שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אלכס
    10/01/2008

    שלום דוקטור ולכולם,
    לבני בן ה 24 יש במשך למעלה מחודש בחילות בלתי פוסקות,בצילום של דרכי העיכול העליונות נראה אצלו רפלוקס מאסיבי.הוא קיבל כדורי גאסטרו(לוסק
    וגם פאטומידין) אך ללא הועיל,עדיין הוא סובל מהבחילות וממש לא יכול לתפקד.אנו נעשה כנראה גסטרוסקופיה אך רציתי לדעת האם יכול להיות שזה לא מהרפלוקס כלל? האם לאדם יכול להיות רפלוקס מאסיבי וכלל לא לסבול משום
    תסמינים ולחיות כרגיל?
    האם הבחילות יכולות להגרם מהמצאות חיידקים מזיקים בקיבה?והאם ניתן לגלות זאת בגסטרוסקופיה?
    בני עשה ספירת דם והיא תקינה.לא רואים בספירת דם אידיקציה מסויימת להמצאות חיידקים מזיקים בקיבה?
    אם אכן מדובר בחיידק מה הטיפול?

    אנא עזור דוקטור,האם יימצא הגורם לבחילות כי קשה לי לראות אותו סובל כ"כ
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רילוקס

    ד''ר אנדריי קידר
    13/01/2008

    בד"כ הבחילה זה לא הסימן של ריפלוקס. הסימן המובהק הוא צרבת.
    ס"ד לא מגלה חיידקים.
    יש להמשיך בבירור -אולטרסאונד בטן, גסטרוסקופיה, ולפנות לרופא גסטרו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו