מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי ראש מוזרים + דברים נלווים.אבי04/12/2013
ד"ר שלום,
אני בן 23 בריא בדר"כ ונוצרה סיטואציה שמלחיצה אותי.
אתמול ישבתי במסעדה שבצמוד לשולחן יש טלויזית פלזמה, במהלך הישיבה מדי פעם כופפתי את ראשי והייתי צמוד למסך הטלויזיה שהיה דולק (מרחק שלדעתי פחות מ- 10 ס"מ)
כשיצאתי מהמסעדה התחלתי לחוש ברע,היו לי כאבי ראש ותחושת בערה בחלק השמאלי של הראש (האזור שצג הטלויזיה הקרין).תחושה זו לא עזבה אותי ויתווספו אליה גם כן בחילות.
כרגע התעוררתי משינה,אני מניח מהכאבים שעדיין נשארו לי. חשוב לי לציין שהערבים מורגש לא בצורה מאוד חזקה אבל בהחלט מפריע והוא רק בצד שמאל של הראש,כמו כן הבחילות נשארו ויש לי מעין תחושבת נימול מסביב לראש האזור מקרין לי מעט לעין שמאל וכן יש לי תחושת רגישות שכמעט כל דבר מציק לי באוזן שמאל (אני לא יודע אם אלו תסמיני חרדה או משהו שיכול להיות להשתייך למה שציינתי).
אני מאוד לחוץ ופוחד חלילה שזה גידול או משהו סרטני אחר שאולי קרני הטלויזיה והחום יצרו כשישבתי במסדעה.
אשמח אם תוכל לייעץ לי לעשות והאם באמת יש סיבה לדאגה או שמא זה עשוי לחלוף (משום שעוד לא עברו 12 שעות מאז המקרה).
תודה רבה לך,
אבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש מוזרים + דברים נלווים. - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013זה לא נראה קשור למסעדה בכל מקרה אם זה נמשך נא לפנות לבדיקת רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חדים וחזקים בלילותאופיר03/12/2013
שלום, אני בן 38. בריא בד"כ, למעט קוליטיס. לאחרונה אני סובל מחולשה ועייפות קשה. בבדיקת דם נמצאה רמת LDH של 685 שנשארה יציבה גם כשבוע אח"כ בבדיקת דם חוזרת. בנוסף, אני מתעורר בלילה עם כאבי ראש חדים וחזקים. האם עשוי להיות קשר בין הדברים? אשמח לדעת אילו בדיקות מומלץ לבצע ואילו מומחים כדאי לראות. תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש חדים וחזקים בלילות - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013לא חושבת שיש קשר בין בדיקת הדם לבין כאבי הראש אבל בכל מקרה יש לראות נוירולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קור ועקצוצים בפנים ובזרועותשרון02/12/2013
שלום
יותר מחדשיים אני חשה קור ועקצוצים בפנים-בעיקר בלחיים וסביב השפתיים ובזרועות. עייפות מתמיד.
בנוסף עם או בלי קשר רגישות בכפות הרגליים בזמן הליכה-עקצוצים או שריפה קלה.
מה זה יכול להיות? רופא משפחה לא ידע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קור ועקצוצים בפנים ובזרועות - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013יש לפנות לנומרולוג לבדיקה ולבדוק כמובן רמת ויטמין בי 12 שיכול לגרום לכך שאר האפשרויות יכולות להיבדק ע״י נוירולוג כמובן שזה יכול להיות גם ממתח נפשי אבל זו אופציה אחרונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דנהמאיה01/12/2013
אני בת 19 , יש לי חצי שנה או 7 חודשים כבר סחרחורות , התחילו בסחרחורת חזקה בעת שכיבה או הרמת הראש למעלה , אחר כך הפך לתחושת שיוט ואז זה הפך לסחרחורות שקורות בתנועה של הראש , אם אני מזיזה אותו לצד וחוזרת למרכז או מורידה אותו ומעלה , החלל קופץ לי או הרגשה ממש של ריחוף חוסר שיווי משקל , זה הרס לי את כל התפקוד, עשיתי eng , אקו לב , MRI ראש לפני 5 חודשים , יצאו תקינים , האם אני צריכה לבצע שוב MRI כי הסחרחורות לא עוברות ? האם אני צריכה לבצע דופלקס עורקי צוואר?? בבקשה אני חייבת עזרה אני לא יודעת איך להמשיך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013הבעיה כנראה מהאוזן הפנימית נא לפנות למומחה לסחרחורות שיקבע בדיוק היכן הבעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אלין07/12/2013אך לא צריך לבצע שוב MRI ? עברה חצי שנה מאז ה MRI
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד``ר רונית גלעד12/12/2013לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש אפשרות שסחרחורות הן כרוניות
דנה12/12/2013לכל החיים אם זה כבר 8 חודשים ככה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי
דנה16/12/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדנה
מילי16/12/2013תארת בדיוק את מה שעובר עלי בשלושת החודשים האחרונים
מבינה כמה זה קשה ומתסכל
:(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רוצה לדעת אם יש אפשרות שזה כרונ
דנה16/12/2013כרוני * כי כלום לא עוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לך מייל?
מילי16/12/2013אני יכולה לשלוח לך לינק למשהו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצטרפת אליכם
מ.מ16/12/2013תני לי את המייל שלך גם אני סובלת מסחרחורות ואין עדין אבחנה וזה מלחיץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה מאיזו סחרחורת את סובלת
מילי16/12/2013פשוט מה שדנה תיארה זה ממש אני
התחושות שלה זה ממש מה שעובר עלי
אם תתני לי את המייל שלך אני אשלח לך לינק לסוג של פיזיותרפיה שאמור לעזור (לא ניסיתי עוד)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסחרחורות
אבישי05/01/2014גם אני סבלתי מזה ולאחר בדיקת דם גיליתי חוסר חמור בויטמין D שלפי הרופאים לא קשור לעניין אבל לאחר שבועיים של נטילת הויטמין בכמות של 2000 יחב"ל ליום או מנה שבועית בהתאם, הסחרחורות פשוט עברו כלא היו כלל ואני כבר שנתיים אחרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה
לירונה25/12/2013אלו התחושות שלי כבר חצי שנה..לי נאמר שזה סחרחורת סיבובית ויש פיזיותרפיה בשבלול האוזן שעושים...עדיין לא עשיתי ואני ממשיכה לסבול...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש אפשרות שסחרחורות הן כרוניות - תגובה
ד``ר רונית גלעד20/12/2013לא יש למצא את הסיבה יש לעשות eng
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידקקות אסימטרית קלה של חומר לבןד``ר מרינה בוקסר01/12/2013
שלום רב,
בעקבות איחור התפתחותי רב שנים, הוחלט לעשות לבני בן ה-8 mri מוח. התקבלו הממצאים הבאים:
"הידקקות אסימטרית קלה של חומר לבן, וריביליות קלה של הסולקציה באזורים הפרי-צנטרליים. אין רואים ממצאים חריפים. עיבוי הרירית במערות הפנים דו"צ, עכירות אוטומסטואידלית משמאל".
מה הפירוש והמשמעויות של ממצאים אלה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח mri - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013שינויים מלידה או בזמן הריון כלומר בעיה התפחותית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה ביותרשירה29/11/2013
שלום, אימי בת 64 מאושפזת בבית חולים כעת מזה מספר ימים בהקשר של כאבי תופת בפי הטבעת וצואה רכה שלא יוצאת מזה זמן די רב ואם יוצאת ממש טיפה המלווה בכאביםחזקים מאוד, לאחר בירור עד לשלב זה בסיטי אין כלום שנראה כמפריע יש הרבה צואה ברקטום,אין אבני צואה, לאימי יש סכרת לחץ דם גבוה וסיכוזפרניה, והכי חשוב לעניין זה הידרוצפולוס שלא נוקז באישפוז קודם, כעת מועברת ליעוץ במחלקה נוירולוגית, לטענת הרופאים מדובר במשהו שקשור לעניין הנוריולוגי , אשמח לקבל את תשובתך מה הקשר?????בין צואה רכה שלא יוצאת לבין זה?הבנתי את הקשר של שליטה בסוגרים ובאמת אין ממש שליטה בהם מזה זמן מה אבל עניין ההתרוקנות??נשללה פיסורה שהייתה או יותר נכון שחשבו שהייתה , כעת ניתן לה לקסעדין להקל על מצבה בינתים לא שיחרר והאישה סובלת נוראאאאא גם תחת משככי כאב, מה יכולות להיות הסיבות הנויורלוגיות לדבר שכזה???? תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה ביותר - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013אם יש פגיעה בספי קטרים כלומר סוגרים שלא עובדים בגלל בעיה נוירולוגית אז הצואה נאגרת ולא יוצאת האפשרות השניה היא עודף פעילות ואז אין שליטה סיבות נוירולוגית יכולות להיות בעיות בעמוד שדרה או עצבים פריפריים יש לעשות מרי עמוד שדרה וגם לעיתים זה יכול להיות מהראש אבל אז יש יותר אי שליטה מאשר קודי התרוקנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירולוגי או אורתופדי?דנה28/11/2013
שלום רב,
לפני 3 שבועות נבדקתי על ידי נוירולוגית בשל כאבי ראש מאחורי האוזן. היא בדקה אותי ולא מצאה ממצאים. (בדיקת תחושה, תיאום וכו) שבוע לאחר מכן, פחתו כאבי הראש אך התחילו לי תחושות של זרמים, הירדמות בידיים ורגליים. (הזרמים וההירדמות קלים) יש מקומות בכף הרגל שאם אני נוגעת בהם זה ממש גורם לזרם... השאלה האם זו בעיה נוירולוגית או אורתופדית? יש לציין שיש לי כאבי צוואר ושאני מרימה תינוקת ששוקלת 9 ק"ג הרבה על הידיים + בדיקת B12 תקינה. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירולוגי או אורתופדי? - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/11/2013זה נוירולוגי ויכול לנבוע מבעיה של צואר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהפרידה שלוש28/11/2013
לקיתי באירוע מוחי (ימני) לפני כחודשיים. בצנתור אבחנתי התברר שבנוסף לטרשת ישנה היצרות בעורק. שאלתי: מה והאם ניתן לטפל (לא טיפול כירוגי) בהיצרות? ובאופן כללי, מה ניתן לעשות כדי למנוע הישנות המקרה?.
יש לציין כי אין לי יתר לחץ דם, וכן הכולסטרול - גבולי/ נורמלי.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/11/2013יש להתייעץ עם נוירופסיכולוגיים פולשני אפשר לפתוח את העורק עיסטנד וכד וזה הכי מונע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהמאיה26/11/2013
שלום , אני בת 19 ביצעתי לפני 5 חודשים MRI ראש בגלל סחרחורות וכאבי ראש , שיצא תקין אבל עדיין אני מרגישה לא טוב עם סחרחורות האם יכול להיות שמשהו השתנה ואני צריכה לבצע שוב MRI ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
אייל קליין27/11/2013סיכוי נמוך שיש שינוי בMRI צריך לחזור לרופא ולהמשיך את הבירור, כולל רופא א.א.ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאך יש סיכוי ש
מאיה01/12/2013שישלחו אותי שוב לMRI ? עשיתי לפני 3 שנים ולפני 5 חודשים , אני מרגישה עדיין סחרחורות כשאני מזיזה את הראש יש סיכוי שמשהו השתנה ?? שיש לי גידול או משהו מסוכן ? אני ממש בלחץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי ?
מאיה01/12/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי ? - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוראיידצביה כהן21/11/2013
קראתי לאחרונה על התכשיר הנ"ל שהינו תוסף תזונה שמיועד לשיפור מצבם של חולים לאחר אירוע מוחי
האם יש למי מכם מידע על שימוש בו בפועל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוראייד - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/11/2013זה תוסף מזון שעולה 3500 לחודש בכד ניתן קרוב לארוע המוחי לפעמים עוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהרונוש20/11/2013
בת 30, 3 חודשים לאחר לידה, סובלת מדלקת פרקים קלה מאוד מאוד ARTHRITIS PSORIATIC שפרצה פעמיים בכף היד (תודה לאל) לאחר הלידה הראשונה (לפני כ 4 שנים).
לפני כחודש החלוו תחושות לחץ ורעידות באשור אוזן ימין. נבדקתי אצל אאג כולל סיב אופטי ללא ממצא פתולוגי. טופלתי בהצלחה בארקוקסיה. לאחר כשבועיים שוב החל אותו הסיפור נשלחתי לפה ולסת (ד"ר אורית קרמר) שרשמה כך:
בבדיקה עדות לנקודת טריגר בטמפורליס טנדון מימין, עדות להידוק שיניים ללא שינויים בפרקי הלסת. במידה והתופעה תחזור אז ממליצה על בד לילה קשיח.
כרגע, לאחר שחמישהנ ימי ארקוקסיה לא עזרו כמו בפעם הקודמת לצערי, רופאת המשפחה נתנה לי כדור קטדלון 400 מ"ג לפני השינה ואלטרולט 10 מ"ג לשבועיים ואז אמרה שנראה מה הלאה.
אני סה"כ יומיים עם הכדורים הנ"ל ,הכאב קיים במפרק הלסת (אותו אני יכולה לסבול) אך הרעידות באוזן משגעות אותי. הרופאה אמרה שצריך סבלנות ושזה יעבור.
1. האם לדעתך הטיפול של קטדלון ואלטרולט מתאים?
2. האם הרעידות הללו יעברו?
3.יש טעם ללכת לנוירןלוג?
נא עזרתכם הדחופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/11/2013לא הבנתי ל מה הכוונה רעידות האוזן קופצת או שאת מרגישה רעידות בלי לראות כלום הטיפול לכאבים בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרגישנ רעידות בתוך האוזן
רונוש23/11/2013מלווה בלחצ וכאב ממםרק הלסת ומקרין חמעלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוספ
רונוש23/11/2013הייתי היום אצל נוירולוג. הבדיקה תקינה ולהערכתו מדובר בסטפדיוס סינדרום
והמליצ על אמאראיי ללא דחיפות אך אני הלחצ. מה זה? יש סיסה
להיות מודאגת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
רונוש27/11/2013האם סטפדיוס סינדרום נגרם מחריקת השיניים? מהלחץ שמופעל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה - תגובה
ד``ר רונית גלעד29/11/2013לא כל כך מכירה ואז למה לבצע מרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
רונוש30/11/2013היי ד"ר,
הרופא רצה לבצע מרי מאחר ולדבריו רצה רק לשלול געדול/ציסטה שיושבת על העצב וגורמנת לרטט של שריר הSTEPADIUS. רופא האאג שלי בדק את המרי ואמר שתקין.
מה לדעתך יכול לגרום לאותה תחושת רטט/הד באוזן אם כל הבדיקות תקינות?
אןלי מדובר בסימפטום של לחץ (אני אדם לחוצ מאוד ועברתי שנה קשה)...
כרגע האלטרולט הועלה לי ל 30 מ"ג ביום ואני ביום ה 12 לנטילתו. מתי הוא אמור להשפיע אם בכלל? והאם התופעה המוזרה הזו באוזן תחלוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרגישנ רעידות בתוך האוזן - תגובה
ד``ר רונית גלעד07/12/2013יכול להיות מבעיות מפרקי הלסת נא להתייעץ עם רופא פה ולסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- NF בתחומכם?שרון19/11/2013
שלחתי בדיקה (דם) באופן פרטי ל ALABAMA- נבדק רצף הגן נוירופיברומה 1- תוצאה שלילי.
הסימנים שיש לי הם גידולי עור שמאובחנים כנוירופיברומה בלבד.
שאלתי אם אין NFש בדם/ רצף גן ,
במידה ויש NF ברקמה (גידולי עור) , יכול לעבור בתורשה הלאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר NF בתחומכם? - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/11/2013נא להתייעץ עם גנטיקאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליציטמיה ותוצאות סי טייוכי19/11/2013
לרופאים היקרים העונים בפורום, שאלתי: אשה צעירה בת 35 עם אבחנה חדשה של פוליציטמיה, נערכה בדיקת סי טי לאחר הקזה ראשונה ונטילת אספירין. תוצאות מחשידות: צפיפות היפודנסית 2.2/1.4 ס"מ עם האדרה נקודתית בקונטור האחורי (לאחר הזרקת חומר ניגוד) באזור פרהסגיטלי טמפורו פריאטלי משמאל. האם אלו ממצאים מדאיגים? האם האספירין מועיל במקרים כאלו? אשמח לתשובה מהירה כי אני מודאגת מאד. כמו"כ האם רצויה עשיית בדיקת mri לתוצאות פרטניות יותר.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליציטמיה ותוצאות סי טי - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/11/2013לא מדאיג אבל כדאי להשלים הברור עם מרי האספירין הוא רק טיפול מונע ולא עוזר למשהו עכשיוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמלול ועקצוצים בקרקפתדן19/11/2013
שלום רב,
מזה חודש וחצי הינני חש עקצוצים בקרקפת, שהתפשטו גם למצח ולאף,פניתי לרופא עור אך הבדיקה היתה תקינה.
פניתי לנוירולוג, בבדיקה פיסית קבע שהכל תקין וצייד אותי בכדורי אלטרולט.
הכדורים סייעו לי כנראה למצב העקצוצים בפנים, אך התחושה המאד מציקה בקרקפת נשארה כפי שהיא מזה כמעט חודשיים.
אני מרגיש כמעין נמלול ממש בקודקוד, כן יש לציין כי אני מרגיש שאני מוצא את עצמי לעיתים קרובות עם צוואר כואב וכתפיים נוקשות בייחוד בזמן ישיבה מול מחשב, האם יש קשר לנמלולים שאני חש בקרקפת זמן רב כ"כ?
מה כדאי לי לעשות לאחר שהנוירולוג קבע שהנמלול בקרקפת ובפנים הם על רקע נפשי?
זה מציק לי מאד ביומיום.
רוב תודות!
דן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמלול ועקצוצים בקרקפת - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/11/2013נראהלי שהנוער ולזוג צודק אבל אם הניצלות קרוב לעורף כדאי לעשות ברור לכוון בעיה בעש צוארי כמו סיטי למשל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב עצבי בחיבור בין הזרוע לחזהיובל18/11/2013
שלום,
מדי כמה זמן (יכול להיות שבועות, חודשים אך לפעמים ימים) אני חש פתאום כאב חד, באזור החיבור שבין הכתף לחזה. זה מעין דקירה, או שוק חשמלי . בדרך כלל זה בא כ"דקירה אחת" ולאחריה "דקירות משנה". לאחר מכן במשך כמה דקות יש לי תחושה קצת "מעורפלת". חשוב לי להדגיש כי אני בריא, בן 32.
מה זה יכול להיות??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב עצבי בחיבור בין הזרוע לחזה - תגובה
ד``ר רונית גלעד23/11/2013מה זה תחוש מעורפלת אם אתה עומד להתעלף כדאי לפנות לרופא ולנוער ולזוג צריך לעשות ברור אם זה רק דקירות יתכן שהכל מהגב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


