מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהדין29/12/2013
אני בת 19 , יש לי משהו מוזר שאני רוצה לדעת ממה הוא יכול לקרות , יש לי סחרחורות כבר כמה חודשים ביצעתי MRI ראש, עשיתי eng בדיקת שמיעה , אקו לב , בדיקות דם , אבל בנוסף בזמן האחרון יש לי כשאני קמה משכיבה , או לאחר מאמץ , או בשכיבה על הגב(לפעמים בשכיבה על הגב) מין תחושת לחץ באוזניים / רעש של ים / כמו שריר מתכווץ , אני לא ממש יודעת איך לתאר את זה , ממה זה יכול לנבוע ?? אני ממש בלחץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע נוסף
דין29/12/2013ה MRI בוצע לפני 7 חודשים אני לא יודעת אם זה מספיק או אם אני צריכה לעשות עוד בדיקות נוירולוגיות ? בגלל הסחרחורות והתופעה המוזרה שציינתי למעלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרשמתי פה יותר פרטים בבקשה תענו לי
דין02/01/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד04/01/2014האם אנג תקין? אם כן יכול להיות שמדי פעם יש לך סחרחורות ממקור אזני כדאי לנסות פיזיוטרפיה לסחרחורת בזמן שאת מרגישה את זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דין04/01/2014הeng תקין אבל בוצע לפני 5 חודשים כבר או יותר , הסחרחורת / חוזר איזון מתרחשת יותר שאני מזיזה את הראש ויש לי תופעה מוזרה שאני נשכבת או קמה משכיבה או עושה כל מיני תנועות עם הראש, יש לי כמו רעש של מים באוזן / לחץ באוזן רעש של רחש כזה ותחושה לא נעימה באוזן כמו כיווץ שרירים , האם הבעיה שלי נוירולוגית ??? אמרו לי שזה גם יכול להיות פגיעה בחוט שדרה בבקשה תני לי כיוון !! האם יכול להיות שאני צריכה שוב MRI ראש ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשבתי תשובה לשאלה בבקשה אני מודאגת
דין06/01/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
ד``ר רונית גלעד10/01/2014לא אין צורך במרי חוזר וזה לא מהצואר תנסי לקחת. אגיסרק 16 מג פעמיים ביום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל
גל12/01/2014אם עברה כמעט שנה מהMRI לא יכול משהו להתפתח או להשתנות ?? לא כדאי לי בנוסף לבדוק אם זה כן בא ממשהו נוירולוגי / עצבי ??? או להמשיך בירור אאג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת ראיהרחלי28/12/2013
שלום!רציתי לדעת אם חסימה בענף של העורק ברשתית שגורם להפרעה בשדה הראיה הוא בעצם שבץ מוחי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעת ראיה - תגובה
אייל קליין01/01/2014לא כיוון שלא מדובר על כלי דם המוביל דם למוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בעצב החמישיתשמחה מוסטקי28/12/2013
לפני כשנתיים חליתי בדלקת בעצב החמישית שהתחילו בכאב אוזניים כאב בקרקפת ובלחי והגיע למצב של הבזקים מאוד חזקים באוזן שמאל חשבתי שזו בעיית אוזניים ורופא א.א.ג. הפנה אותי דחוף לנאורולוג קיבלתי טיפול וזה עבר עכשיו זה חזר שוב האם זה בעיה שמצריכה בדיקות יותר מעמיקות כמו amr או כל בדיקה אחרת עליי לציין שלאבי ז"ל היו לו 6 פעמים אירועים מוחיים בחייו אולי יש לזה קשר אשמח לתשובתכם המיקצועית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בעצב החמישית - תגובה
ד``ר רונית גלעד04/01/2014כדאי לעשות מרי מוח לראות אם העצב לחוץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שמחה מוסטקי04/01/2014תודה ,יש לי תור לניאורולוג ב-23.01.14 מקווה שהיא תסכים לתת לי מרי שבוע טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ללא תנועות בזמן שינהיסמין27/12/2013
בת 30, בריאה. בשבועות האחרונים איני זזה בזמן השינה כלל (מה שגורם לכאבים במפרקים ובנקודות לחץ), ומתעוררת בדיוק באותה תנוחה בה נרדמתי. אני זוכרת תקופה דומה לפני מס שנים (ייתכן שקשור לתקופות לחוצות). זו בעיה מוכרת? ממה נובע? האם יש צורך לפנות לרופא? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללא תנועות בזמן שינה - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/12/2013לא שמעתי על זה כתופעה חולנית אולי את ממש עיפה בכל מקרה את לא יכולה לדעת בוודאות אם לא זזת וחזרת לאותה תנוחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
יסמין27/12/2013בטוחה שלא זזתי, וקורה בכל לילה מזה כמה שבועות- בלי קשר לעייפות..
תודה בכל מקרה, מרגיע לשמוע שלא מכירה בעיה כזו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות וכאבי ראש תכופיםלירונה25/12/2013
שלום רב,אני בת 32 וסובלת מזה חצי שנה מסחרחורות,כאבי ראש חזקים ותחושה של אובדן שיווי משקל-בעבר היו התקפים כאלה פעם בחודש,אבל בזמן האחרון זה מתגבר ומלווה בבחילות..זה קורה לפעמים אם אני מתעטשת או משתעלת או כשאני מנסה לקום בבוקר מהמיטה...בעבר,נשלחתי לפיזיותרפיה בשבלול האוזן ולא הלכתי...מה יכולה להיות הבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות וכאבי ראש תכופים - תגובה
אייל קליין25/12/2013ישנן סיבות רבות לכאבי ראש וסחרחורות למשל בעיות במערכת בהוסטיבולרית באוזן, בעיות צוואריות ועוד. יש להתחיל את הבירור אצל רופא א.א.ג ובמידת הצורך גם לפנות לאורטופד ולנוירולוג. פיזיותרפיה יכולה לעזור, תלוי במקור הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מוזרהאסתר25/12/2013
שלום רב
אני אישה בת 42 וחצי
התחלתי לעשות הליכה אבל בזמן ההליכה נרדמות לי אצבעות הידיים והרגליים בחצי גוף נעשות אדומות נפוחות כאבים ובעיקר נימול זה קורה גם בחורף מבלי לעשות הליכה ובעיקר בלילות ובימים מאוד קרים פניתי לרופא המשפחה וזה הפנה אותי לנוירולוג אך התורים ארוכים . למה בעצם נוירולוג?
ומה עליי לעשות בינתיים הפסקתי לעשות הליכה אבל גם ביום יום בהליכה מביתי למקום עבודתי זה קורה
אשמח אם תעזרו
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה מוזרה - תגובה
אייל קליין25/12/2013כאשר מופיעים נומול או הרדמות אנו חושדים בפגיעה עצבית כלשהי ולכן ההפניה לנוירולוג. הנוירולוג יוכל לבצע הערכה של מקור הפגיעה העצבית ו/או לשלוח לבדיקות המתאימות על מנת לאבחן. אם התורים מאוד ארוכים את יכולה בינתיים לפנות גם לאורטופד ולהתחיל את הבירור אצלו. ייתכן שמקור הסימפטומים בבעיה בעמוד השדרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושה מוזרה לאחר קיסריאורית24/12/2013
שלום,
לפני שבועיים עברתי ניתוח קיסרי מספר 4.
לפני יומיים היתה לי תחושה של נימול בשפה התחתונה ובקצה הלשון,
מלווה בהרגשה פיזית כמו שפעת,ובכאב ברגליים כמו הרגשה של כבדות לאחר זריקת אפידורל.
יש לציין כי הניתוח עבר ב"ה בשלום,עד ליום זה הרגשתי טוב,בתפקוד מלא וללא שום קושי.
ההרדמה היתה ספינאלית.
הנימול בפה עבר,אך הכבדות ברגל שמאל עדיין מורגשת,אני הולכת ומתפקדת כרגיל וגם תחושת הה"שפעת" עברה.
רופאת המשפחה שבדקה אותי,אמרה שלא מצאה משהוא ספציפי ונראה שזה יעבור מעצמו.
האם התופעה מוכרת? האם יכולה להיות קשורה לניתוח ולהרדמה?
למעט זאת לא היו סחרחורות או כאבים דומים בידיים.
אשמח לשמוע את דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושה מוזרה לאחר קיסרי - תגובה
אייל קליין25/12/2013אני מציע לפנות לנוירולוג בהקדם להערכת המצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת : גליאן ברהרמי24/12/2013
שלום
בן דודי נפטר לפני כ 8 שנים ממחלת גליאן ברה. הוא נפטר כחודש לאחר שאובחן שסובל מהמחלה.
לאחרונה התחלתי לתהות על המחלה הזאת והסתכלתי באנטרנט וראיתי שזאת מחלה נדירה עם שכיחות של 1-3 חולים מתוך 100,000 אנשים באוכלוסיה הכללית. לא הצלחתי להבין האם זה תורשתי או לא. השאלה שלי האם המחלה הזאת היא תורשתית ואם כן אז מה הסיכוי שלי ושל ילדיי לחלות בזה בהתחשב ברקע המשפחתי שבו דודי נפטר מזה.
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת : גליאן ברה - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/12/2013המחלה בכלל לא תורשתית אלא נרכשת מופיעה לאחר זיהום או חיסון וירלי זו תגובה של הגוף לגורם זהומי בדכ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רדיקולפטיהשולי23/12/2013
האם יכול להיות שבבדיקת EMG כ - 6 שבועות לאחר תאונה, לא נמצא רדיקולפטיה, ואילו בבדיקה נוספת שנעשתה כשלוש שנים לאחר מכן, נמצא רדיקולפטיה כרונית ב C5-6?
האם יכול להיות שזה יתגלה למעלה מ - 6 שבועות לאחר אירוע תאונה? או שעצם העובדה שזה לא היה בבדיקת ה EMG הראשונה, מעידה בהכרח כי התופעה הקיימת כיום איננה נובעת מהתאונה, כי אם זה כתוצאה מהתאונה, זה בהכרח חייב להופיע בבדיקת ה EMG הראשונה שנעשה כשישה שבועות לאחר התאונה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רדיקולפטיה - תגובה
אייל קליין25/12/2013התשובה בגדול היא שהכול יכול להיות. צריך לזכור שבדיקות הדמיה למיניהן אינן מהימנות ב-100%. מאוד ייתכן שבבדיקה הראשונה כבר היתה בעיה אבל הבדיקה לא הראתה את זה או שהבעיה היתה קלה ולא נראתה בבדיקה והחמירה עם הזמן. קשה מאוד להגיד. בקיצור, גם אם זה מהתאונה זה עדיין לא חייב להופיע בבדיקה הראשונה שנעשתה לאחר 6 שבועות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש לאחר פעילות גופנית מאומצתהראל22/12/2013
שלום ד"ר ,,
מקווה שאני כותב בפורום הנכון ואשמח אם תוכלי לייעץ .
אני בן 32 , 1.74 מטר , 60 ק"ג .
בילדותי שיחקתי כדורגל עד גיל 18 ומכאן אני גם בעל דופק 56 במנוחה .
בדיקות הדם השגרתיות שלי נהדרות ומצויות בתוך הנורמה.
אני משחק כדורגל פעם בשבוע במשך שעתיים וחצי , שלאחר כמה שעות מסיום הפעילות אני סובל מכאב ראש נוראי .
אני מתמיד לשתות לפני הפעילות ועוד ליטר אחד לפחות במהלך הפעילות עצמה .
מה יכול להיות הגורם לזה וכיצד ניתן יהיה להימנע מזה ?
תודה מראש.
הראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש לאחר פעילות גופנית מאומצת - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/12/2013כמו שכבר כתבתי למשהו אחר יש מצב של כאבי ראש במאמץ אבל מדוע זה מופיע רק בזמן משחק כדורגל לא ברור יש להתייעץ עם נוירולוג ואולי אפילו לבצע סיטי אחד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש במאמץ מסויםאבישי21/12/2013
שלום
לפני שנתיים סבלתי מוורטיגו, טופלתי בפיזיותרפיה שעזרה לי לשבוע בלבד,בבדיקות הדם התגלה מחסור חמור בויטמין D, התחלתי לקחת מינונים של 2000 יחב"ל ליום ותוך שבועיים עבר לי הוורטיגו לגמרי להפתעת הרופא, אבל מאז התחילו לי כאבי ראש במאמץ גם לאחר הפסקת נטילת הויטמין.
הכאב מופיע לאחר השתעלות או התעטשות או התכופפות של הראש וקימה או מאמץ בהתפנות ולעיתים רחוקות גם סתם ככה.
בתחילת הכאב (דווקא במאמץ ולא סתם ככה) אני מרגיש גם שינוי בדופק כמו החסרת פעימה.
אם אני מוריד את הראש או שוכב על הגב אז הכאב נרגע משמעותית.
לפעמים צריך לעשות זאת דקה ולפעמים יותר כדי שהכאב לא יחזור שוב בקימה.
ללא כיפוף הראש או שכיבה, הכאב מתחזק מאוד למשך שניות, דקות או יותר.
התופעה הזאת יכולה לקרות במשך שבוע כן שבוע לא או יום כן יום לא.
בימים שאין את התופעה אז אין כאבים במאמץ או שיש רק כאב קל.
יש לציין, ששימוש במכשיר כושר המגביר לי את הדופק או הרמת משאות אינו גורם לכאב ראש כלל.
מהי התופעה הזאת?
מה ניתן לעשות?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש במאמץ מסוים - תגובה
ד``ר רונית גלעד27/12/2013יש צורה כזו של כאבי ראש שמופיעים רק במאמץ בכל מקרה יש לבצע הדמיה מוחית חד פעמית כמו סיטי עם חומר ניגוד טיפול מניעתי קבוע יכול לעזור נא להתייעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב ראש
אבישי01/01/2014הבנתי גם שכאב ראש כזה יכול להיות ממקור שרירי צווארי, איזו בדיקה צריך לעשות כדי לאבחן זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהמיילי20/12/2013
MRI ראש תקין יכול להראות אם יש בעיה בחוט שדרה ?? עקב סחרחורות תקופה ארוכה , אני חוששת שיש לי פגיעה בחוט שדרה ורציתי לדעת אם MRI ראש רומז אם יש בעיה , כי ביצעתי רק MRI ראש בינתיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2013מרי ראש לא מראה על עמוד שדרה אבל סחרחורות מקורן בדכ מהאוזן או מוח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך !
מיילי21/12/2013עשיתי הרבה בדיקות כולל eng ואני אצל כירופרקט הוא אומר שאולי כדאי שאעשה MRI צוואר , האם יכול להיות באמת שיש לי פגיעה בחוט שדרה ?? האם הכרחי שאבצע MRI צוואר ??? עשיתי MRI ראש ואני עייפה כבר מבדיקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרקינסוןשרית19/12/2013
מאובחנת כחולת פרקינסון לאחרונה אני מרגישה שצרוף הכדורים לא תורם לי למצבי האוף מטופלת במרכז הארץ רוצה לקבל עוד חוות דעת עם אפשר לקבל תשובה במייל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקינסון - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2013אז מה השאלה? יש אפשרות של ניתוח בראש עיקוצב או הכנסת חומר דואודופה למעי ישירות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקוצב
שרית22/12/2013שלום רב לכם
יודעת מה האפשריות שלי את הראש לא מתכוונת לפתוח
דיברתי על כדורים שניראה לי שלא מתאימים לי
לוקחת בבוקר 12 מילגרם של רקאויפ מוטודאב רבע כדור מדופיקר ציפרלקס בערב לוקחת וואבן ובמשך כל היום כל שעתיים רבע כדור של דופיקר יש לי מידי פעם דזקנזיה
ורב הזמן אני באוף שאלתי היא האם מה שאני לוקחת מספיק או שצריכה שינוי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה בידאלה17/12/2013
שלום רב,
אם יש לי חולשה ביד שעוברת אחרי שאני לוקחת לוריוון, האם מצב זה מעיד שאין לי מה לחשוש מals' בבקשה תענו לי אני ממש לחוצה, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה ביד - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2013כן זה אומר שזה קשור למתח נפשי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרכוסים במהלך השינהשי16/12/2013
שלום אחי בן 42 חווה פירכוסים תוך כדי שינה למשך כדקה שתיים לאחר מכן מתעורר ולא זוכר כלום התדירות עולה והגיעה מפעם בשנה לפעם בחודש והפעם שהתעורר התחיל לדבר פתאום אנגלית.המצב נהיה מלחיץ והוא לא מעוניין בטיפול פשוט לא מבין מה הוא עובר..אשמח לדעת מה עלול להיות העניין.תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרכוסים במהלך השינה - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2013הוא חייב לעבור בדיקות ולהחליט אם יש צורך בטיפול כי אחרת ההתקפים יהיו תכופים יותר ויותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

