לפרוסקופיה להוצאת חצוצרה ימנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפרוסקופיה להוצאת חצוצרה ימנית
    אני-אני
    17/10/2008

    שלום, בתחילת ספטמבר עברתי ניתוח לפרוסקופיה להוצאת חצוצרה ימנית בעקבות הריון מחוץ לרחם. מאז חזרתי לשגרה. 1. לפני כשבועיים התחיל לי כאב מעומעם בצד שמאל (לא הצד של הניתוח)כאב שחשתי בו בזמן נשימות עמוקות, ועם הזמן הכאב הוא הרבה יותר מעומעם אבל צד שמאל נתפס לי הרבה יותר פעמים מבעבר - האם יש קשר ? הרופא חשד בדלקת בשתן - אך לא זאת הסיבה... מה דעתכם? איזה בדיקות נוספות כדאי לי לעשות? 2. חזרתי לשגרה גם בפעילות הספורטיבית - אך לאחר פעילות אירובית אני חשה בכאב בצד ימין למטה ( הצד של הניתוח) , כאב שמקרין גם לשוק רגל ימין - והכאב עובר לאחר שעתיים - שלוש. מה הסיבה? האם זה קשור לניתוח? ( לא היו לי כאבים כאלו בעבר), האם להמנע מפעילות אירובית? האם ישנן בדיקות שעליי לבצע? תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר ניר וסרברג
    17/10/2008

    למרות שעל פניו לא נראה לי שהתלונות בצד שמאל קשורות ואולי אלו מימין כן ,תמיד צריך לשלול קשר כזה ולשם כך פני לרופא המנתח על מנת שיבדוק אותך ויתיחס בהתאם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרוסקפיה בעקבות הריון חוץ רחמי

    רלי ברהום
    25/09/2009

    הי חג שמח ושנה טובה
    לפני כחודש עברתי לפרוסקופיה לכריתת חצוצרה ימנית בשל הריון חוץ רחמי שתפס את כל החצוצרה
    מבדיקה שגרתית שעברתי נמצא כי ישנה ציסטה ברחם כמו כן ע"פ אבחנת גניקולוג התפרים לא התאחו ולכן טרם חזרתי לעבודה.
    חבל שהניתוחים הללו שעברתי היו כניתוחי חירום בשל אטימות של רופאים בביה"ח
    ההרגשה הפיזית עדיין קצת קשה אך ההרגשה הנפשית קשה הרבה יותר, נכון שניצלתי ממוות אך בדיעבד בכלל לא הייתי אמורה להגיע למצב זה
    שתהיה לך שנה טובה גמר חתימה טובה ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרוסקופיה בהדסה עין כרם

    רובי
    08/05/2014

    ביום שני הזה יום העצמאות שהיה אמור להיות שמח נגמר בחדר ניתוחים ,וביצעו לי לפרוסקופיה אחרי שלפני שנה היה לי גם הריון אקטופי =מחוץ לרחם והרופאים החליטו משום מה לעשות זריקה עם חומר שנקרא מטוטרקסט עברתי ייסורים וכאבים בלתי נסבלים לא הצלחתי להורות במשך כמעט שנה ,ולפני כחודש נכנסתי שוב להריון חוץ רחמי.לדעתי הרבה מנשים שעוברות את הזוועה והסיוט הזה מפספסות משהו ,לצערי הרבה פעמים הרופאים לא מוסרים לך את כל האינפורמציה שאת צריכה על מנת שלא יקרו בעתיד עוד טעויות ,הפעם אני למדתי לקח לא להאמין ולסמוך בקלות על הרופאים אפילו על המומחים שביניהם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לפרוסקופיה בהדסה עין כרם

    רובי
    08/05/2014

    בנוסף הדבר הכי חמור שקרה לי כאשר השתחררתי אף אחד לא הנחה אותי ולא הסביר לי מה עושים אחרי הניתוח,מה מותר ומה אסור לעשות .אני בתור מישהי שלומדת להיות אחות מוסמכת כל הזמן אומרים לנו לתת אינפורמציה מלאה וברורה למטופל. לצערי זה עוד אחת מהפשלות שלא עושים בשטח אלא רק לומדים מבחינה תאורתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו