מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ראש מתמשכיםתהל24/03/2014
בשנה וחצי האחרונה
סובלת מידי פעם מהתקפים של כאבי ראש שנמשכים מס' שבועות
בצד ימין מהעורף עד הפנים
עשיתי כבר פעמיים CT ראש והכל היה תקין
מה אתה מציע לי לעשות ?
אשמח להצעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש מתמשכים - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2014לבצע מרי מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mraגלי22/03/2014
אשמח לעזרתכם הדחופה
ממצאים:
סיגנל זרימה תקין בעורקי מעגל וויליס.
עורק הורטברלי הימני מעט לעומת השמאלי.
וריאנט אנטומי - סרקולציה פטלית משמאל (הזנת המערכת האחורית ע"י PCA
ממקור של קרוטיס סופראקלינואידית).
לא נצפו אנוריזמות.
קרוטיס קברנוזית מפותלת מצד ימין.
לקורלציה לבדיקת ה-MRI למח עצמה.
האם הבדיקה מסבירה את החירשות הפתאומית שלי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך השאלה..
גלי22/03/2014דוקטור רונית אשמח לתשובה ... אני מוזמנת אלייך לתור רק בעוד שבועיים (הבחורה שהתחרשה אחרי לידה )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהmra - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2014קשה לי לענות כך אבל לא נראה לי שזה קשור למחרשות אלא אם יש לחץ של כלי הדם על העצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבוכי סוכרתגדי22/03/2014
שלום רב
הנני חולה סוכרת ומטופל בכדורים.עקב תחושות של דקירות ונמלול בידיים וברגלים. הלכתי לנוירולוג שהפנה אותי לבדיקת nct ויצא תקין .לאחר בדיקה נוספת של הנויירולוג.הוא כתב בין השאר ירידה בתחושת כאב "גרביים" .ירידה בתחושת מנח אצבעות.
בתוכנית הטיפולית הוא המליץ על הפסקת כדור סמבסטין .כמו כן הוא הוסיף ויטמין בי 1.
וכן הוא הוסיף כדור בשם gabapentin
כמו כן הוא כתב "שלא ניתן לשלול s p sensory polynuropatuy
אודה לכם מאוד עם תפענחו זאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבוכי סוכרת - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2014לפי התלונות יש פגיעה בעצבי הרגלים על רקע סכרת למרות שבדיקה אמג תקינה והטיפול לתלונות יכול להפטר ע״י מתן גבפנטין זה כדור שעוזר לתלונות אלה של פגיעה עצבית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לתשובתך- בדיקת EEG שאלה שלמה!אבי 3121/03/2014
בהמשך לתשובתך אני שמה שוב את כל שאלותיי ותשובתך ברצף...
בת 30(אחות במקצועי) בריאה בד"כ. ברקע מזה שנים סובלת מאנמיה גבולית שמטופלת בעירויי ברזל בשל אי ספיגה, וממגרנה עם אאורה. בעבר קיבלתי למיגרנה טיפול באימיטרקס (טריפטנים)ולאחר מכן ניתנו לי מרשמים לביתא בלוקר למיניהם. השתדלתי לא לקחת אותם עקב תופעות הלוואי וכעת נוטלת רק טיפות אופטלגין. בשנתיים וחצי האחרונות אובחנתי כחולת IGAN (נפרופתיה כלייתית) ונוטלת טריטייס 5 מ"ג. בשנה האחרונה חשתי סחרחורות ומעין תחושות של "התנתקות" לשברירי שנייה ללא פרכוסים או סימפטומים אחרים. ללא איבודי הכרה אך הייתי שקועה בעצמי. נשלחתי ע"י הנוירולוג לביצוע EEG להלן התוצאות: רקע בלתי סדיר, סימטרי, מורכב מפעילות אלפא 10 מ/ש, הנחסמת בפקיחת עיניים. אין שינוי בנישום יתר ולא בגירוי אור.לאורך הרישום כל פעם שנפקחו העיניים נרשמה התפרקות כללית של זיזים. לסיכום- תרשים לא תקין. יש לגשת לנוירולוג. קבעתי תור לנוירולוג ששלח אותי אך קיבלתי תור רק לעוד 10 חודשים. שאלותיי הן:
1. האם ישנה דחיפות בתשובה מסוג זה או שניתן לחכות 10 חודשים?
2. מה משמעות התשובה?
3. האם כל בעיה ברישום ה EEG אכן מעידה על אפילפסיה?
4. האם רישום לא תקין יכול להיות בשל מיגרנה שהיתה לי שבועיים טרם הבדיקה?
תשובתך היא: לפי התשובה כאלו יש לך סף גירוי נמוך של תאי העצב במוח ונטיה פרכוסית אבל לא ברור לי אם אכן זה כך מופיע רק בפריחת עיניים ? תלוי גם מי נתן את התשובה אולי זה ארטפקט של פקיחת עיניים בכל מקרה יש צורך בבצוע מרי מוח וכן לבצע eegבחסך שינה זה לא קשור למיגרנה של לפני שבועיים יש צורך לפנות לנוירולוג לפני 10 חודשים .
הסימפטומים אותם הרגשתי במהלך השנה האחרונה ובגינם נשלחתי לביצוע הבדיקה היו אך ורק סחרחורות פתאומיות עד כדי כך שהייתי חייבת להישאר במקום או להתיישב, מעין התנתקויות קצרות טווח שהייתי מודעת להן אך ללא איבוד הכרה או פרכוסים, מעין נקודות שחורות בעיניים ולפעמים אבל ממש מעט מעט קפיצות בעיניים (הרגשתי עפעפיים קופצות...).
עד שאצליח להקדים את התור כפי שנאמר לי על ידך מה הבדיקות האחרות אותן אמרת לי שעלי לבצע?
האם במקרה כשלי יש צורך בטיפול תרופתי או שמספיק רק מעקבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לתשובתך- בדיקת EEG שאלה שלמה! - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2014כפי שכתבתי לך יש לבצע מריו אאג חסך שינה לא להמתין 10 חודשים אלא לפנות לנוירולוג והוא יחליט אם יש צורך בטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצות שרירים בעיקר בסובחיםד``ר מרינה בוקסר21/03/2014
שלום אני סובל שנתיים וחצי מחרדות ומתח נפשי כל ום.בשנה וחצי האחרונות קפיצות שרירים בעיקר בסובחים בדיקות נירולוגיות ואי אם גי תקינות ברוך השם.רציתי שאול האם כאבים בכל הגוף עיפות רוצה רק לישון עיניים שורפות קשור חלילה לקפיצות או לדיכאון.ואחרי כמה זמן ניתן לדעת שהקפיצות שפירות נבדקתי עי דר רון דבי כמה פעמיים תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/03/2014כל התופעות יכולות להתאים לחרדה כולל עיפות וגם קפיצות בשרירים במידה ואין חולשה בשרירים אז לא מדובר במחלה ממש לכן אין מה לדאוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CRPori20/03/2014
שלום וברכה
קראתי על כך שבדיקת CRP בדם נותנת אינדיקציה לסיכון של מלות כלי דם ולב גם אם זה בנורמה של המעבדה בקופות החולים:
(סיכון נמוך למחלות לב וכלי דם: 2-0 מ"ג לליטר. סיכון בינוני למחלות לב וכלי דם: 3-2 מ"ג לליטר. סיכון גבוה למחלות לב וכלי דם: 5-3 מ"ג לליטר. דלקת פעילה: מעל 5 מ"ג לליטר.)
בבדיקת הדם אצלי התוצאות:
(CRP 3.80 MG/L ( 0.00- 5.00) (......*..)
בבדיקה קודמת התוצאה היתה 4.
עד לפני כשנה וחצי הערכים שהיו לי היו בסביבות 1 או נמוך מכך.
כיום אני בן 39
האם זה נכון שזה מעיד על סיכון עתידי כלשהו?
רמה של בסביבות 4 מנבא משהו?
האם נדרש לעשות משהו בקשר לזה?
מה הדרך להוריד את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CRP - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/03/2014זה גורם אחד מני רבים כגורם סכון ולא עומד בדכ בפני עצמו הערך שלך תקין ואין מה לחשוב על זה. זה יכול להשתנות כל פעם תלוי גם אם עברת נזלת או התקררות שפעת או איזה זיהום קטן בגוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת EEG דחוף!!!אבי 3120/03/2014
בת 30(אחות במקצועי) בריאה בד"כ. ברקע מזה שנים סובלת מאנמיה גבולית שמטופלת בעירויי ברזל בשל אי ספיגה, וממגרנה עם אאורה. בעבר קיבלתי למיגרנה טיפול באימיטרקס (טריפטנים)ולאחר מכן ניתנו לי מרשמים לביתא בלוקר למיניהם. השתדלתי לא לקחת אותם עקב תופעות הלוואי וכעת נוטלת רק טיפות אופטלגין. בשנתיים וחצי האחרונות אובחנתי כחולת IGAN (נפרופתיה כלייתית) ונוטלת טריטייס 5 מ"ג. בשנה האחרונה חשתי סחרחורות ומעין תחושות של "התנתקות" לשברירי שנייה ללא פרכוסים או סימפטומים אחרים. ללא איבודי הכרה אך הייתי שקועה בעצמי. נשלחתי ע"י הנוירולוג לביצוע EEG להלן התוצאות: רקע בלתי סדיר, סימטרי, מורכב מפעילות אלפא 10 מ/ש, הנחסמת בפקיחת עיניים. אין שינוי בנישום יתר ולא בגירוי אור.לאורך הרישום כל פעם שנפקחו העיניים נרשמה התפרקות כללית של זיזים. לסיכום- תרשים לא תקין. יש לגשת לנוירולוג. קבעתי תור לנוירולוג ששלח אותי אך קיבלתי תור רק לעוד 10 חודשים. שאלותיי הן:
1. האם ישנה דחיפות בתשובה מסוג זה או שניתן לחכות 10 חודשים?
2. מה משמעות התשובה?
3. האם כל בעיה ברישום ה EEG אכן מעידה על אפילפסיה?
4. האם רישום לא תקין יכול להיות בשל מיגרנה שהיתה לי שבועיים טרם הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EEG דחוף!!! - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/03/2014לפי התשובה כאלו יש לך סף גירוי נמוך של תאי העצב במוח ונטיה פרכוסית אבל לא ברור לי אם אכן זה כך מופיע רק בפריחת עיניים ? תלוי גם מי נתן את התשובה אולי זה ארטפקט של פקיחת עיניים בכל מקרה יש צורך בבצוע מרי מוח וכן לבצע eegבחסך שינה זה לא קשור למיגרנה של לפני שבועיים יש צורך לפנות לנוירולוג לפני 10 חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך- בדיקת EEG
אבי 3121/03/2014הסימפטומים אותם הרגשתי במהלך השנה האחרונה ובגינם נשלחתי לביצוע הבדיקה היו אך ורק סחרחורות פתאומיות עד כדי כך שהייתי חייבת להישאר במקום או להתיישב, מעין התנתקויות קצרות טווח שהייתי מודעת להן אך ללא איבוד הכרה או פרכוסים, מעין נקודות שחורות בעיניים ולפעמים אבל ממש מעט מעט קפיצות בעיניים (הרגשתי עפעפיים קופצות...).
עד שאצליח להקדים את התור כפי שנאמר לי על ידך מה הבדיקות האחרות אותן אמרת לי שעלי לבצע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך- בדיקת EEG
אבי 3121/03/2014מי שחתום על התשובה של הבדיקה הוא נוירולוג...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקצוצים והרדמות גפיים - דחוףבועז19/03/2014
שלום רב,
לפני שבועיים תרמתי דם מיד ימין. יומיים אח"כ ראיתי שיש שטף דם בין המרפק לכף היד. לאחר יום נוסף התחלתי להרגיש נימול וכאבים באצבעות היד. הרופאה אמרה ששטף הדם לוחץ על עצב, ובהדרגה הכל יחלוף. בינתיים שטף הדם כמעט חלף לגמרי אך הכאבים נשארו ללא שינוי.
בנוסף לפני שלושה ימים התחלתי להרגיש עקצוצים ונימול במקומות שונים בגוף, כולל הרגליים, כפות הרגליים, יד שמאל, חזה, צוואר, אוזניים ופנים. העקצוצים נמשכים כמה שניות ואז נעלמים. לאחר מספר דקות שוב הם מופיעים במקום אחר בגוף. מאוד מטריד...
יש לציין שמעולם לא היו לי תופעות כאלה בגוף.
בדיקות דם (ביוכימיה, סרולוגיה, המטולוגיה, קרישת דם ועוד) לא הראו שום ממצא חריג (אין אינדיקציה למחלה נגיפית, זיהום, פטרייה, טפיל או חסר/עודף תזונתי כלשהו).
הנוירולוגית (שלשום) טוענת ששתי התופעות יחלפו מעצמם, אך אין שום סימן לכך כרגע ואני מודאג מאוד! בכל מקרה אין לה מושג מה מקור העקצוצים.
האם יש לכם איזשהו רעיון?
אודה לכם מאוד על כל עזרה!
בועז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקצוצים והרדמות גפיים - דחוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/03/2014אכן זה הגיוני שהדימום. גרם ללחץ על העצב המקומי אך זה לא מסביר אתה עקצוצים שהופיעו בהמשך אם בדקו גם ברזל בדם וגם ויטמין בי 12. בדם והכל תקין יתכן שנחלצת בעקבות המצב ביד ולכן זה התפשט קצת סבלנות ואני מאמינה שהכל יעבור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת קור ברגלייםאבי15/03/2014
שלום רב,
לפני כשבע שנים, התחלתי להרגיש קור בכפות הרגליים, במשך הזמן הבעיה החמירה, עשיתי את כל הבדיקות האפשריות. התחלתי לפני שנתיים טיפול בליריקה 150 מג, זה עזר לתקופה מסוימת.
גם הגדלת המינון עזרה לתקופה מסוימת.
הבעיה החמירה מאד לאחרונה בעיקר בלילה, אחרי מספר שעות שינה אני מרגיש קיפאון בחלק הגוף התחתון.
התייעצתי במהלך השנים עם מספר רופאים ולא נמצא המקור לבעיה.
אשמח לדעת אם נתקלת במקרה דומה ואם יש לך רעיון ממה זה נובע.
גם אם משהו מהמשתמשים בפורום מכיר את הבעיה או משהו דומה, אשמח לשמוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת קור ברגליים - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/03/2014זה יכול להיות פגיעה עצבית ברגלים לא ברור אם עשית אמג ברגלים ומה יצא אם תקין יש לבצע qst. בדיקה המתבצעת רקב וולפסון יש לבצע ברור כולל בדיקות דם מרובות ממליצה לפנות למרפאות חוץ העוסקות בפגיעה עצב. שריר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיקים בעפעף התחתוןניקי14/03/2014
שלום,
מזה כשבועיים יש לי טיקים חזקים בעפעף התחתון בעין ימין - כאלה שגם אנשים שמדברים איתי יכולים לשים לב אליו. ניסיתי כמה מהעצות שקראתי, כגון למשוך בעדינות את העפעף, לשפשף את העין, אבל שום דבר לא עוזר.
ממה זה יכול להיגרם, האם טיקים יכולים להיות סימנים מקדימים למשהו מסוכן יותר, ואיך אפשר להעביר את זה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיקים בעפעף התחתון - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/03/2014טריקים בעפעף הם נובעים מלחץ נפשי נא לא להתייחס והכל יעבור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח תוצאת בדיקת MRIיולי13/03/2014
בני בן 15, ברקע אוטיזם.
אודה על פענוח הבדיקה:
מודגמים אותות חריגים עדינים בחומר לבן עמוק אחורי, בעיקר פריאטלי דו"צ, צמוד לטריגון.
ייתכן שרידים מאוד עדינים של PVL.
בנוסף מודגם מוקד בודד חריג כראש סיכה באונה הפרונטלית מימין.
שאר רקמת המוח תקינה.
ב-T2 קורונלי להיפוקמפוס רושם של אותות מעט היפראינטנסיים בהיפוקמפוס מימין.
הממצא לא מתאמת ב- T2 הקורונלי לאותו אזור.
ישנו הבדל מאוד קטן בשני היפוקמפי, יתכן ומדובר ב- MTS מימין לעומת ארטיפקט טכני.
לאחר הזרקת גדוליניום, ללא האדרה פתולוגית תוך גולגולתית.
ריבוי מרווחים פריווסקולריים בלבד.
מדובר בוריאנט אנטומי. לא מחלה.
מאוד אודה על הסבר הרשום לעיל.
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח תוצאת בדיקת MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד21/03/2014אותות חריגים במוח ללא משמעות חולנית נקודות במוח שמשמעותם לא ברורה יתכן משהו מהלידה לא עושה שום בעיות לגבי ההיפוקמפוס זה אזור שאחראי על הזכרון ולעיתים יכול לגרום גם להתקפי אפילפסיה בכל מקרה שהממצא שבכד לא מטפלים בו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודה על הבהרה
יולי26/03/2014ד''ר רונית גלעד, תודה רבה על תשובתך.
לא הצלחתי להבין מה הכוונה ב"שהממצא שבכד לא מטפלים בו".
מאוד אודה על הבהרה/
מאוד מטריד אותי המשפט מתוך תשובת MRI: "מודגם מוקד בודד חריג כראש סיכה באונה הפרונטלית מימין"
האם זה מצביע על משהו?
המון תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודה על הבהרה - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/03/2014ממצא אקראי ללא משמעות חולנית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה!
יולי30/03/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפש תשובהאלון13/03/2014
שלום רב
אני מקווה שמה שאני הולך לספר לכם,כבר שמעתם עליו,וזה לא יהיה לכם חדש,כי אני כבר כמעט מיואש...
לפני 17 שנים נפצעתי מפגז בלבנון,מאז בלי קשר לפציעות ברגל ובברך שאני סובל מהם,אני סובל מציפצופים באוזן לעיתים רחוקות,והבעיה העיקרית,האוזן שלי מתחממת????! אני ינסה להסביר.
כאשר האוזן נחשפת לחום היא מגיבה בכאבים.
הבעיה העיקרית היא,כאשר אני שוכב לישון,על הצד של האוזן הבעייתית,היא כאילו מפסיקה לנשום,מתחממת וגורמת לי להסתובב לצד של האוזן הבריאה...מה שאומר שיותר מדקה וחצי אני לא מצליח לשכב על האוזן.
התחושה של חום באוזן מלווה בצמרמורות בתוך האוזן שמשגעות לי את החיים!!!
שהסברתי את זה לכל הרופאים שהייתי אצלהם עד היום ( רופאי אף אוזן גרון) התשובה הייתה או שהם לא מבינים אותי? או שכדי לי ללכת לפסיכולוג...?
איכות החיים שלי יכולה להשתפר פלאים רק אם מישהו באמת ינסה להקשיב לי פעם אחת! לא יכול להיות שאף פעם לא שמעו על המקרה הזה..?
מתפלל שתמצאו לי פתרונות
תודה תודה ואלוואי אלוואי
אשמח שתגידו לי לאיזה סוג נירולוג אני צריך ללכת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחפש תשובה - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/03/2014שוב אני לא כל כך מבינה את התופעה וקשה לי לעזור אפשרות רחוקה היא לנסות טיפול בכדורים כנגד בעיה עמבית לנסות לקחת גבפנטין 300 מג פעם ביום בערב אבל לא בטוחה שזה רלוונטי כי התלונה לא מראה על נזק עצבי ספציפי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהזהר13/03/2014
שלום רב,
אתמול בשעות אחר הצהריים התחילה האגודל בימין ימין שלי לרעוד.
הרעידות הם כמו דפיקות חזקות מאוד לא רצוניות שגורמות לאגודל לזוז הצידה אבל בתנועה מאוד חדה הצידה. זה לא רעד עדין שלא יכולים לראות אלא ממש תזוזות חדות הצידה וחזרה. הדבר לא הפסיק במשך כמה שעות ומאוד הלחיץ והפחיד אותי וכך הלכתי לישון.
הבוקר קמתי ואני נחרדת לגלות שהתופעה לא פסקה.
אמנם עוצמת הרעד ירדה ופחתה אך עדיין בזמן שהיד ללא תנועה או במנוחה אני מרגישה את התזוזה הפנימית הזו בתוך האגודל ורואה את האגודל זזה אך היום בתנועות קטנות יותר הצידה
מה יכול לגרום לתופעה הזו? מה עלי לעשות?
אשמח לתשובה, זה מאוד מלחיץ אותי
תודה רבה
זיו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/03/2014יש לפנות בהקדם לנוירולוג שיראה את התופעה ויחליט מה הברור הכי חשוב גם כדאי לצלם את זה איפון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיאסטניה גראביסריקי11/03/2014
שלום לך שאלה בבקשה.
בדיקת דם לנוגדי אצילטוכלין. זו בדיקת דם פשוטה?
אם הבדיקה תהיה תקינה צריך לעשות עוד בדיקת דם?
בנוסף רציתי לשאול בגיל 75 שמקבלים מיאסטנה (רק חשש) האם זה יכול לנבוע מהתרגזות של החולה מעצבים של החולה ? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיאסטניה גראביס - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/03/2014בדיקת דם אחת מספקת אבל גם אם היא תקינה זה לא שולל כי מדובר במיאסטניה גרביס המחלה לא קשורה לעצבים אלא קשורה לעובדה כי נוצרים נוגדנים כנגד רצפטורים מסוימים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוףשלי10/03/2014
היי ד״ר, אתחיל בזה שעשיתי חיסון נגד כלבת לפני עשרה חודשים, מאז אני מרגישה שחיי השתנו מבחינה רפואית, מזה ארבעה חודשים אני סובלת מחוסר יציבות, חוסר שיווי משקל, בחילות, עקצוצים בראש, התופעות האלו מופיעות כל יום, זה מפריע לי מאוד התפקוד היומיומי במיוחד החוסר יציבות והתנדנדות, עשיתי בדיקות דם ובדיקת שמיעה שיצאה תקינה, הייתי אצל נוירולוג שחושב שזה מלחץ נפשי ונתן לי רמוטיב, אני לא מרגישה שזה נובע מלחץ אלא מרגישה כאילו יש באמת משהו, האם כדאי לעשות MRI? והאם נראה לך שיש קשר בין החיסון לבין התופעות? אשמח לעזרתך, תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף - תגובה
ד``ר רונית גלעד13/03/2014יכול להיות קשר בין התופעות לחיסון לכן מאד רצוי לבצע מרי מוח אם הוא תקין קרוב לודאי אין כלום אבל צריכ לעשות מרי מח וגם EEG
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שלי13/03/2014היי תודה על התגובה, יש לי עוד שאלה, האם יש סיכוי לחלות בכלבת מהחיסון? אני מאוד מפחדת מזה... בגלל כל התסמינים שיש לי בגוף. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


