מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מיופתיהפלוני20/02/2014
יש לי שאלה
האם יש חולשה בכפות רגליים
(מצליח ללכת על עקבים ועל קצות האצבעות)
אבל במנוחה רואים שהרגל פונה הצידה
זה יכול להיות מיופתיה
ביצעתי 2 בדיקות emg שניהם תקינות
אם זה היה מיופתיה גנתית
או מיופתיה דיסטלית
היו רואים ב emg ?
גם שהסימנים לא ברורים עדיין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיופתיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014תלוי מי עושה את האמג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- splay feetפלוני20/02/2014
שלום דוקטור עקב קשיים בהליכה שהכפות רגליים מדי פעם נתקעים בריצפה
הלכתי לבדיקה נוירולוגית שיצאה תקינה
בהמשך לתלונות נשלחתי ל emg תקין
mri מוח עמוד שדרה צווארי וגבי תקין
עדיין מרגיש אי איזון בכפות רגליים
הייתי אצל אורטופד כף רגל והוא כתב
כף רגל ללא נשיאת משקל יש לו נטיה לסופינצי של כף הרגל
יש לו קשת גבוהה עם קלואינג של הבהונות סוג של splay feet
ממליץ : המשך בירור נוירולוגי
מה זה יכול להיות דוקטור
איזה בדיקות עוד עליי לבצע שזה לא על רקע נוירולוגי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר splay feet - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014הכוונה לנוי רופאיה משפחתית יש צורך לחזור על אמג. במקום מוכר כמו מרפאות חוץ בית חולים איכילוב או אסף הרופא או קפלן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמג על יגי דר דבי
פלוני22/02/2014Emg בוצע על ידי דר דבי רון מוולפסון . לעשות עוד emg ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמג על יגי דר דבי - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014לא אין צורך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת הרדמה ברגל שמאל ויד שמאלאברהם18/02/2014
שלום רב.
חולה אונקולוגי. סרטן המעי הגס. אחרי 7 סדרות של טיפולים כימוטרפיים. מועמד לניתוח להסרת הגידול בעוד כשבועיים.
בכל פעם שאני שוכב על צד שמאל אני מרגיש איך תחושת הרדמה מתפשטת על כף יד שמאל ורגל שמאל.ככל שאני ממשיך לשכב על צד שמאל תחושה זו מתפשטת לכל היד עד לזרוע.
תחושה זו מופיעה גם כשאני עומד עמידה ממושכת , אלא שבמקרה זה התחושה היא חלשה יותר. בכל מקרה זה קורה ביד וברגל ביחד. וכמה פעמים ביום.
עדיין לא פניתי לרופא, אף שתופעה זו נמשכת יותר משנה, כלומר לפני הטיפולים הכימוטרפים.
אינני יודע אם זה שייך לתחום הנוירולוגי. אם כן, אשמח לדעת פרטים.
כמו כן האם יש ליידע את הכיררוגים או/ו רופה מרדים בעניין זה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת הרדמה ברגל שמאל ויד שמאל - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014כן ולעשות הדמיה מוחית לפני ניתוח סיטי מוח או מרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRIגל18/02/2014
בבדיקת MRI ממצא צמוד לאפנדימה בחדר לטרלי שמאלי בקוטר 5 מ"מ אשר אינו עובר האדרה. מה המשמעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014לא ברור יש צורך לבצע בדיקת מעקב בעוד מספר חודשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר?י18/02/2014
כחולה אפילפסיה שנוטל כבר 18 שנה טגרטול ללא התקפים מאז התחלת הנטילה ובשנה האחרונה נוטל גם קפרה בגלל ניתוקים האם מותר לי לקחת צ'מפיקס {להפסקת עישון} ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מותר? - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014אני לא בטוחה אך נראה לי שכו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
י22/02/2014ראשית תודה על התגובה המהירה
כיצד ניתן לדעת בוודאות אם כן או לא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מכה בעמוד שדרה ותופעות לוואי נילוותמאיה17/02/2014
שלום רב, לפני כיומיים נפלתי במדרגות וקיבלתי מכה חזקה בעמוד השדרה באמצע הגב, בהתחלה לא נורגש כאב אח"כ הכאב התפשט על כל הגב, יש תנועתיות ואין כאב במגע , היום בבוקר קמתי עם עין אדומה, ללא הפרשות, (מטופלת בטיפות עיניים), האם יד קשר של סיבה ותוצאה לכך או שאין קשר בין שני המקרים? אשמח לתשובה בהקדם, תודה מראש!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכה בעמוד שדרה ותופעות לוואי נילוות - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014אין קשר לאחדם בעין אם לא נחלבת בעין או בפנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקותמיואשת16/02/2014
שלום רב אני אישה בת 43 סובלת מהירדמויות של הידיים וכאבים בצידי המרפק התנפחות האצבעות ושינוי צבעם לאדום כאבים בחום או בקור נשלחתי לבדיקותת ואלו התוצאות אבקש עזרה בפיענוח
בemg,mcv חביון דיסטאלי מאורך במדיאן סנסורי דו צדדיממצאי בדיקת מחט אין פעילות ספונטנית גיוס מלא יחידות תקינות לסיכום תסמונת התעלה הקרפלית דו צדדית. .
Cold agglutinin with bovine al1:2
Patient blood,4c1:2
Cold agglutininwith bovine al1:4
Naci,4 c1:2
Cryoglobulin שלילי
האם יש סיבות לכל הסימפטומים אינני ישנה בלילות מהכאבים
אמנא עזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014את בדיקות הדם ותופעות להתייעץ עם ראו מוטלות לגבי אמג יש רק לחץ על עצבי הידיים דוצ ולהתייעץ עם אורטופדיה כף יד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטקסיהפלוני16/02/2014
שלום דוקטור
כמה חודשים שאני הולך ברגע שאני מאבד ריכוז מההליכה אני משפשף רגליים בריצפה וממשיך ללכת
הלכתי לנוירולוג
מבחן רומברג שלילי
אבל רומברג מחודד מה שנקרא שאני עומד עם עקב אגדול ועוצם עיניים אני מאבד שיווי משקל
מבחן עקב אגודל בהליכה תקין
אצבע אף תקין
mri מוח תקין
האם זה אטקסיה?
רומברג עקב אגודל בעיניים עצומות אין לי שיווי משקל .
מה זה יכול להיות?נשמע כמו אטקסיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטקסיה - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014יכול להיות אטקסיה או בעיה של מחלה אקסטרפירמידלית כמו פרקינסון לפנות לנוירולוג נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריר קופץ בשפה התחתונהליבנת16/02/2014
שלום,
מזה כחודשיים וחצי השריר בשפה התחתונה קופץ לי. תחילה השריר השמאלי בשפה התחתונה קפץ ולאחר כחודש כל השפה התחתונה התחילה לקפוץ, ברמות שזה מקשה עליי בשינה.
אציין שלפני כשלושה חודשים וחצי עברתי 4 עקירות כירורגיות של שיני הבינה ומאז אין לי חוש טעם. בנוסף, לפעמים יש לי תחושת נימול באזורים שונים בפנים, כולל באזור השפתיים.
עשיתי בדיקת MRI שברוך ה׳ יצאה תקינה ואני לא סובלת מחוסר ויטמינים.
מה זה יכול להיות ומה עליי לעשות?
אודה לתשובה, אני אובדת עצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים??????
ליבנת22/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשריר קופץ בשפה התחתונה - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014אם מרי מוח התקין לחלוטין? אולי צריכ להראות למשהו ולשאול לגבי עצב חמש אז למעשה אין בעיה נוירולוגית האם הקפיצות נראות לעין? אם לא אז מדובר רק במצב של מתח אם נראה אז ראה תשובה לעיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
ליבנת23/02/2014תוצאות הMRI היו תקינות, לא ציינו שמשהו לא בסדר.
אני מזכירה שאין לי חוש טעם ושיש לי תחושת נימול בפנים.
בנוסף, יש לי קפיצות לפעמים בעין שמאל ואני מרגישה יובש וכואב לי לשים עדשות ראייה בגלל זה.
הקפיצות בשפה ממש נראות לעין, ממש כל השפה רועדת וקופצת ללא הפסקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות מוגברת למגע באזור הגבשלומי15/02/2014
שלום,
מקווה שפתחתי את ההודעה בפורום הנכון.
שמי שלומי, בן 25, ואני "סובל" מבעיה משונה שפוגעת לי בחיי היום יום. - מדובר למעשה ברגישות גבוהה למגע באזור הגב, במיוחד אזור הגב התחתון והמותניים.
לא ייחסתי לעניין חשיבות גדולה עד שהדבר התחיל להפריע לי במהלך הקשר עם המין השני. כל נגיעה באזור מקפיצה אותי, מן תחושת דגדוג/צמרור חזקה אשר שלא מאפשרת לי לבצע כלום עד אשר אני מתרגל למגע. במידה ומיקום הנגיעה משתנה, אני שוב קופץ עם תחושה דומה.
בעבר הנחתי שהמגע מצמרר אותי מכיוון שאני בחור רזה יחסית. אבל היום, כשאני בנורמה התקינה (אך עדיין רזה באופן יחסי), וכשאני כבר אדם בוגר, הדבר מפריע לי במהלך קיום יחסי מן וכיוצ"ב. ואני מניח שגם מרתיע קצת את המין השני.
כמובן שעל מסאז'ים למניהם אין בכלל על מה לדבר. ושוב - התחושה הנ"ל מורגשת רק באזורים מסויימים בגב ובמותניים ולא בכל שאר הגוף.
אשמח להסבר, והאם ניתן לטפל בתופעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות מוגברת למגע באזור הגב - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014אפשר לקחת כדור קבוע נגד גירוי עצבי שכנראה זה הגורם צריך לבדוק אותך ע״י נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהריקי14/02/2014
שאלה נוספת בבקשה. היכן אפשר לעשות בדיקת דם מהבית לנוגדני אצילטוכלין? תודה שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/02/2014כמו כל בדיקת מעבדה שנשלחת להדסה עין כרם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונצרטהאנה14/02/2014
טוב קודם כל קצת על עצמי-
בת 21, גובה 1.75, משקל 64
איבחנו אצלי הפרעות קשב וריכוז מגיל קטן, אבל נתנו לי מרשם לריטלין רק בגיל 17 כשהלכתי לנוירולוג (מינון 20 SR )
הוא השפיע עליי לטווח קצר מאוד, וכשההשפעה פגה לא יכולתי להשאר מרוכזת לרגע.
בנוסף לא הרגשתי צורך לאכול, התכנסתי בתוך עצמי.. בקיצור- הרגשתי שזה לא בשבילי.
בימים אלה אני לומדת לפסיכומטרי, רוצה להתקבל לרפואה.
אני לוקחת מזה חצי שנה קונצרטה ממרשם של אבא שלי (54) וזה מכניס אותי לריכוז תוך חצי שעה, עד סוף היום. תופעות הלוואי-צמא אינסופי ויובש בפה. אני שותה המון כל הזמן, אבל אם אני לא שמה לב אני מתייבשת מהר ונכנסת לכאבי ראש ולעתים סחרחורות. חוץ מזה, אין לי בעיה של דיכאון, רעב וכו'. אני ממש מרוכזת ולומדת על יכולותיי דברים חדשים כל יום. אומרים לי שלא ידעו שאני מסוגלת לכל כך הרבה, בחיים שלי לא הצלחתי ללמוד לבד יותר משעה ברצף, עכשיו אני לומדת כל היום עם הפסקות קצרות בין לבין.
הכל טוב ונפלא, אבל בזמן האחרון אני שמה לב שקשה לי להירדם בלילה, וכתוצאה מזה אני עייפה במשך היום. לחץ הדם שלי גבוה (140/90). לפעמים כשההשפעה של הקונצרטה פגה אני מוצאת את עצמי במצב רוח משונה, תגובותיי קיצוניות ואני רגישה מאד. אציין שאני הולכת לחדר כושר פעמיים/שלוש במשך השבוע, אני בכושר מצויין, אוכלת אוכל בריא.
הלכתי לרופא משפחה כדי לבדוק את עניין העייפות (יש לי עבר של אנמיה, בדיוק סיימתי טיפול בברזל) בבדיקות הדם הכל יצא תקין.
הרופא הפנה אותי לנוירולוג ואמר שנעקוב אחרי הלחץ דם.
התור הכי קרוב הוא עוד חודש, ואני לא רוצה להפסיק לקחת קונצרטה בלחץ של הפסיכומטרי... אני מרגישה תלויה בכדורים האלה.
השאלה שלי היא האם המצב הזה מסוכן בעיניך, והאם קריטי להפסיק ולעבור לריטלין.
תודה רבה וסליחה על המגילות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קונצרטה - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/02/2014התופעות שלך מהקונצרט הכלבן ולכן עליך להוריד מינון ל27 מג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי מה כתבת
נטלי15/02/2014הכלבן?
האם קריטי להמשיך במינון 54? כמו שאמרתי, אין לי אופציה אחרת כי אין לי תור. השאלה האם זה -קריטי- במשך חודש וחצי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפורום הזה פעיל?
אנה18/02/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפורום הזה פעיל? - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014ועוד איך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי מה כתבת - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014לא קריטי אבל רצוי להוריד המינון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי מה כתבת - תגובה
ד``ר רונית גלעד22/02/2014לא ממש קריטי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MRIקארין12/02/2014
עשיתי לפני 7-8 חודשים MRI מח בגלל סחרחורות וחוסר יציבות שממשיכים עד עכשיו , יש לי עדיין סחרחורות ויש לי כבר כמה ימים כאבי ראש כמו כאב שרירים , חזקים האם אני צריכה לבצע שוב MRI גם אם יצא תקין ?עבר כבר הרבה זמן , האם בתקופה הזו משהו יכול להשתנות וכדאי לבצע עוד צילום ?? אני ממש מודאגת ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MRI - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/02/2014לא משתנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- emg...יניב12/02/2014
שלום רב דוקטור
1 אילו בדיקות צריך לבצע על מנת לתת אבחנה של
נוירופטיה דלקתית
2 אם תוכל להסביר את התשובה של emg
שאומרת
מאפיינים נוירופטים אקסונליים בינוניים בטיבאליס מימין ובפרונאלי משמאל
ייתר בדיקות ההולכה בגבולות הנורמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר emg... - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/02/2014תשובה לא ברורה כדאי לבצע הבדיקה בבית חולים או איכילוב או וולפסון ובהמשך להתייעץ עם נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רצף אירועיםמאי11/02/2014
שלום, אני בת 22
בחודשים האחרונים התחלתי לסבול מכאבי ראש ממש חזקים בצד שמאל של הראש ובעין שמאל (בתחילה חשבתי שזה מיגרנה כי כך פחות או יתואר היא מתוארת) כל שבוע וחצי למשך יום וחצי פלוס מינוס
בשבועות האחרונים חוויתי מספר פעמים בלאק אאוטים בסיטואציות מסוימות, ממש סוג של אובדן זיכרון למספר שניות כמו איזה יום היום, לשם מה הגעתי למקום מסוים וכו.
לפני יומיים התעלפתי אחרי שבערך 10 שנים זה לא קרה לפני
רציתי לדעת האם יש סיכוי שזה קשור אחד לשני ומה יהיה הכי נכון לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצף אירועים - תגובה
ד``ר רונית גלעד14/02/2014מומלץ לעשות הדמיה מוחית MRI. EEG שתי הבדיקות חשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


