בקע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקע
    אסתי
    12/05/2008

    בת 63 סובלת מספר שנים מצרבות ומהרגשת מלאות בבטן העליונה. במנומטריה של הושט-סוגר תחתון 60% לפני כ-5 שנים. לאחרונה נוסף בקע סרעפתי. מטופלת בלנטון 30 מ"ג שכמעט ואינו מועיל.מעוניינת בניתוח לתיקון הבקע והסוגר התחתון.מהם אחוזי ההצלחה בניתוח ? האם קיימת אפשרות לתיקון הסוגר התחתון? בהנחה להצלחת הניתוח, האם תפסק התלות בלנטון או בתרופות דומות מסוג לוסק וקונטרלוק? תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע

    ד''ר אנדריי קידר
    12/05/2008

    הכל תלוי בסוג הבקע. האם נעשה צילום בליעה?
    כ"כ תלוי בסיבת הסבל כעת. אם הסבל כעת הוא מריפלוקס - החזר קיבתי וושטי של חומצה - בד"כ נגרם על ידי בקע סרעפתי גולש, קודם יש לבצע ניטור חומציות הוושט במשך24 שעות, רק אז להחליט.
    במקרים אלה התיקון כולל יצירת שסתום (ניתוח פונדופליקציהן)לתיקון הסוגר התחתון

    אם הסבל הוא כאב, קושי בבליעה, פליטת מזון, וכו' - בד"כ זהו בקע סרעפתי פראאזופגיאלי.

    בשני המקרים ההצלחה היא גבוהה, בין 80-95%, תלוי על איזה טווח זמן מדובר.
    מומלץ ניתוח לפרוסקופי .
    יש לפנות לכירורג עם כל הצילומים ובדיקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו