פורום נוירולוגיה, שבץ מוחי, אירוע מוחי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • mri פענוח
    שושנה
    18/06/2014

    שלום רב,
    אשמח לעזרתכם בפיענוח הבדיקה:

    סריקה בתהודה מגנטית של הראש
    בלי ועם הזרקת גדוליניום ) 10 סמ"ק(. ,MRA- ו MS- הבדיקה בוצעה בפרוטוקול ראש
    סיבת ההפניה: ברקע טרומבופיליה. שאלה של אוטמים/ דמיאלינציה.
    1. מ בנה תקין של ארובות העיניים, בסיס הגולגולת והפירמידות.
    התעבות רירית מינורית בתאים אתמואידלים אחדים מימין .
    2. מ עבר קרניו-צרביקלי תקין.
    חוט השדרה הצווארי והגבי העליון במהלך, עובי וסיגנל תקינים.
    3. מ תחת לטנטוריום: פרנכימה וחדר רביעי שמורים.
    4. מ על לטנטוריום: מודגמים מוקדים קטנים מטושטשים בעלי רלקסציה מוארכת בחומר
    הלבן, בלתי ספציפיים. יתכן שינויים דמיאלינטיביים או וסקולופתיים. אין סימני דימום.
    5. ל אחר הזרקה של גדוליניום לוריד אין עדות להאדרה חריגה.
    6. מ בנה תקין של עצמות הקלבריה ושל הרקמות הרכות ההיקפיות.
    7. מ בנה תקין של האוכף הטורקי, תוכנו וסביבותיו.
    8. מ בנה תקין של ורידי המוח ללא סימני פקקת ורידית.
    מודגם מבנה תקין של המעגל העורקי ע"ש ויליס, מקורותיו וענפיו. :MRA- 9. ב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    mri פענוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • mri פענוח - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • mri פענוח - תגובה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עניתם לי

    שרונה
    22/06/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הירדמות חלקים בגוף ואי החזר רפלקסים
    מיכל
    16/06/2014

    שלום רב,

    ב -4 חודשים האחרונים אני חווה חרדה קשה שהתחילה בעקבות עומס גדול וחזרה לאחר נסיעה של שבועיים לחו"ל.
    מחזרתי חוויתי כאבים בשכמות ועייפות גדולה מאוד וקושי בנשימה.
    עברתי בדיקות דם ובדיקה מקיפה על ידי רופא ריאות כולל א.ק.ג , כל הבדיקות יצאו תקינות.
    לאחר כחודש הקושי בנשימה חלף, אך התחילו התקפי חרדה המלווים במחשבות של "למה כל הזמן אני מרגישה לא טוב" , איך יכול להיות שעם כל התופעות הפיזיות אני בעצם בריאה?

    ב- 5 שנים האחרונות נשלל MS על ידי שתי בדיקות MRI ראש (האחרונה ב- 2012 ) בשל תופעות של נימולים ודקירות והתקפי מיגרנה חוזרים עם ובעיקר תופעות של אאורה (כאב הראש פחות משמעותי התופעות הויזואליות יותר).

    מזה כחודש לאחר התקף שכנראה היה מיגרנה עם אאורה, אני מרגישה תחושה של רדימות בחלק מהאיברים בגוף,התחושה לא קבועה, היא באה והולכת, בד"כ באותם מקומות שהייתה לפני כן - זה לא נודד רגל שמאל בשוק, יד שמאל ולחי שמאל לצד השפה. ביומיים האחרונים הרגשתי גם בכף רגל שמאל , בחלק העליון שלה.
    שאני נוגעת במקום אני מרגישה את התחושה ומרגישה את המקום, זה כאילו האזור נרדם.
    היו גם נימולים לאורך הגוף במקומות מסוימים, בא והולך.
    התחושה הזו הייתה גם לפני כשנה אך ייחסתי זאת לעומס שהיה לי באותה התקופה וחשבתי שייתכן ומדובר בתחושות שנובעות מכאבי גב.
    כעת שחזרו התחושות והופיעו במקומות נוספים (בעבר זה היה רק צד שמאל בפנים וברגל וכעת גם ביד שמאל ולעתים בצד ימין של הפנים ואפילו פעם אחת ביד ימין ), הבנתי שלא מדובר בפנים מליקוי מהגב ושעליי ללכת להיבדק.
    ביקרתי בשבוע שעבר אצל נוירולוג - ביצע בדיקה גופנית והסתכל בדיסק הבדיקה של MRI ראש מ- 2012
    המליץ על בדיקה של MRI עמוד שדרה צווארי, אני אלך לעשות אותו,
    עשיתי בדיקת EMG שיצאה תקינה.
    מה שבנתים ראיתי שרשם הרופא שיש מצב של אי החזר רפלקסים - ורציתי לשאול על מה זה יכול להצביע, להלן מה שכתב הרופא:
    "ממצאים - הכח שמור, התחושה תקינה.
    החזר ביצפס שמאלי לא הופק, החזרי פיקה מופקים ב- reinforcement בלבד, משמאל ירוד יותר, החזר עקב ימני אינו מופק.
    החזרי דופן הבו לא הופקו, סימטרית.

    על מה זה יכול להעיד?

    האם יש צורך לדעתך בבדיקות נוספות ?

    ייתכן ותופעות כמו שאני מתארת מגיעות מהגב? כי אני חווה כאבי גב - גם עליון וגם תחתון, שמוחמרים אני מניחה גם מהלחץ והמתח שאני חווה בתקופה האחרונה.

    הייתכן וכל התופעות נובעות מלחץ וחרדה? האפשרי דבר כזה? ברור לי שצריך לשלול דברים בבדיקות כמו MRI אבל אני שואלת את עצמי האם ייתכן שהמקור הוא נפשי בלבד (מה שמאוד ירגיע אותי אגב ויעזור לי להתמקד במקור הבעיה אחרי שלילה של כל הגורמים הפיזיים )

    המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הירדמות חלקים בגוף ואי החזר רפלקסים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    אם ויטמין בי 12 תקין אז כל התופעות יכולות להיות מחרדה בתנאי שהתופעות באות והולכות לדקות אבל אם התופעות קבועות לימים ואין החזרים יש לחשוב על פגיעה בעצבים פריפריים אם אמג עדכני תקין וגם המרי יהיה תקין יש לבצע בדקה של סיבי עצב דקים שנקראת qst

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הירדמות חלקים בגוף ואי החזר רפלקסים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    אם ויטמין בי 12 תקין אז כל התופעות יכולות להיות מחרדה בתנאי שהתופעות באות והולכות לדקות אבל אם התופעות קבועות לימים ואין החזרים יש לחשוב על פגיעה בעצבים פריפריים אם אמג עדכני תקין וגם המרי יהיה תקין יש לבצע בדקה של סיבי עצב דקים שנקראת qst

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלי חום ברגל וסחרחורות
    לימור
    15/06/2014

    שלום. לאחרונה אני חשה גליי חום נקודתיים ברגל כאילו אני עומדת ליד תנור. זה מגיע ונעלם לאחר מספר שניות ללא שינוי בגוון העור או תחושת חום חיצונית. חשוב לציין כי אני חודשים לאחר תאונת דרכים בה קיבלתי מכה בראש ומאז אני מסחוררת ( כמו על סירה ) מידיי פעם במהלך היום. סי טי ובדיקת נוירולוג לא העלו דבר למעט לתת לזנן לעשות את שלו. נק נובפת :י לאחר הלידה (לפני שנתיים ) היה לי קריש דם בוירידים השטחים שנמוג ואני לא מטופלת בדבר. אשמח לחוות דעתכם המקצועית, אני חוששת שמפספסים משהו ואף אחד לא מחבר את התמונה המלאה. למי עליי לפנות? האם העובדה שהיה לי קריש בעבר שנעצר ברגל מעלה את הסיכון לקרישים נוספים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גלי חום ברגל וסחרחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלי חום ברגל וסחרחורות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    לא קשור למוח או לגב ואור טופס או לכירורג כלי דם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות ראיה לאחר אירוע מוחי
    גבי
    15/06/2014

    אחי בן 62 אחרי אירוע מוחי (מוח אחורי).אחרי 4 חודשים התוצאות בעיית בליעה- במצב החלמה
    בעיית יציבות - בשלבי החלמה הולך עם הליכון ומקל, בעיית ראיה ראה בהתחלה הכל ב 90 מעלות. היום רואה בכל עיין טוב אבל בשנהם לא רואה טוב, לא יכול להתרכז או לקרא( גם עם כל עיין בנפרד).
    השאלה איזה רופא מטפל בבעיה (האם קיים רופא עניים -נרולוג )ומה סיכויי החלמה
    תודה
    גבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות ראיה לאחר אירוע מוחי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    יש סכומי להחלמה עד שנה יתכן לא לגמרי אבל יש ריפוי כדאי לפנות גם לנוירואופטלמולוג בכל מקרה אין איפוי אלא רק ע״י שקום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הירדמות בפנים וסחרחורות
    גיני
    15/06/2014

    שלום רב, דודתי בת 75 חשה בשבועיים האחרונים סחרחורות הכל מסתובב ישבה 8 ימים במיטה.אחרי 6 פריצות דיסק. השבוע חשה שחלק מהפנים נירדמו הרגשת נימול ברגל כמו לה קוריש דבר זה גם מקרין לרגל.היתה אצל רוםאת משפחה הפנתה אותה לנוירולוג.האם זה לא מסוכן כאילו אירוע מוחי אם כן מה אתם מצעים.ברגל יש לה כאבים ו כמו קרח ברגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הירדמות בפנים וסחרחורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הירדמות בפנים וסחרחורות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    כדאי לפנות למיון לבדיקה או לנוירולוג בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי פנים
    אנונימי
    15/06/2014

    שלום רב,
    שוב אני פונה לפורום מכיוון שהבעיה שלי חוזרת על עצמה.
    אני בת 31 סובלת כבר שש שנים מחרדות בריאות קשות שמחמירות למרות הטיפול בויפאקס 150 מג ליום.
    לפני שנה וקצת עקב עקב כאבי ראש בוצע מרי מוח תקין לחלוטין. ולפני שנה בוצע סי טי מוח גם כן תקין.
    לפני מספר חודשים התחלתי לסבול מכאבים בצד שמאל של הפני.
    מהלחי ומטה.
    סוג כאב עמום קבוע ומתגבר ונחלש במהלך היום ללא קשר לפעילות מסויימת.
    הכאב מורגש גם בשן למעלה.
    נבדקתי אצל מספר נוירולוגים שטוענים שלא מדובר בדלקת של העצב הטריגמינלי.
    כמו כן לא נמצעו נקודות הדק בפנים. אין בעיה בלעיסה צחצוח שיניים או כל פעולה אחרת.
    לפי הנוירולוגים ניתן טיפול באלטרול. אך לא קיבלתי הסבר לכאב.
    בדיקת אף אוזן גרון תקינה. בדיקת רופא עיניים לפני חודש תקינה.
    לפי רופאת המשפחה הכאבים הם על רקע צווארי מכיוון שהכאב מלווה בהרגשת עקצוצים בלחי כתף ויד.
    כול רופא אומר משהו אחר.
    ובגלל האי ודאות שאני נמצאת בה החרדות שלי החמירו מאוד. לא מפסיקה לבכות. לא מסוגלת לאכול ולישון.
    הפחד שלי שמדובר בדלקת של העצב הטריגמינלי וקראתי שהסיבה לדלקת זו היא גידול במוח.

    האם להתחיל לקחת אלטרול?
    האם יש צורך לדרוש מרי?

    אשמח אם תאוכלי להסביר לי מה עובר עליי.
    עשיתי כבר כל כך הרבה הדמיות מוח בחיים.
    האם יש אפשרות שמאז שעשיתי מרי לפני שנה גדל משהו ולוחץ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי פנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי פנים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    יש כאבי פנים לא מוסברים ואם זה לא דלקת של עצב הפנים אז נא להתחיל טיפול באלטרול או ליריקה אין צורך בהדמיה נוספת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה האלאה mri מוח
    מני
    15/06/2014

    לפני שבועיים ביצעתי mri מוח.
    מבקש לדעת מה חוות דעת המפענח אומרת:
    האם מומלץ להמשיך בבדיקה נוספת?


    קובץ מצורף.



    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה האלאה mri מוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה האלאה mri מוח - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    21/06/2014

    לא ברור יש להתייעץ עם הנוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קברנומה, שבץ ואספירין
    תמר
    13/06/2014

    שלום,
    אמי בת 67 ועברה אתמול אירוע מוחי קל וקצר שהתבטא באובדן שיווי משקל ונפילה, הרגשה כללית לא טובה ודיבור כבד לכמה שעות. בסיטי לא נראו ממצאים.
    בנוסף, יש לה קברנומה הנמצאת במיקום כזה שלוחץ על אזור הדיבור וכנראה גרם בסביבות גיל 30 לחולשה מוטורית בצד ימין של הגוף שנמשך ומתגבר בקצב איטי עד היום. הקברנומה דיממה בעבר לפי בדיקות MRI
    לאחר האירוע נבדקה בבית חולים ע"י נוירולוג ועברה סיטי, שוחררה היום ונרשם לה אספירין.
    יש לי שלוש שאלות:
    האם יתכן שהאירוע נבע מהקברנומה ולא משבץ?
    האם כאשר יש לקברנומה נטייה לדמם בטוח לקחת אספירין?
    היא תיגש לנוירולוג שמלווה אותה בעניין הקברנומה, יש דחיפות שתיגש אליו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קברנומה, שבץ ואספירין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קברנומה, שבץ ואספירין - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/06/2014

    בשביל לתת תשובה על קשר בין קברנומה לארוע קרוב חודרי אין קשר אבל צריך לעשות מרי יש סכום של אספירין בקבר ומה אבל אם אכן עברה ארוע מוחי כנראה שבכל זאת צריכה לקחת לא דחוף הפניה לנוירולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ
    בני
    09/06/2014

    שלום, אני סובל מלחץ נפשי גבוה, חרדות ומחשבות טורדניות. לאחרונה אני חש בכאבי ראש חזקים בצד הימיני העליון של הראש. האם יכול להיות קשר בין השניים? האם לחץ ומתח יכול לגרום לנזק במוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/06/2014

    לחץ לא גורם לנזק מוחי אבל יכול לגרום לכאבי ראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נימול וצניחת עפעף קלה
    טליה
    07/06/2014

    היי
    אני בת 24,לפני כשנה הרגשתי צניחת עפעף קלה בעין שמאל,הלכתי לבדיקה
    אצל רופאת עניים שלא יחסה לדבר חשיבות.
    הצניחה הייתה קלה מאוג ובקושי נראית לעין. מאז העפעף
    צונח לי לסירוגין.. בעיקר אחרי לילות שישנתי מעט.
    הלכתי לבדיקה נוספת אצל רופאת עניים ששוב אמרה שהצניחה
    היא בגד הנןרמה ולא הראית לעין ואין מה לדאוג.
    לפני כחודשיים הרגשתי נימול ביד שמאל(העפעף גם היה בצד שמאל(
    אחרי כמה הימים הנימול עבר והתעלמתי מהתופעה.
    לפני כשבוע אני מרגישה נימול ביד וכמו תחושת זרמיפ ועקצוצים על העור ושהכף
    יד נרדמת לי,בעיקר בשכיבה ובקימה בבוקר.
    אני מודאגת מאןד..
    בנוסף אני מתעסקת בתסמינים כל היום ולא יודעת אם זה כבר
    פסיכולוגי או לא.
    אשמי לתגובה!!!
    תודה:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נימול וצניחת עפעף קלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נימול וצניחת עפעף קלה - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    14/06/2014

    יש צורך לפנות לנוירולוג להמשך ברור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם החשש ממשי מלהיות כלוא בגוף
    חננאל
    06/06/2014

    שלום לרופא,
    לאחרונה קראתי כמה כתבות בעיתון על כך שחולים במצב צמח אובחנו מחדש באמצעות טכנולוגיה חדשנית של קריאת גלי מוח , כבעלי הכרה מלאה , הכלואים בתוך גופם .

    מסתבר שבחלק מהמקרים אדם יכול להיות 10-20 שנה צמח , ולשמוע/לראות /להבין/להרגיש כל מה שקורה מסביבו , בזמן שאף אחד לא יודע שהוא עירני למעשה.

    הדבר הזה זיעזע אותי מאד, והתחלתי לתהות מדוע רופאים מחזיקים בחיים אנשים במצב כל כך נורא וחסר אונים , שבו הם למעשה לא יכולים אפילו לגרד את האף .
    זה נראה לי כמו הדבר הכי מזוויע שיכול לקרות לבנאדם .

    אשמח אם תוכלו לומר לי מה השכיחות של התופעה שבה אדם בתרדמת אך בהכרה מלאה (לפי הכתבות כמעט ב 40% זה נכון??) , וקראתי שיש עוד תופעה נוראית שבה אנשים בתסמונת כליאה, שזה אותו דבר רק עם מצמוצי עיניים.
    האם יש דרך לכתוב מכתב שבו אני מבקש שיהרגו אותי )(המתת חסד) אם קורה לי דבר כזה ולהבטיח שיכבדו את רצוני למות בלי להיות צמח-בהכרה 20 שנה ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם החשש ממשי - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    06/06/2014

    ככיום ניתן לכתוב מכתב ולבקש המתת חמלה לגבי המצבים שאתה מתארזה לא שכיח אבל יש מקרים כאלה שתלויים בסיבה לארוע יש מצב שכאשר הפגיעה בגזע המוח החולה בהכרה זה ניתן לראות רק ע״י מצומצם עיניים ללא תגובה אחרת ואז ניתן לוודא שהוא בהכרה חלק מהמקרים האלה החולה יכול להשתקם חלקית יש מצב בנקרא מצב וגטטיבי שחולה נראה בהכרה אך הרפואה חושבת שלמעשה הוא לא בהכרה למרות שיש קטעי שינה וערות אבל מעבר לכך אין תגובה וזה יכול להמשך שנים רבות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בידיים והרגליים
    מיכאל ב.ב.
    05/06/2014

    היי שלום.
    הנני שחקן כדורסל בן 26 בריא בדרך כלל.
    לאחרונה התחלתי להרגיש תחושה של נימול בזרת יד ימין, לאחר מכן זה החל להופיע גם ביד שמאל, לאחר מכן החלו כאבים ברגל ימין ולאחרונה גם ביד שמאל.
    עשיתי EMG והיה תקין גם בגפיים התחתונות וגם בעליונות. עשיתי MRI צוואר שהראה שיש בלט קטן שלא מצדיק את תחושת הכאב.
    וכן כל בדיקות הדם שלי תקינות לחלוטין כולל של ויטמינים.
    עברתי בדיקה פיזית של נויורולוג.
    לאחרונה הכאב בכף רגל ימין התעצם(מרגיש שאני הולך על העצמות ושאין עור שבולם את הכאבים)
    מה עליי לבדוק כעת?
    חשוב לציין שגם בכפות הידיים וגם בכפות הרגליים האזור הכואב דומה מאוד.בכרית כף היד והרגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בידיים והרגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בידיים והרגליים - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    06/06/2014

    יש לברר בדיקת אמג נוספת במקום אחר ואז לשקול אם לא מדובר בפגיעה בסיבי עצב קטנים ע״י ביופסיות עור וגם לבצע מרי מוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות בשכמות
    מירה
    04/06/2014

    בעלי בן ה 60 סובל מעייפות בשכמות ומתקשה בפעולות
    שדורשות הרמת ידיים אפילו בגובה נמוך.
    הוא עבר בדיקות נוירולוגיות מקיפות אצל 2 נוירולוגים
    Emg Eggg ועוד. הכל תקין.
    מה יכולה להיות הסיבה? למי לפנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות בשכמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות בשכמות - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    06/06/2014

    או בעית שרירים שהאמג שבוצע לא היה מספיק טוב אז נא לבצע במקום אחר או בעיה מהצואר ויש לבצע מרי צואר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפיצות בגוף
    אירה
    04/06/2014

    שלום רב,
    בת 31 סובלת מזה שש שנים מהפרעות חרדה קשות מטופלת בויפאקס 150 ללא שיפור.
    כל כמה זמן סובלת מתופעות אחרות, כאבי פנים שבאים והולכים, סחרחורות, וכו'.
    חשוב לציין שנמצאת במצב חרדה תמידי, מתח קבוע, בכי וכו'.
    מזה שבוע התחלתי לסבול מתופעה ממש מלחיצה.
    זה התחיל מזה שהתחלתי להרגיש קפיצות בגפיים בזמן הירדמנות ומתוך שינה. לפעמים רגל אחת, לפעמים יד ולפעמים שני הרגליים ביחד.
    הייתי אצל נוירולוג שלא כל כך התייחס לתלונות שלי וסיכם שאין סיבה לדאגה.
    בימים האחרונים התופעה מטרידה גם כשאני ערה ונמצאת במצב מנוחה מול הטלויזיה.
    וכאשר הולכת לישון הרגליים ממש רוקדות וקשה להירדם.
    אך כאשר אני ישנה זה לא מפריע.
    יש לי רעידות קבועות בידיים ורגליים אני מרגישה את זה כשאני עומדת או מחזיקה משהו ביד.
    בדיקה נוירולוגית לפני מספר ימים תקינה.
    אני ממש בלחץ, קראתי על מיוקלונוס ואפילפסיה, ושהתופעה שאני מרגישה יכולה להיות סוג של אפילפסיה.
    חשוב לציין שזה לא מפריע לי בתיפקוד כמו בישול, נקיון וכו'
    זה קורה בעיקר במנוחה.
    אשמח לתשובה,
    ממש לחוצה.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קפיצות בגוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קפיצות בגוף - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    06/06/2014

    זה לא מתאים לאפילפסיה כנראה מדובר ממצב לחץ כדאי לבצע אמג לרגלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב לאחר ניתוח
    ששי
    03/06/2014

    שלום,
    עברתי ניתוח כריתת כיס מרה בלפרוסקופיה, לפני מספר חודשים, ומאז יש לי כאב בנשימה עמוקה באיזור הצלעות התחתונות מבפנים, עשיתי אולטרסאונד, בדיקות דם הכל תקין היתי אצל המנתח הוא לא יודע מה זה, מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב לאחר ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב לאחר ניתוח - תגובה

    ד``ר רונית גלעד
    06/06/2014

    לא מבינה בזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום