מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חולשה בידיים+זרועות תפוסיםלימור15/12/2013
שלום רב,
אני בת 34 כבר שבועיים הזרועות בידיים תפוסות לי, דבר זה גורם לי לחולשות בידיים, אמנם אני יכולה להרים משאות ולהרים את שתי ידיי למעלה אך יש חולשה בידיים, שאלתי האם זה בגלל שאני מרגישה שהזרועות שלי תפוסות כבר שבועיים או שעלי לפנות לנוירולוג ודבר זה יכול להעיד חס וחלילה על מחלת als, אודה על תשובתך, תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה בידיים+זרועות תפוסים - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2013זה לא מעיד על als זה יכול להיות מתרופות בכל מקרה כדאי להיבדק ע״י נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לסחרחורתמ.מ12/12/2013
אם נוירולוג ודר אף אוזן גרון בדקו ואמרו שאין צורך בהדמיה אי אפשר לסמוך ?? נכון שאני לא שקטה אבל אני גם מפחדת להיחשף לקרינה שמה אחרכך אתחיל לחשוב שזה הזיק לי ואכנס לפחדים חדשים
השאלה שלי היא .. האם אם היה לי משהו בראש נוירולוג היה יכול לדעת זאת בלי הדמיה או שבכל זאת יכול להיות שהוא מפספס..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו ליי
מ.מ12/12/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לסחרחורת - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2013בעקרון נוירולוג מחליט אם יש צורך בהדמיה על סמך בדיקה וגם בדיקות נוספות כמו בדיקת שמיעה ברה ואינג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהאלין11/12/2013
אם ביצעתי לפני 7 חודשים MRI ראש בגלל סחרחורות , יצא תקין אבל עברו 7 חודשים , יכול להיות שמשהו השתנה ? האם כדאי לבצע MRI נוסף ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013לא אין צורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותמ.מ11/12/2013
שלום לכם
הנני בת 22 ילדתי לפני 5 חודשים ועשיתי דיאטה חריפה ירדתי 12 קילו ב 3 חודשים
אני מזה שבוע חשה סחרחורות תמידיות חוסר שיווי משקל כאילו שאני עומדת ליפול אך לא נופלת מין אי יציבות כזאת נידנוד בעת עמידה והליכה
נבדקתי על ידי נוירולוג ורופא משפחה וגם אף אוזן גרון והם אמרו שאין לי כלום .. בבדיקות דם יש לי מחסור ממש קטנטן בברזל שהרופא טען שזה לא משהו..
האמת שאני חוששת מאוד שיש לי גידול בראש ושאני מפספסת משהו בבדיקות .. אני ממש חרדה לבריאותי והרופאים טענו שאין צורך בסיטי .. האם לדעתכם ניתן לסמוך על בדיקה חיצונית ?? אם היה לי משהו רציני היה אפשר לראות זאת אפילו בלי הדמייה ??
אין לי יום ואין ליל אני כל הזמן חושבת על התינוקת שלי ועל רשלנות .. אציין שאני מרגישה לחצים בראש מלמעלה באמצע אך לא כאב ... ואני בדרך כלל היפוכנדרית ודאגנית
תודה על התייחסותכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013אם ויטמין בי 12 תקין וכל הבדיקות תקינות והתופעה ממשיכה אז תעשי סיטי וזהו בשבילך להרגע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספים פוגעים בהשפעת טגרטול?יעל10/12/2013
שלום,
אני מטופל בטגרטול ולאחרונה אובחן אצלי חוסר בברזל.
1. אני מעוניין לקחת תוסף ברזל נוזלי אך הבנתי שברזל פוגע ברמת והשפעת הטגרטול.
האם זה נכון? מה עליי לעשות?
2. בנוסף, האם גם תוספים של ויטמין בי12 וחומצה פולית וגם ויטמין די יפגעו לי ברמת והשפעת הטרגטול?
כי כשלקחתי תוסף בי12 וגם ויטמין D, אז רמת הטרגטול ירדה. האם זה קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספים פוגעים בהשפעת טגרטול? - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013לדעתי לא קשור ניתן לקחת תוספי מזון. ברזל וויטמינים לא משפיע מה שכן משפיע זה תרופות אחרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייהיי10/12/2013
היי שלום יש מאז הלידה רעד קל בידיים ואפילו הביאו לי נכות בגלל רציתי לשאול האם יש לזה קשר שבעוד 20 או 30 שנה זה יהיה יותר גרוע והאם זה אומר שיש סיכוי שיהיה פרקינסון חס וחלילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013בכד אין קשר לפרקינסון הרעד יכול להחמיר עם השנים אבל בצורה איטית מאד במשך עשרות שנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש מ- als:דן09/12/2013
דר' שלום רב,
הנני בן 23, בריא בד"כ, אך סובל מעודף משקל בדרגה בינונית. בחודשים אחרונים הנני חש חולשת שרירים בידיים וברגליים. לחולשה זאת נלוות פסיקולציות בלתי פוסקות בכל חלקי הגוף.
בהמלצת הנוירולוג נשלחתי לבדיקת עצבים (ללא מחטים-אלא רק חשמל), שלהן ממצאיה: "בידיים נצפתה תסמונת התעלה הקרפלית דו"צ. ברגליים נצפתה פולינוירופטיה סנסורית מוטורית סימטרית אקסונאלית".
האם ממצאים אלה יכולים להסביר את החולשה והפסיקולציות? האם יש טעם לחשוש מ ALS?
מודאג מאוד-לתשובתך אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש מ- als: - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013התוצאה לא מראה על המחלה רק הכנסת מחט לשרירים יכולה לרמז למחלה ALS בקשר לממצאים כעת עליך להמשיך לבצע ברור אצל נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים עם "אולי סימנים" לשבץ מוחיחיים09/12/2013
שלום,
אם יש אישה בגיל 69 והיה לה טשטוש ראייה בעין אחת למשך כרבע שעה (אתמול בצהריים).
לפי ההנחיות שיש באינטרנט אז יש לקחת אותה לבית חולים כי זה אולי מראה על סימנים מוקדמים לשבץ.
מצד שני אני לא רוצה להלחיץ סתם ולכן אני שואל האם יש טעם לקחת לבית חולים? איזה בדיקות יבצעו לה במקרה זה?
יש לציין שהמשקל שלה תקין ואפילו נמוך מעט, לחץ דם 110/65.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים עם "אולי סימנים" לשבץ מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013יש צורך לקחת אותה דחוף לנומרולוג אם כבר חלפו 24 שעות ואין החמרה במצבה אז נוירולוג דחוף לשקול המשך טיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mri מוח כאבי צוואר וכאבי ראשמלי08/12/2013
בלוטה פינאלית בולטת במקצת בגודל 8*6*9 מ"מ.נוגעת בטקטום.לא גורמת לאפקט מסה.הודגמו ציסטות קטנות עם מחיצות בתוך הבלוטה...
כתוב לסיכום בלוטה פינאלית בולטת במקצת .הממיצא אינו ספציפי.ממולץ mri בעוד 6 חודשים לצורך מעקב.
אבקשך את אבחנתך
אולי זה מילדה ככה נולדתי???? יכול להיות בגלל זה כאבי ראש???
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mri מוח כאבי צוואר וכאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013בלוטה פי אילת בולטת לא גורמת לכאבי ראש זה יכול להיות גם ציסטה ויש צורך במעקב על מנת לוודא שזה לא גדל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נבוקומילי08/12/2013
רופאה נוירולוגית רשמה לי את כדורי נבוקו
כדור פעמיים ביום
מכיוון שלדעתה כאבי הראש שלי נובעים מדלקת
קרובת משפחה שהיא רופאה לא נוירולוגית טוענת שבכל ספרי המדיק וכו' כתוב שזהו כדור שצריך לקחת אותו שני כדורים במנה אחת ובערב
אז מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נבוקו - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013אין לי נסיון עם הכדור הזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה בשתי הידייםלימור08/12/2013
שלום רב,
אני בת 33 כבר שבוע אני מרגישה חולשה בשתי הידיים, האם זה מעיד על מחלת als או שבמחלה זאת החולשה מתחילה תחילה ביד אחת, ברצוני לציין שלפני שבועיים קראתי כתבה על אותה מחלה נוראה וכעבור שבוע התחילו אצלי חולשות בידיים אני בחרדות מאד חזקות לפעמים אני לוקחת לוריואן ואז החולשות מפסיקות לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה בשתי הידיים - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013קרוב לוודאי מדובר במצב ש״ח חרדה כדאי להיבדק אצל נוירולוג להבין מה הכוונה לחולשה בידיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרתכםרונה05/12/2013
שלום רב, אני בת 32 בריאה בד"כ , אתמול במהלך העבודה עת הדלקתי את המארז של המחשב עת הרמתי את הראש פגעתי בשולחן כאב לי קצת ונשארו דקירות קלות ... האם זה מפחיד או מסוכן ? האם עלי לחשוש ממשהו? היום יש לי הרגשה כי הראש תפוס מלמטה האם עלי לעשות בדיקה? ... תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה עזרתכם - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013אין צורך הכל בסדר גם אם יהיו לך כאבי ראש קצת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריצוד בעינייםיהודית05/12/2013
שלום בת 51 סובלת ממגרנות ומטופלת ברילרט.בזמן האחרון בזמן ההתקפה אני רואה ריצווד בעיניים .ושמתי לב שההתקפות באות בלילה בשכיבה.מה ניתן לעשות .יש לי אישור ל9 כדורים רילרט בחודש .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריצוד בעיניים - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013לבדוק שאין עליות לחץ דם ואם לא לשקול טיפול מונע קבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות FIMמלאכי רשף04/12/2013
למה מתכוונים כאשר באחד מכעשרים הסעיפים במבחן FIM מציינים "פתרון בעיות" כסעיף נבדק בין סעיפי "קוגניציה ותפקוד חברתי" והאם מתן ציון "2" מתוך שבע עשוי להעיד על דמנציה ו/או אלצהיימר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות FIM - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013אין לי מושג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירוע מוחיירדן04/12/2013
שלום. לפני מספר ימים אבי אושפז לא הצליחו לקבוע אם עבר אירוח מוחי קל או אולי תרדמת(לקח יותר מידי משככי כאבים לבעיות גב) הסיטי נראה תקין אבל לא אמרו כלום השאירו אותו לחינם והוא יצא הביתה. מאז שיצא הוא נראה חלש, מעט לא מפוקס, הקיא פעם אחת ויש לו בחילות וסחרחורות. ניסיתי לשכנע שיחזור לביח אבל הוא טוען ששם נותנים לו רק לשכב והוא יכול לעשות את אותו הדבר בבית...
האם זה סימנים מסוכנים? האם עלי ללחוץ שיחזור שוב? או שאולי זה קורה אחרי שהגוף קצת חלש וצריך לחזור לעצמו.בסיטי ובבדיקות הדם יצא תקין כי גם הבאנו אותו יום למחרת ולא היה ניתן לראות מה היה.
אשמח לתגובה אני מאוד חוששת שזה סימנים מחשידים ולא יקרה חלילה אסון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירוע מוחי - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013הוא צריך לחזור על סיטי מוח ולפנות לנומרולוג לבדיקה כי בארוע מוחי לא רואים את זה מיד בהתחלה בסיטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


