ניתוח בקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח בקע
    שייקה
    14/11/2015

    עברתי ניתוח בקע מיפשעתי לפרוסקופי דו צדדי, לפני שבועיים וחצי,
    למחרת הניתוח, ביום השיחרור,בבוקר,עברו בחדרים, רופא בכיר, אח מהמחלקה ,וקבוצת סטאז'רים
    האח הוריד לי את הפד שכיסה את הסיכות,אמרו לי לבוא אחרי שבוע להוצאת הסיכות, והשאלה שלי היא בקשר נקודה אחת, האח אחרי שהסיר את הפד, לחץ לי על הבטן מימין ומשמאל, לחיצות פנימה, לא בידיוק מישוש, אלא כמה לחיצות, וביקש מאחד הסטאז'רים לעשות כמוהו,
    לא ברור לי מהי מטרת הלחיצות האלה יום אחרי הניתוח, הרופא הבכיר שעמד לידם ,העיר לאח שהבטן מגלה רגישות יום אחרי ניתוח,לא ברור לי למה הוא אמר את זה לאח,
    אני מבקש לישאול, האם יום אחרי ניתוח, לוחצים למנותחים בבקע ,על הבטן, ולשם מה?עד כמה שאני מבין הוא ביקש להדגים לסטודנט איך מרגישים את הרשתות, האם אני צודק?
    האם לחיצה יום אחרי,זה סביר ללחוץ ?, מותר,?
    לי תמוה כי אחרי זה שאלתי את שאר המנותחים שהיו במחלקה,ועברו איתי את הניתוח באותו היום, האם גם להם לחצו על הבטן, והם ענו לי,שלא לחצו להם על הבטן, על מקום הניתוח.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח בקע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח בקע - תגובה

    ד``ר גד לוטן
    14/11/2015

    אני לא יודע להסביר מניעים גלויים או סמויים אך רשת לא ניתן למשש!
    יתכן ואפשר למשש אויר במקום שהיה בקע אך ה"חפירה" בנושא לא ברורה לי אם אתה מרגיש טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו