דבר נוסף חשוב שלא ציינתי בשאלה הקוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דבר נוסף חשוב שלא ציינתי בשאלה הקוד
    יוני
    26/09/2015

    ודבר נוסף חשוב
    לפני שבועיים, הגיעו אליי כמה רהיטים קטנים להרכבה עצמית, והרכבתי אותם במשך כשבוע וחצי בכל יום מספר שעות, כשאני ישוב על שרפרף בגובה 25סמ ומיתכופף קדימה אל הרצפה,מידיי פעם קמתי להסתובב קצת, בכל החודשים האלה אני מרגיש לא טוב עם הבטן, צריבה, או גירוי לא נעים בצד שבו היה הבקע, וכללית בכל הבטן תחושה כאילו מישהו יושב לי עליה,לאחר המאמץ של השבועיים האחרונים, עם הרהיטים האלה, אני מרגיש עוד יותר נורא התחושות שציינתי יותר עוצמתיות, למרות שלא הרמתי שום משקל, אבל הייתי מכופף, עם לחץ כלשהוא על הבטן , מה יכולה להיות הסיבה להרגיש כל כך רע?האם יש מצב שהזקתי לעצמי עם התנוחה והמאמץ בהרכבות האלה? [3חודשים אחרי הניתוח]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף חשוב שלא ציינתי בשאלה הקוד - תגובה

    ד``ר גד לוטן
    26/09/2015

    לא סביר 3 חודשים שאתה גרמת נזק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו