מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- EEGורד07/05/2014
ד"ר שלום,
בני בן ה 18. בריא בדר"כ. סובל כשלש שנים מסחרחורת לסירוגין "רואה שחור" כאשר קם.
בשל התעלפות למס' שניות בעת קימה מהמיטה תוך כדי מחלת חום לפני כשנתיים והסחרחורות, עבר בירור טילטסט: לא נצפתה עדות אורטוסטטית, או תגובה וזווגלית.ממצא יחיד היה טכיקרדיה יחסית בדקה ה-20 לעמידה בזווית 70 מעלות נרשם דופק 110 לדקה.כמו כן, נרשמה עליית דופק עד מקסימום של 32 פעימות בדקה במעבר משכיבה לעמידה וחזרה לערכי בסיס כאשר חזר לשכב. ממצא זה התאים לדעת הרופא המבצע לpostural tachcardia syndrome. ע"מ לשלול גורמים אחרים הומלץ על א.ק.ג,הולטר,אקו דופלר,רמת קטכולאמינים בדם. הכל בוצע ויצא תקין.הומלצה פעילות פיזית אירובית לשיפור סיבולת אורטוסטטית וחיזוק שרירי השוקיים. התאמן מס'חודשים בחדר כושר כולל ריצה ותרגילי משקולות ללא בעיה. הומלצה הימנעות מעמידה ממושכת.
לפני כשבועיים(לאחר שבועיים שבהם התאמץ וישן מעט) הרגיש 3 פעמים ביומיים בחילה-הזעה ובלבול . הרגשה שחלפה תוך כחצי דקה. במהלך השבועיים שוב סחרחורות "ורואה שחור "בקימה . ולכן הופנה השבוע לEEG
בערנות. תוצאות: תרשים חורג מהתקין במידה קלה בשל איטיות ביטמפורלית קלה לא קבועה.
אציין כי הרגשת הסחרחורת עדיין קיימת
שאלותיי:
1. מה פירוש והשלכות בדיקת הEEG?
2. האם ואילו בדיקות נוספות מומלצות?
תודה מראש,
ורד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EEG - תגובה
ד``ר רונית גלעד10/05/2014הממצא בבדיקה הוא לא ספציפי לכלום ולכן יש צורך בהמשך ברור כולל EEG בחסך שינה מרי מוח לא ברור מה יש לו בגלל המצבי בלבול הקצרים פרט לכך הסחרחורת בקימה יכולות להתאים לאבחנה של הקרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת נוירולוגית מאוחרת לאחר שבץרוית07/05/2014
אם עברתי בדיקה נוירולוגית בחדר מיון 14 שעות לאחר שעברתי על פי החשד שבץ מוחי חולף, האם הבדיקה הנוירולוגית בכלל יעילה, כי כבר לא הייתי במצב של שבץ בזמן הבדיקה והרגשתי מצוין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת נוירולוגית מאוחרת לאחר שבץ - תגובה
אייל קליין09/05/2014הבדיקה יעילה אך מכיוון שהארוע חלף ממצאיה תקינים. במידה והיו שרידים כלשהם כמו חולשה או ירידה בתחושה הם היו מתגלים בבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- EEG לא תקין-בהמשך לתשובתך ד"ראבי 3104/05/2014
הנוירולוג שהייתי אצלו לא המליץ כלל על MRI או כל בדיקה אחרת. הוא פשוט נתן לי מרשם לטופומקס בלי מכתב לרופא המטפל ובלי כל אבחנה.
קבעתי תור לנוירולוג בבי"ח אבל התור עוד 5 חודשים.
כיצד אני יכולה לקבל הפנייה לבדיקת MRI? אני חייבת נוירולוג או שניתן דרך רופאת המשפחה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EEG לא תקין-בהמשך לתשובתך ד"ר - תגובה
ד``ר רונית גלעד10/05/2014חייב נוירולוג תפנה לנוירולוג אחר בקופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש בזמן דיבורא04/05/2014
שלום רב, מזה כחודשיים כשאני מדברת ארוכות או בקול רם יש לי כאב ראש לוחץ באזור קדמת הראש והמצח ובעיקר מעל עין ימין, כמו כן אני נעשית צרודה לעתים תכופות. ממה הדבר יכול לנבוע? (אציין כי אני מעשנת ועשיתי בדיקת א.א.ג לא נמצא דבר מלבד "לא מצמידה יפה מיתרים".
דבר נוסף, נימול בגב מזה כשנה וכעת הולך ומחמיר לאורכו ורוחבו מקו המותן כלפי מעלה, מחמיר בעיקר לאחר ריצה אך קיים מדי יום בתדירות משתנה. נעשתה בדיקת אורתופד שאומר כי יש לעשות זריקת סטרואידים לחלק עליון של הגב אולי יש דלקת שגורמת לנימול.
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע מתעלמים משאלות מסויימות?
א04/05/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש בזמן דיבור - תגובה
ד``ר רונית גלעד10/05/2014יש לפנות לנוירולוג לבדיקה מעמיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש בזמן דיבור - תגובה
ד``ר רונית גלעד17/05/2014כדאי להתייעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראשאירה03/05/2014
שלום רב,
כבר שאלתי בעבר כאן.
אני כמעט חודש אחרי ניתוח קיסרי מתוכנן. בת 32.
ברקע חרדות בריאות במשך שש שנים, מטופלת בויפאקס 150 מג.
תמיד סבלתי מכאבי ראש.
שבוע לאחר קיסרי התחלתי שוב לסבול מכאבי ראש מסוג אחר.
במהלך שבועיים זה היו כאבי ראש עורפיים מהבוקר ועד הערב.
לא הפריעו לישון, לא ליוו בתסמינים אחרים, לא התגברו במאמץ.
בשבוע האחרון, הכאבים מופיעים כל פעם באזור אחר.
לפעמים זה כאב דוקר בקודקוד, כאילו תקעו שם משהו חד.
ולפעמים אני פשוט קמה בבוקר עם כאב לוחץ ברכות ומצח וזה מלווה אותי כל היום.
בימים האחרונים יש לי גם קצת כאב לוחץ בעיניים, כאילו בגלגל העין.
ושוב לא מתגבר במאמץ, מתגבר בשעות הצהריים, לא מלווה בתסמינים נוספים ולא מפריע בשינה.
לפעמים מרגישה לחץ בראש לכמה שניות וזה עובר.
בנוסף יש כאבים בצוואר.
לפני שנה בוצע mri מוח תקין, ולפני ההריון ממש סי טי ראש גם תקין.
מכיוון שאני ברקע סובלת מחרדות, אני ישר חושבת על גרוע מכל, שזה גידול ובזמן האחרון נמצאת במתח תמידי, מה שגורם לי לחוסר תיאבון, בכי וחוסר מצב רוח.
הייתי אצל שני נוירולוגים, בדיקה נוירולוגית כולל פונדוס תקינה.
שניהם אומרים שלא מדובר בגידול ואין צורך בהדמיות חוזרות.
בדיקה של רופא עיניים כולל הרחבת אישונים גם תקינה.
חשוב לציין שבערב כשאני יותר רגוע, הכאב עובר.
אך בבוקר שוב מופיע וגורם לחרדות קשות. מה שכנראה יוצר מעגל סגור.
הבנתי הכאב ראש שמשנה אופי זה מאוד מסוכן, אך הרופא אומר שאני פשוט צריכה להירגע ולצאת מהמתח הזה.
האם זה נכון?
אני אשמח אם תוכלו להרגיע אותי קצת.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
אירה04/05/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד10/05/2014נראה לי כי אכן מדובר בחרדות אם את לא מניקה תנסי לקחת טיפול מונע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי שאני שוכב לנוחבן 2802/05/2014
ובעיקר כשאני מנסה להירדם אני מרגיש מין הרגשה עמומה לא נעימה שעוטפת אותי, הרגשה שגם גורמת לי לכאורה למין תחושת זרם מסויים בגפיים, טיפה שיתוק מדומה כזה... בנוסף כשאני מתעורר משינה אני מרגיש הפוך, על הפנים, כל מיני תופעות של חולשה ותחושות לא נעימות בשרירים ובגוף, לפעמים קצת סחרחורת... אין לי בעיות רפואיות מיוחדות ידועות, מה יכול להיות שיש לי, האם התיאור שלי מתאים לנוירופתיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתי שאני שוכב לנוח - תגובה
ד``ר רונית גלעד04/05/2014לא מתאים צנוע רופאיה כדאי לעשות בדיקת מעבדת שינה לברר את התופעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רעידות באצבעות ידייםלאה02/05/2014
בני בן 23 ומגיל מאוד מוקדם (בערך 12) התחילו לו רעידות בידיים. כשהוא עייף זה הרבה יותר חמור. עשינו לו בדיקות ואמרו שאין מה לעשות אין לו שום בעייה פטולוגית.
המליצו על כדורים (בתופעות הלואי רשום שזה יכול לגרום לדיכאון) הוא מעדיף שלא לקחת. אך יחד עם זאת הרעידות מאוד חזקות. מה אפשר לעשות מלבד טיפול בכדורים. וממה זה יכול להיות. אודה על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעידות באצבעות ידיים - תגובה
ד``ר רונית גלעד04/05/2014אין מה לעשות מלבד כדורים יש לבצע אמג לידיים ובדיקות דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשנירית01/05/2014
אני בת 55 ,ללא מחלות כרגע.
בחצי שנה אחרונה בערך יש לי יותר כאבי ראש מאשר בעבר.
כשאני מתעוררת בבוקר אני קמה עם כאב ראש , התחושה שהכאב מגיע מהעינים.
לפעמים קשה לפתוח את העינים בבוקר הן קטנות ואז לאט לאט אני פותחת אותן ואחרי זה הכל מסתדר מבחינת פתיחת העינים וגודלן.
אם אני לוקחת כדור נגד כאבים יש הקלה ואף הכאב נעלם אם לא לוקחת כדור אני גוררת את הכאבים עד סוף היום ואף הולכת לישון עם כאב ראש.
הכאב באזור העינים,+באמצע בין 2 העינים + ברקה שמאלית של הראש+ באמצע הראש.
התחושה לפעמים שמקור הכאב נובע מהעינים. ומתפשט מתפשט גם לגב.
האם אפשר לקבל עצות ואבחנה לתופעה?
לא זכור לי שסבלתי בעבר מכאבי ראש כאלה תכופים שמתחילים מהבוקר סמוך ליקיצה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
אייל קליין02/05/2014ישנן גורמים רבים לכאבי ראש למשל, מיגרנות, כאב ראש צווארי, מתח שרירי וכו. ייתכן שהכאב שאת חשה מקורו בצוואר ולכן יש לפנות לאורטופד על מנת לברר זאתץ במקביל לפנות לנוירולוג על מנת ברר אם יש סיבות נוספות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדן01/05/2014
שלום כבר חודש שאני קם משכיבה או מוריד את הראש לשכיבה קיים מין סחרחורת כמו על אונייה .ההייתי אצל רופא א.א.ג שכבתי במיטה והוא הוריד לי מהר תראש לכיוון אחורה לכיוון ימין הרגשתי לכמה שניות סחרחורות עשה אותו דבר לצד שמאל ולא היה כמעט סיחרור אמר שיכול להיות הקריסטלים באוזן השאלה אם לא כדאי לראות גם נירולוג או שאבחנה שלו מספיקה ונת פיזיוטרפיה תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
אייל קליין02/05/2014אכן נשמע כמו סחרחורת על רקע תנוחתי שנגרמת מתנועה של קריסטלים בתעלות שיווי המשקל באוזן. לרוב הפיתרון הוא טיפול פיזיותרפי פשוט, והבעיה נפתרת בגרך כלל בטיפול אחד בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחושת בדםאנונימית29/04/2014
שלום,
אני בת 20, סובלת מטיקים מגיל 5 ("טוראט קל"), בגיל 7 אושפזתי בבית חולים בגלל סטרפטוקוקוס חוזר ואלים.
עשיתי בגיל 18 EEG שהיה תקין, אולם צוין בהערות: "נרשמה פעילות אחורית מוגברת".
נוטלת גלולות מרסילון (מינון גבוה) להקלה בכאבי מחזור חזקים במיוחד ותופעות וסת נוספת.
בצבא, בגיל 19 הייתי עוסקת בפעילות גופנית על בסיס קבוע למשך חצי שנה, עד שהתחלתי להרגיש נימולים ברגליים ובידיים בזמן מאמץ, מאוחר יותר גם במנוחה במיטה.
במהלך חופשת סוכות חוויתי אבדן ראיה בעין אחת למשך מספר דקות, מאז לא חזר על עצמו.
הפנו אותי לבדיקות דם בהן נמצא ברזל על גבול המינימום אך תקין, ובעותה עת בקרתי אצל נוירולוג בגלל החמרה בטיקים.
הנוירולוג הפנה אותי לבדיקת עיניים ונחושת לשלילת wilson.
בבדיקת העיניים נמצא מבנה עצבי ראיה לא תקין וטשטוש בדסקות, ולאחר 3 חודשים המתנה גם בצעתי US עצבי ראיה שבו לא נמצא משהו חריג.
עוד בצבא, בבדיקות הדם נמצא צרולופלסמין תקין, לא נמצאה נחושת באיסוף שתן 24 ש', ונמצאה נחושת בדם בערך של 180 micg/dl. (אף אחד בצה"ל לא התייחס לזה וזה נשאר באוויר 3 חודשים).
השתחררתי במרץ, ומיד עשיתי בדיקות חוזרות, ועתה קיבלתי תוצאות דומות:
Copper (B) 175 micg/dl
Ceruloplasmin 32.3 mg/dl
Copper (U) /24h 8.6 micg/24h
Creatinine (U) /24h 1.2 g/24h
אני לא עובדת כלל עם נחושת, ואין סיבה סביבתית בגללה עשויה להיות לי עליה בנחושת בדם.
כמו כן, איני מצויה במתחים מאז השחרור כלל (אדרבה, אני מאוד נינוחה ועליזה מאז היום הראשון).
האם הדבר מעיד על משהו חריג? מה יש לעשות בנידון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היש עונים?
אנונימית05/05/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנחושת בדם - תגובה
ד``ר רונית גלעד10/05/2014סליחה אבל אני לא זוכרת את הערכים התקינים של מה ששלחת בעפ תשלחי לי עם הערכים התקינים בנוסף הייתי ממליצה לבצע מרי מוח להמשך ברור נוירולוגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכים תקינים
אנונימית11/05/2014ארצה לציין כי התלונות שלי הן בעיקר הטיקים שהתגברו וגם בשבועיים האחרונים ירדתי במשקל (כ-3 ק"ג), ואני לא מרגישה טוב באופן כללי. האם יש קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכים תקינים תיקון
אנונימית11/05/2014שמתי לב שזה לא פרסם את התמונות.
Copper (U) / 24h - בין 4 ל-63
Creatinine (U) /24h - בין 0.8 ל- 1.8
Ceruloplasmin - בין 20 ל-60
Copper (B) - בין 50 ל-150* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנחושת בדם - תגובה
ד``ר רונית גלעד17/05/2014נא לחזור ליועץ נוירולוגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת EEG לא תקינהאבי 3128/04/2014
בהמשך לשאלתי ששאלתי אותך בפורום (לא אחזור שוב על כל הפירוט...) מה- 20/3-21/3 שנכתב לי בבדיקת ה eeg שלאורך הרישום נצפו זיזי גל איטיים והתפרקויות כלליות של זיזים. ניגשתי לנוירולוג חשבתי שישלח אותי ל MRI או בדיקות אחרות לפני שיתחיל טיפול הוא לא נתן לי מכתב לרופא המטפל לא נתן הגדרה למה יש לי אלא פשוט אמר לי שהבדיקה לא תקינה ובגלל שאני סובלת גם ממיגרנות וגם מהתקפי סחרחורות והתנתקויות הוא נתן לי טופמקס.
אני לא מעוניינת לקחת סתם טופמקס וקבעתי תור לנוירולוג אחר שהתור אליו עוד המון זמן.
האם טופמקס אכן יכולה לעזור בהפרעה החשמלית ולמיגרנות? אני די חוששת מתרופה זו.
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת EEG לא תקינה - תגובה
ד``ר רונית גלעד04/05/2014כדאי לעשות מרי אכן הטופמקס התרופה היחידה שפועלת גם על מיגרנות וגם על יתר פעילות חשמלית של המוח גם יחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קומדין ונפילותחני28/04/2014
שלום,
אישה בת 85 הנוטלת קומדין עם INR 2.6 נפלה אתמול וקיבלה מכה חזקה בראש. היא לא הסכימה ללכת להיבדק ומאז מתפקדת כרגיל וחוץ מכאב בראש שהשתפר אין סימנים כגון בלבול, סחרחורת או בחילה. האם קיים סיכון שהיה לה דימום פנימי במוח ללא סימנים ושעלול להתפתח לקריש דם או שלאור המצב ניתן להניח שהכל תקין?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קומדין ונפילות - תגובה
ד``ר רונית גלעד04/05/2014כנראה שכרגע הכל בסדר אבל דימום יכול להופיע גם אחרי חודש בכל שינוי במצבה יש לפנות מיד לחדר מיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איבוד זכרון בעקבות זעזוע מחאוהד25/04/2014
שלום,
שלשום במהלך אימון לוחמה MMA קיבלתי אגרוף ללסת (המאמן טוען שלאחר המכה המשכתי להתאמן כרגיל רבע שעה, לא נפלתי/איבדתי הכרה...)ובעקבות כך קיבלתי זעזוע מח. איבדתי לאחר המכה את הזיכרון לטווח הקצר,הייתי מעורפל, לא ידעתי איזה יום היום,מס' טלפון, כתובת בית וגם שקיבלתי מענה לתשובות אחרי 10 שניות שאלתי אותן שוב.ניגשתי לבדיקות בבית החולים, CT תקין, בדיקת לסת ע"י רופא א.א.ג תקינה. יום למחרת הזכרון שב אך את האירוע ואת השעתיים-שלוש שאחריו (זמן השהות בבית חולים) אינני זוכר. האם זה צריך להיות כך?האם אזכור מתישהו את האירוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איבוד זכרון בעקבות זעזוע מח - תגובה
ד``ר רונית גלעד26/04/2014כן יכול להיות שיש איבוד הזכרון של הארוע לא בטוח שיחזור אבל תופעה יכולה להיות בעקבות זעזוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבזקי אור בשדה הראיהמיכל24/04/2014
שלום רב ,
בת 45 , בריאה בדרך כלל למעט פיברוביאלגיה דרגה קלה ולעיתים סובלת מכאבי ראש במיוחד לפני או אחרי המחזור .
עובדת המון שעות מול המחשב .
לראשונה לפני כ- 10 שנים חשתי בתופעה של הבזקי אור מול שדה הראיה
ובהמשך מספר שנים התופעה נפסקה אבל ב 3 , 4 שנים אחרונות פעם בכמה חודשים התופעה חוזרת ומתרידה אותי מאוד וגורמת לי ללחץ ואפילו דכאון .
התופעה נמשכת כ- 20 דקות ונפסקת .
מייד לאחר תחילת התופעה אני מרגישה חולשה כללית , קור בכל הגוף , צמרמורת ואפילו כאב בטן קל.
יש לציין שאני הרבה פעמים אני בדיאטות והיתה תקופה שהברזל היה מעט מתחת למינימום .
חשוב לציין שכמעט לאחר כל אירוע ביצעתי בדיקות עיניים מחשש לקרע ברשתית ולא הובחנה בעיה .
התחלתי לחשוש מגידול בראש ...האם יכול להיות קשור ?
ממה יכולה לנבוע התופעה ?
תודה רבה על ההתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבזקי אור בשדה הראיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד26/04/2014תופעה קשורה למיגרנה ממנה כנראה את סובלת בדכ אחרי כאלה הבזקים יש כאבי ראש אבל לא חייב להיות זה לא קשור לגדול במוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת קרום המוח ויראליתספיר22/04/2014
שלום,
חליתי בדלקת קרום המוח בשבוע שעבר וכבר שוחררתי מבית החולים עקב שיפור ניכר במצבי .
אני צריכה להתגייס ב28.4 ורציתי לדעת האם מותר לי לקבל חיסון לדלקת קרום המוח כשבוע לאחר ששוחררתי מבית החולים ?
התפרצות המחלה הייתה ב 16.4 ואת החיסון אני אמורה לקבל ב28.4..
תודה על העזרה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספת מידע
ספיר22/04/2014הדלקת שחיליתי בה היא דלקת ויראלית, לא החיידקית !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת קרום המוח ויראלית - תגובה
ד``ר רונית גלעד26/04/2014את כנראה עברת דלקת קרום המוח וירלית והחיסון הוא לדלקת קרום המוח חיידקית וניתוחן רק לזקנים ולחולים לכן tאין קשר בין מה שעברת לבין החיסון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

