מתלבטת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטת
    קארין
    20/05/2007

    שלום למומחים.

    אני בת 28 לאחר לידה ראשונה. לאחר התקף לפני שנה גילו לי אבנים בכיס המרה. חשוב לילציין שאינני סובלת בדרך כלל מכאבים. בבדיקת האולטראסאונד נאמר לי שהכיס מלא אבנים, דופן הכיס מעובה והכבד שומני. הרופא שערך את הבדיקה הציע לי לעבור ניתוח להוצאת כיס המרה, הכירורג אמר שזה לא הכרחי . מה יכולות הסכנות הבריאותיות אם לא אעבור את הניתוח?האם יש קשר בין האבנים בכיס המרה לכבד השומני?

    תודה מראש, קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתלבטת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבנים בכיס מרה

    ד''ר ניר וסרברג
    20/05/2007

    קארין שלום.
    כאשר יש אבנים בכיס המרה יש סיכוי לסיבוכים הכוללים כאבים, דלקת בכיס המרה, דלקת בלבלב ועוד. כאשר כיס מרה עם אבנים מראה סימנים, כמו כאבים במקרה שלך (אפילו אם מדובר בפעם אחת), הסיכוי לסיבוכים כאלו עולה ולפיכך ההמלצה היא לעבור ניתוח להוצאת כיס המרה. למרות שכיחות המחלה, איננו יודעים להצביע בודאות על סיבותיה ולכן אין בהכרח קשר לכבד השומני.
    בהצלחה. ד"ר ניר וסרברג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו