לאחר ניתוח אפנדיציט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר ניתוח אפנדיציט
    רומי
    13/02/2008

    אני כשבועיים וחצי לאחר ניתוח אפנדיציט שבוצע בלפרוסקופיה עדיין כאבים בצד ימין ובחתך בתחתית הבטן,בטן מאד תפוחה הרגשת מלאות,ןלכן קושי לאכול.עלי לציין שיש לי מן "גולה" גדולה בטבור והאזור כואב.אולטרה סאונד בטן תקין.הרופאים שראיתי אומרים לתת לזה עוד זמן אך אני מרגישה שמשהו לא בסדר.בעיקר לאחר שעבר כ"כ הרבה זמן מהניתוח .האם יתכן ש"בגולה" בטבור הינה בקע טבורי? אם כן כיצד אפשר לברר זאת ומה הטיפול? ומה אפשר לעשות בענין הנפיחות והרגשת המלאות? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר ניתוח אפנדיציט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח אפנדיציט.

    ד''ר אנדריי קידר
    13/02/2008

    אכן ההחלמה בד"כ קצרה יותר. אבל במקרה והיתה דלקת קשה, עם דלקת מסביב - ההחלמה ארוכה יותר.
    לא ניתן להתיחס לנפיחות בטבור - צריך לבדוק את זה ידנית. זה יכול להיות בקע, זיהום פצע (הפצע הניתוחי הוא בטבור?), ועוד דברים אחרים.
    כאשר ההחלמה כל כך איטית יש לחפס סיבוך של הניתוח. צריך לפנות למיון או לרופא כירורג במרפאה, או אל מי שניתח אותך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח אפנדיציט

    רומי
    14/02/2008

    תודה על תשובתך.יש פצע ניתוחי בטבור ( הניתוח בוצע בלפרוסקופיה),פניתי שוב למיון ואכן התרשמו מה"גולה" בטבור אך מאחר שאולטרה סאונד בטן תקין שחררו אותי.האם רואים הרניה באולטרה סאונד או שצריך סי טי? ומה אתה חושב לגבי נפיחות הבטן כולה ותחושת המלאות התמידית? ( גם אם איני אוכלת דבר)? כמו כן ישנה עדיין כאבים בצד ימין,בבטן התחתונה באמצע היכן שנעשה עוד חתך(גם שם ישנה מו גולה אך פחות גדולה מהטבור),וכן כאבים בטבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו