg
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הושמט בטעות גם המשפט הבא שבגוף ההודגאולה10/07/2014
משמאל הודגם אזור היפודנסי נרחב בצפיפות של נרחבים
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הושמט בטעות גם המשפט הבא שבגוף ההוד - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/07/2014נא להתייעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרשתדניאל07/07/2014
[אני בן 57 , מזה כ3 או 4 שנים שיש לי היצרות בקרוטיס של כ 25% , ומבצע מעקב פעם בשנה]
מבדיקת פרופיל שומנים שייתה לי בפברואר השנה התקבלות התוצאות האלה- כולסטרול כללי 156.4 mg/dl. טריגליצרידים 86 mg/d. כולסטרולHDL 70 mg/d. כולסטרול LDL 69.0 mg/dl
האם הLDL נמוך במידה מספקת או שיש להוריד אותו יותר?
האם צריך ורצוי טיפול יותר אגרסיבי לאור המימצאים האלה?
[אגב אני מקבל סימבסטטין 20, ומיקרופירין 75]
היכול הסימבסטטין להורידו יותר? האם להחליף סטטין למשהו חזק יותר או להשאר ככה?
בתודה עבור מענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרשת - תגובה
ד``ר רונית גלעד11/07/2014הכל בסדר מטופל היטב עובדה שאין שינוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גבה צד ימיןערן04/07/2014
שלום ,מזה כמה שנים הגבה בצד ימין יותר גבוהה מצד שמאל והעין טיפה יותר פתוחה.כמו גם הנחיר הימני האם זו בעיה נורולוגית שיש מה לדאוג איתה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גבה צד ימין - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2014קרוב לוודאי שלא בעיה אבל כדאי להתייעץ עם נוירולוג בכל מקרה אם זה הרבה שנים אז אין לזה משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגזקוק לעזרה04/07/2014
שלום מכובדיי !
אני בחור בן 29, בריא לוקח תרופות על בסיס קבוע (תרופה פסיכיאטרית "סרנדה" ותרופה למניעת התקרחות "פרופסיה").
לפני מספר שבועות התחילו לי כאבים בצד שמאל של הפנים ושל הראש מעל האוזן השמאלית ללא שום תופעות לוואי אחרות כמו הקאות וסחרחורות. לפעמים הכאבים היו כ"כ חזקים שלא יכולתי להרים את הראש שלי מהמיטה. יש לציין שהכאבים היו תמיד בבוקר כאשר התעוררתי מהשינה.
שבוע שעבר הופנתי לרופא משפחה שבה נבדק הראש שלי ואיזור העורף בצד שמאל.
הרופא טוען שהוא לא רואה שום חשש למחלה מסוכנת אלא שכנראה המחלה נובעת מדלקת בעצבים בעורף.
בסוף הופנתי לבדיקות דם ושתן ע"י הרופא (למרות שביקשתי סי טי או MRI לראש או התעקש שלא לתת לי).
אני די מודאג...!!
אשמח לחוות דעתכם בנושא.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאג - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2014קרוב לוודאי שזה כלום אבל אם כאבי הראש ממשיכים נא לבצע סיטי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח בדיקת CT מוחשמוליק04/07/2014
שלום רב ,
אני בן 70 , וביצעתי בדיקת CT מוח ללא חומר ניגוד . הנוירולוגית שלי בחופשה , ולכן מבקש לדעת משמעות התוצאות הבאות :
"סימני אטרופיה מוחית כללית ניכרת.
אוטמים לקונריים רבים באזורים הפריונטריקולריים ובקורונה רדיאטה משני הצדדים"
סיבת ההפניה הייתה בעיות חוסר יציבות ( שבינתיים כמעט חלף לגמרי ) והפרעת זיכרון קלה .
שאלתי היא האם אני יכול לטוס לאירופה לשבועיים , טיול שעיקרו הליכות מתונות - חלקן אבצע לבד וללא ליווי .
כמו כן - האם תוצאות ה-CT מעידות על אלצהיימר , ואם כן האם יכולה להיווצר תופעה של חוסר התמצאות בעתיד הקרוב ?
תודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח בדיקת CT מוח - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2014הסיטי מראה שיש סתימות במוח הממצאים לא מעכשיו אלא מזמן יש צורך לקחת אספירין או פלביקס קבוע לבצ דופלר עורקי צואר ואקו לב אין מניעה לטוס ולטייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת אספיריןאברהם01/07/2014
שלום רב,
באפריל שנה שעברה התחלתי לחוש תחושות של סחרחורות וחוסר יציבות למשך מספר חודשים. בנוסף בדצמבר האחרון באופן פתאומי התחלתי לחוש חולשה ביד ימין ובהמלצת חברי הרופאים פניתי לחדר מיון למקרה שחלילה עברתי אירוע מוחי קל.. עברתי בדיקת סיטי אושפזתי ללילה במחלקה נוירולוגית לבדיקות ולהשגחה. חששו שמא אכן מדובר באירוע מוחי קל וחולף.. עברתי בדיקות דם ובנוסף, עברתי דופלר צוואר והופניתי לבדיקות נוספות. אקו לב, EEG , הולטר, MRI ... לבינתיים נתבקשתי ליטול קרטיה 100mg ליום למשך 3 חודשים ולהגיע לביקורת לאחר 3 חודשים. לשמחתי כל הבדיקות יצאו תקינות ולאחר חצי שנה(בגלל דחיה של התור) הגעתי לביקורת ובביקורת נאמר לי שהכל תקין ושאני יכול להפסיק וליטול את הקרטיה. ולשוב בעוד 3 חודשים לביקורת נוספת. כששאלתי את הרופא מה בעצם היה לי, לא ממש היה לו הסבר. אציין שאני בן35 לאבא שלי היו שני אירועי מוח סביב גיל 50 . אציין שהתחלתי לאחרונה פעילות ספורטיבית והתופעות נעלמו. חברי הרופאים אמרו לי שמסוכן מאוד להפסיק וליטול אספירין מכיוון שעלולים להיווצר קרישים מה שעלול להוביל לשבץ מוחי או לבבי.. אני די אובד עצות מכיוון שאני מקבל דעות רבות ושונות בנושא. אשמח לקבל כיוון... תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת אספירין - תגובה
ד``ר רונית גלעד05/07/2014אם כל הבדיקות תקינות כולל ברור לקרישיות יתר אז אין צורכ באספירין בשלב זה כי יתכן שכל הסמנים היו עלרקע לחץ נפשי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)


