מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוח בקעשייקה14/11/2015
עברתי ניתוח בקע מיפשעתי לפרוסקופי דו צדדי, לפני שבועיים וחצי,
למחרת הניתוח, ביום השיחרור,בבוקר,עברו בחדרים, רופא בכיר, אח מהמחלקה ,וקבוצת סטאז'רים
האח הוריד לי את הפד שכיסה את הסיכות,אמרו לי לבוא אחרי שבוע להוצאת הסיכות, והשאלה שלי היא בקשר נקודה אחת, האח אחרי שהסיר את הפד, לחץ לי על הבטן מימין ומשמאל, לחיצות פנימה, לא בידיוק מישוש, אלא כמה לחיצות, וביקש מאחד הסטאז'רים לעשות כמוהו,
לא ברור לי מהי מטרת הלחיצות האלה יום אחרי הניתוח, הרופא הבכיר שעמד לידם ,העיר לאח שהבטן מגלה רגישות יום אחרי ניתוח,לא ברור לי למה הוא אמר את זה לאח,
אני מבקש לישאול, האם יום אחרי ניתוח, לוחצים למנותחים בבקע ,על הבטן, ולשם מה?עד כמה שאני מבין הוא ביקש להדגים לסטודנט איך מרגישים את הרשתות, האם אני צודק?
האם לחיצה יום אחרי,זה סביר ללחוץ ?, מותר,?
לי תמוה כי אחרי זה שאלתי את שאר המנותחים שהיו במחלקה,ועברו איתי את הניתוח באותו היום, האם גם להם לחצו על הבטן, והם ענו לי,שלא לחצו להם על הבטן, על מקום הניתוח.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח בקע - תגובה
ד``ר גד לוטן14/11/2015אני לא יודע להסביר מניעים גלויים או סמויים אך רשת לא ניתן למשש!
יתכן ואפשר למשש אויר במקום שהיה בקע אך ה"חפירה" בנושא לא ברורה לי אם אתה מרגיש טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ניתוח כיס מרה לפרוסקופי ודימום מהטבור
5 ימים לאחר ניתוח כיס מרה ונפיחות באיזור הטבור
הרדמה מקומית בניתוח פלסטי האם זה מסוכן
לאחר ניתוח כריתת תוספתן לפרוסקופי
כאבים בחתך הניתוחי לאחר 6 ימים
דלקת וניתוח תוספתן בת 70
כאבים חזקים בחלק העליון של הבטן
כריתת כיס מרה בהריון מתקדם בעקבות כאבים
בקע אפיגסרטרי בגיל חמש ואפשרויות ניתוח
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

