מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פירכוס אפילפטילונה11/02/2014
בגיל 27 היו לי מספר פירכוסים. התחלתי בטיפול אנטי אפילפטי למרות שבדיקות אי.אי.גי בערות ותוך התקף היו תקינות. [לציין שהטיפול גורם להתקפים להיות פחות עוצמתיים.יותר קלים מבעבר].
קראתי שיש דבר כזה שניקרא פירכוסי פסאודו. ורציתי לדעת האם אדם הסובל מאירועים פירכוסיים שטבעם אינו ברור, אך הם מחקים התקפים אפילפטיים, יקבל גם טיפול אנטי אפילפטי [או שהטיפול הוא אחר ולא בתיוג 'אפילפסיה' ] , מאשר אדם שבדיקות אי.אי.גי הראו בעיה אפילפטית ומקבל תרופות לכך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירכוס אפילפטי - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/02/2014התקפים פס אודו הם התקפים לא אמיתיים ולא נזקקים לטיפול תרופתי אלא לטיפול התנהגותי האבחנה נעשית בדכ ע״י וידאו EEG לתפוס התקף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה נוירולוגית ?עירית05/02/2014
שלום רב ,מזה חודשיים אני סובלת מהתכווצויות באזור האגן שיותר מורגשות מצד שמאל .הייתי אצל אורולוג נשים שחושב שייתכן שמדובר בהתכוצויות בנרתיק ,בנוסף לא ברור מה הסיבה לתופעה זו .בנוסף יש לי כאבים עמומים בבטן התחתונה בצד שמאל קרוב למפשעה .האם לדעתך הסיבה יכולה להיות נוירולוגית וכדאי לי לפנות לנוירולוג ? האם ניתן לשער מה יכולה להיות הבעיה ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה נוירולוגית ? - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2014זו לא בעיה נוירולוגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת CT ראשאבחנה05/02/2014
שלום רב
עקב פרכוסים עברת בדיקת סי.טי ראש ובה ניכתב "מוח-חדרים מורחבים.אטרופיה.אוטם קטן היפודנסי פרי-ויטריקטלרי מדמאל.ציסטה סאב-ארכנואידלי"
האם הממצאים מעלה קשורים לפרכוסים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת CT ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2014הרחבת חדרים לא קשור אבל אוטם מוחי קטן או ציסטה סוב ארכנואידלית יכולה לגרום לפרכוסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- mri מוחסאמי04/02/2014
שלום דר
קיבלתי תוצאות mri fskeni:
מעל לטנטוריום: מודגמים מוקדים קטנים בודדים בעלי רלקסציה מוארכת בחומר הלבן
משני הצדדים, בלתי ספציפיים. באבחנה המבדלת אפשרות של שינויים פוסט איסכמיים
או וסקולופתיים. אין סימני דימום. עיכוב בדיפוזיה במוקדים אלה (בגדולים יותר).
לאחר הזרקה של גדוליניום לוריד אין עדות להאדרה חריגה.
יש לי תנועות בלתי רצויות בפנים ויש קצת קושי בדיבור. האם יש סיבה לדאגה או שתוצאות אלה רגלות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר mri מוח - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2014אנחנו רואים הר בה תוצאות כאלה אבל בכל זאת בגלל התלונות שלך מומלץ לבצע ברור וכסורי כולל ברור לקרישיות יתר וברור קרדיאלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- nfשני04/02/2014
שלום, האם ל NF בריקמה (יש ממצאים MRI מוח ועמוד"ש, וכו'...)
יש קשר לרזרבה שחלתית בגיל צעיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר nf - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2014לא שידוע לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר רונית גלעדפלוני03/02/2014
ד"ר רשמתי לך פרטים לגבי mri מוח צוואר וגב תקינים
ואמרת לי להשלים בירור ע"י mri מותני
מה הסיבה לכך ? יכול להיות שיהיו נגעים של טרשת בmri מותני?
או מסיבות אחרות שגורמות לזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אציין שהקונוס המדולרי מסתיים ב l-1
פלוני03/02/2014בגובה l-1 d12 מבנה שמור
עובי וסיגנל שמורים גם בצוואר וגם בגב
יש עוד צורך בmri מותני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאציין שהקונוס המדולרי מסתיים ב l-1 - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2014מרי עש מתני הכוונה עד לאזורים סקרלים כולל כל החוליות למטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדוע יש בחירה סלקטיבית בפורום?אופיר31/01/2014
מדוע אחד מקבל תשובה ואחד לא? אם יש לי עיניים כחולות זה עוזר?מה הקריטריונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע יש בחירה סלקטיבית בפורום? - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014אני עונה לכךם באותו זמן לעיתים אני צריכה להפסיק בגלל עיסוקים אחרים אז אני חוזרת לכל התשובות למחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשעדי30/01/2014
שלום, אני בן 20 ומזה כשבועיים וחצי יש לי כאבי ראש בכל מיני אזורים ראש (מצב,בצדדים,מאחורה,בקרקרפת). ישנם מוקדים מרכזיים שהכאב נוצר בהם ובאותם מוקדים אם אני מפעיל לחץ עם היד אני מרגיש כאב, כאשר במקומות אחרים שאני לוחץ לא כואב. המקומות שכואב לי בהם מקרינים לשאר האזורים בראש וכך חלק גדול מהראש כואב.
עשיתי בדיקת CT ראש ללא חומר ניגוד - יצא תקין.
בדיקה ויזואלית עם נוירולוג - בדיקה תקינה.
ספירת דם וכימיה-תקין.
הרחבת אישונים של בדיקת כלי דם-יצא תקין.
ממה יכול להיגרם הכאב?? הכאב הזה פשוט מתסכל ומטריד מאוד. חייב לציין שאני לא סובל ממיגרנות והכאב לא ממקור של הצוואר.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014קרוב לוודאי מדובר בכאב על רקע לחץ נפשי זה רוב המקרים הסיבה לכאבי ראש מפוזרים בצעירים אך למען הסדר הטוב נא להשלים בדיקת סיטי עם חומר ניגוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חולשה ורעידות ובעיות שינהנבו30/01/2014
שלום אני בן 17.8
יש לי משהו כזה שהגוף שלי רועד כמעט כל הזמן)לא רעד רציני) ולפעמים רציני מאוד,
ולפעמים התכווציות ביד שגורמות לאצבעות שלי להתקפל וכנ"ל גם באצבעות הרגליים,
כשאני מנסה לנגוע במשהו מסויים או כשאני מחזיק משהו מסויים היד רועדות,
וכשאני עומד סתם הרגליים רועדות,וכשאני יושב הגוף שלי מכפות הרגליים עד הראש,הרעד לא מופיע בפנים אבל כן בכתפיים או ברגליים,ואין לי אפשרות לעצור את זה,(זה רעד בינוני בערך),וכשאני יושב ישיבה נוחה,הגוף כולו מלבד הפנים רועד.
ועוד מקרה זה כשקצב הלב שלי גבוה או שאני מתרגש או משהו והלב פועם מהר,פתאום יש לי חולשה בכל שרירי הגוף,וגם אז יש רעידות ובעיקר החולשה,רגליים וידיים רועדות וכל הגוף מלבד הפנים,ופתאום אני מרגיש חולשה ועייפות בכל השרירים,זה קורה תמיד כשקצב הלב מואץ או שאני חושב על משהו שמאיץ את הלב,או במצבי לחץ ופחד בעיקר,או לפעמים סתם
אני הייתי מאובחן כחולה אפילפסיה והיו לי 3 התקפים לפני 5 שנים,הייתי מטופל בדפלפט שנתיים ומאז האפילפסיה פגה והנאורולוג אישר שהאפילפסיה כבר לא קיימת והיא היתה זמנית(אין לי התקפים יותר) אבל יש מצבים שאני פשוט שוכב במיטה ופתאום יש סחרחורת חזקה,או שלפעמים אני מרגיש בלבול שאני בוהה במשהו וזה גורם לקפיצה לעיתים נדירות,שעות השינה שלי לא טובות ואני לא ישן טוב בכלל (גם כשאני הולך לישון בשעות מאוחרות אני קם מוקדם בלי השכמה כלשהי)אני קם בדרך כלל בהפרש של 4-5 שעות מאז השעה שאני הולך לישון,וקם באמצע ללא סיבה
וגם בלוטת התריס שלי לא פועלת כמו שצריך,הייתי לא מזמן אצל נאורולוג והוא לא איבחן כלום,האם הסימנים האלה זה תסמינים למשהו?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה ורעידות ובעיות שינה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014אם כשיש רעידות אתה רואה אותן או שזה משהו פנימי אם. זה פנימי מדובר בלחץ נפשי אם רואים רעידות יש לחזור בהקדם על EEG בחסך שינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה ..
נבו01/02/2014זה רעידות שרואים,,ומה בנוגע לחולשה בשרירים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר רונית גלעד . דחוף !!!פלוני30/01/2014
הבנתי שאת מומחית לטרשת ורציתי לשאול אותך
המצב הוא כזה
לפני כמה חודשים התחלתי להרגיש תחושת כבדות ברגליים
הלכתי לנוירולוג שהפנה אותי לmri מוח יצא תקין .
אחרי כחודש התחיל לי תחושת שריפה ברגליים מה הפנו אותי לmri צווארי וגבי
יצא תקין
כרגע עדיין הרגליים שורפות כבדות .
השאלה שלי היא
אם זה היה טרשת נפוצה
אז היו רואים את זה בממצאים לפני חודשיים בmri מוח
ולפני חודש בmri צווארי וגבי ?
או שעשיתי את הבדיקות מוקדם מדיי ?
מה ההשארה שלך ד"ר ?
2 בדיוקת emg תקינות .
אציין שהשריפה התחילה אחרי mri מוח לפני mri צווארי וגבי
מה אתה אומר דוקטור ? יש פה חשש לטרשת בכל זאת ?
מה עליי לעשות הכאבים והכבדות מאוד מדאיגים אותי .
מרגיש שהשרירים מתוחים/ספסטים .
מה את אומרת ד"ר ?
תוצאות הבדיקה ללא נגעים ברוך השם !
בתודה מראש .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר רונית גלעד . דחוף !!! - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014קרוב לוודאי לא מדובר בטרשת בכל מקרה יש צורך להשלים הברור ע״י מרי עמוד שדרה מתני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה רואים נגעים בmri מותני?
פלוני03/02/2014מה יכול להיות שיראו נגעים ב mri מותני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה רואים נגעים בmri מותני? - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2014אין נגעים. בטרשת נפוצה בעש מתני אבל שינויים בגב תחתון יכולים לעשות שריפה ברגלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורן29/01/2014
שלום,באופן כללי,מה הטיפול התרופתי בתסמונת אליס בארץ הפלאות במבוגר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014טיפול פסיכולוגי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותאופיר28/01/2014
ד"ר שלום,
בן 77, 5.5 שנים אחרי כריתת קיבה חלקית- ללא הישנות המחלה,עם חוליה דחוסה d5,שינוי ניווני במותן,שבר קטן בעצם הזנב. סחרחורות שהלכו וגברו עם הזמן למצב שלא יכול לצאת מהבית מחשש לנפילה (נפל כבר 3 פעמים), צעדים קטנים, לא יכול ללכת ב-tandem, לא יציב. מרגיש כאילו הולך על עננים, סחרחורת כמו אוניה.בבוקר יותר חזק, מישיבה לקימה משכיבה לקימה בעיקר. התכווצויות שרירים בכל הגוף, בעיקר בצוואר,שכמות כתפיים שמקרין לכל הגוף.אין בחילות.אין כאבי ראש.נשללו דלקות אוזניים,רופא אאג שלל וסטיבולרי.אין טנטונים באוזניים אך ירידה בשמיעה.מרגיש שעומד ליפול אך לא מרגיש כי מאבד את ההכרה.כשמוריד את הראש קדימה מרגיש שמאבד שיווי משקל.לאחרונה לחץ דם נמוך , בשכיבה נמדד כגבוה לעומת ישיבה.אקג תקין.נוטל תרופות לאסטמה,לפרוסטטה,סידן ,לכולסטרול במינון נמוך.לפעמים תחושת עילפון ללא קשר לסחרחורות (נדיר).המוגלובין נמוך,D נמוך.נוירולוג רשם amantadine sulphate 100mg 10 אך 5 ימים לאחר נטילת התרופה נמצא מפרכס- האדמה נשמטת מתחת לרגליו- לא ברור אם מהתרופה (להפסיק?).נשלח לסיטי ראש -טרם בוצע (בהמשך השבוע).אנא דעתך בנושא בבקשה בבקשה.אובדי עצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014לבצ דחוף סיטי להפסיק את הטיפול לפרוסטטה לפנות לנוער ולזוג דחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר תודה על התשובה-בהמשך לתגובתך
אופיר01/02/2014בוצע סיטי במכון מור, התקבל דיסק במקום אך תשובות רק בעוד כשבועיים ישלחו לנוירולוג.השאלה היא האם יש טעם לגשת לנוירולוג באם אין עדין תשובות?קצת הלחצת אותי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר תודה על התשובה-בהמשך לתגובתך - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/02/2014לא דחוף אבל ניתן ללכת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הפרוסטטה
אופיר01/02/2014התרופה שנוטל- ALFUZOSIN ER 10MG TAB ,מהי בעצם הסיבה שיש להפסיק ליטול אותה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי הפרוסטטה - תגובה
ד``ר רונית גלעד08/02/2014גורמת לסחר חורות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר על תשובתך המהירה
אופיר08/02/2014ביצענו ct ראש יצא תקין מלבד סינוסיטיס עם מאפיינים כרונים משמעותית בכל מערות הפנים למעט סינוס מקסילרי ימני וכן מעורבות של תאי המסטואיד מימין.
כעת מתקשה להניע את הרגלים בעיקר הימנית.מרבה לחוש עילפון.מצליח לנוע פחות ממטר בהליכה, מתנדנד.האם יש לפנות לבירור אצל אורטופד לגבי החוליות הדחוסות והשבר בעצם הזנב או להמשיך בירור אצל נוירולוג?
שוב תודה על אדיבותך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מוזרה ומלחיצהגל28/01/2014
שלום אני בת 19 , יש לי סחרחורות המון זמן אבל בנוסף יש לי תופעה ממש לא נעימה כבר יותר מחודש ,אני לא יודעת כל כך לאיזה תחום זה קשור , בשכיבה , או בקימה משכיבה או התכופפות וכל התאמצות חזקה עם הראש יש לי מין לחץ באוזן , ותחושה וצליל כמו של זרם מים / צלילה במים , זה בעיקר קורה שאני קמה משכיבה , זה קשור למשהו נוירולוגי? לכלי דם ? לאוזן ? עשיתי לפני כמעט חצי שנה MRI ראש אני רוצה לדעת איזה בדיקות צריך לעשות למצב הזה , יש לי בנוסף חולשה וסחרחורות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי ??
גל31/01/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעה מוזרה ומלחיצה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014יש לבצק בדיקה של עורקי הצואר בשאלה של ממצא בכלי הדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם צריך MRI ראש חוזר ? עברה חצישנה
גל02/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר בבקשה לקבל תשובה ?
גל08/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם צריך MRI ראש חוזר ? עברה חצישנה - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצעתי דופלר צוואר אבל
קארין15/02/2014הדופלר יצא תקין ועדיין יש לי אחרי שאני קמה משכיבה , או מתכופפת או מתאמצת עם הראש, לחץ כמו של שרירים באוזן אחת ורעש של צלילה/ זרם מים . ממה זה יכול להגרם ? איזה עוד בדיקות לעשות ? (יש לציין שיש לי בנוסף גם סחרחורות)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצעתי דופלר צוואר אבל - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014לבצע eng
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצעתי אותה לפני כמה חודשים אך
קארין22/02/2014אני אובדת עצות וגם סחרחורות יש לי , יש מקום לעשות MRI ראש נוסף?? אני לא מתפקדת כמו פעם בגלל זה , הסחרחורות קורות כשאני מזיזה את הראש בעיקר ! שאני מסובבת אותו ומחזירה אותו למרכז כל תנועה והגוף שלי לא יציב מה לעשות ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירופתיהsm28/01/2014
שלום רב,
מזה כמה שנים אני סובלת מרדימות כף רגל ימנית בחלק החיצוני באופן קבוע לפעמים משתפר אבל חוזר שוב. בשנתיים האחרונות נוספו כאבים חדים באצבעות הרגליים בלילה.
תחושת נימול בנהיגה בישיבה לפעמים גם בעמידה במיוחד בלילה בידיים בצד השמאלי של הפנים קרוב ללחי.
מכיוון שנכון להיום לא קיבלתי שום הבחנה חוץ מכדורים שאני מסרבת לקחת ללא אבחנה ממה בדיוק אני סובלת.
מצרפת emg - מה האבחנה לפי הנתונים.
האם זו נוירופתיה.
אני יודעת שהתייעצות ווירטואלית לא מחליפה אבחון אצל נוירולוג אבל... (תור רק בעוד 3 ח').
מודה מראש לתשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירופתיה
smad29/01/2014שלום,
החלק השני של emg בהמשך להודעה
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוירופתיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014האמג ששלחת לא שלם חסר חלק תחושתי קשה לראות אך נראהלי לא תקין בעצב מימין הבעה שלך נובעת כנראה מהגב אבל אני צריכה לראות את כל האמג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה מוזרהr28/01/2014
אני בת 55 מזה חצי שנה סובלת מתופעה מוזרה שמתבטאת בגירוי פתאומי בצד ימין בגרון מיד לאחריו שיעול,התעטשות ודמעות זולגות רק מעין ימין.הייתי אצל מספר רופאים,חלק אמרו שזאת אלרגיה,קבלתי כדורים שונים לאלרגיה ,לא עזר.רופא א.א.ג אמר שזה כנראה מהריפלוקס שיש לי ולכן לקחת שני כדורי אומפרה ביום.גם זה לא עזר.בסיטי בטן שעשיתי לקראת ניתוח הוצאת שחלות ראו בקע סרעפתי בקיבה.מאחר ועד עכשיו שום דבר לא עזר פניתי לעוד רופא מומחה לא.א.ג שהציע לעשות בדיקת mri מוח.רופא נוסף טוען שזאת כנראה בעיה של לחץ על עצב ולכן לפנות לנוירולוג,לכן אני פונה אליכם,אולי מכם תגיע הישועה.אני עובדת בחינוך וזה מאוד מאוד מפריע לי בתיפקוד.מחכה לתגובתכם.תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה מוזרה - תגובה
ד``ר רונית גלעד01/02/2014זו לא בעיה נוירולוגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
r01/02/2014תודה על התגובה.
כעת אני ממש לא יודעת לאיזה רופא לפנות,מה את מציעה לי?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)
.jpg)


