נפיחות כרונית לאחר ניתוח אפנדציט לפקוסקופי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נפיחות כרונית לאחר ניתוח אפנדציט לפקוסקופי
    אלם
    30/06/2016

    היי.

    בן 23, עברתי לפניי חודשיים וחצי כבר ניתוח אפנדציט לפקוסקופי, שהיה מעט מודלק סה"כ.
    מהלך ניתוח תקין וללא סיבוכים, החלמה למצב טוב בתוך שבוע, ומלאה עם חזרה לפעילות גופנית אירובית אחרי חודש.

    עם זאת, עדיין וקרוב ל-3 חודשים אני שם לב שהבטן שלי השתנתה ואינה שטוחה ו"מושלמת" מאוד כפי שהייתה.. אלא נראית מעט עגולה ובולטת בעיקר באיזור הפופיק ומטה.

    הנפיחות לעיתים מתגברת מעט אחרי אכילה ושתייה, וכשזה קורה עלולה להיות תחושה מעט של אי נוחות, כמעט מזכיר את הכאב ההתחלתי הקל יחסית של האפנדציט בטבור.
    בנוסף!, רכשתי "יכולת" מוזרה מאוד אחרי הניתוח והיא לנפח ו"להוציא" את הבטן, דבר שאף פעם לא יכלתי לעשות...


    מה יכול להיות הסבר לכך, יכול להיות שזה בלתי הפיך בגלל תזוזה של איברים ?
    האם ויש סיכוי שאוכל לעשות דבר לשנות זאת, ולחזור לקדמותו ?


    תופעה זו מאוד מטרידה אותי בעיקר אסתטית.. יש לציין שאין שינוי במשקל גוף.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות כרונית לאחר ניתוח אפנדציט לפקוסקופי - תגובה

    ד``ר גד לוטן
    30/06/2016

    א אין בקע בטבור בעיקבות הניתוח הבטן צריכה לחזור למצבה הקודם ואין השלכות לטווח ארוך על צורת הבטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו