חשד לטחורים או פיסורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד לטחורים או פיסורה
    יעל
    18/02/2008

    לרופאי הפורום שלום,

    אני בת 23- בשלושה חודשים האחרונים שמתי לב שבזמן שאני מטילה את צרכיי מופיע דימום קל על נייר הטואלט, בנוסף מופיע גם לעיתים ריר צהבהב (כאשר אני מנגבת זה נראה כאילו קינחתי את האף- הכמות של הריר משתנה לעיתים היא רבה ולעיתים היא בכמות מינימלית). הדימום והריר לא מופיעים לאחר כל יציאה או כל יום (הם יכולים להופיע פעם בשבוע בלבד, לעיתים פעמיים- בדרך כלל לא יותר מי זה). יש לי בדרך כלל שלוש יציאות ביום (לעיתים קורה מצב שאני נאלצת להתאפק מפני שאני נמצאת במקום ציבורי ואז היציאה הופכת להיות קשה יותר, ואני נאלצת מעט להתאמץ. ולעיתים קורה שאני פשוט לא מסוגלת להתאפק, וחייבת להתפנות באותו הרגע- הריר יכול להופיע בשני המצבים וכנל גם לדימום).

    אן לי כאבים במהלך היציאה, בניגוב או באופן כללי, אבל לעיתים צורב לי מעט לאחר היציאה, אותה צריבה מופיע גם לאחר מקלחת שבה אני שוטפת את האזור עם סבון, (אבל לא משהו שאינו נסבל). בהסתכלות במראה הבחנתי בתוספת/גולה קטנטנה שנמצאת מעל פי הטבעת (היא אינה כואבת).

    האם לפי תיאורי האבחנה מתאימה יותר לטחורים או פיסורה?

    ממה בא הריר הצהבהב הזה? והאם יש לו משמעות בכלל?
    תודה רבה, ושבוע טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד לטחורים או פיסורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר ניר וסרברג
    19/02/2008

    בנוכחות שינויים בהרגלי יציאה הפרשות ודימום כדאי להיבדק
    אנא שימי לב שהפורום עוסק בלפרוסקופיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו