מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לפרוסקופיה להוצאת חצוצרה ימניתאני-אני17/10/2008
שלום, בתחילת ספטמבר עברתי ניתוח לפרוסקופיה להוצאת חצוצרה ימנית בעקבות הריון מחוץ לרחם. מאז חזרתי לשגרה. 1. לפני כשבועיים התחיל לי כאב מעומעם בצד שמאל (לא הצד של הניתוח)כאב שחשתי בו בזמן נשימות עמוקות, ועם הזמן הכאב הוא הרבה יותר מעומעם אבל צד שמאל נתפס לי הרבה יותר פעמים מבעבר - האם יש קשר ? הרופא חשד בדלקת בשתן - אך לא זאת הסיבה... מה דעתכם? איזה בדיקות נוספות כדאי לי לעשות? 2. חזרתי לשגרה גם בפעילות הספורטיבית - אך לאחר פעילות אירובית אני חשה בכאב בצד ימין למטה ( הצד של הניתוח) , כאב שמקרין גם לשוק רגל ימין - והכאב עובר לאחר שעתיים - שלוש. מה הסיבה? האם זה קשור לניתוח? ( לא היו לי כאבים כאלו בעבר), האם להמנע מפעילות אירובית? האם ישנן בדיקות שעליי לבצע? תודה וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר ניר וסרברג17/10/2008למרות שעל פניו לא נראה לי שהתלונות בצד שמאל קשורות ואולי אלו מימין כן ,תמיד צריך לשלול קשר כזה ולשם כך פני לרופא המנתח על מנת שיבדוק אותך ויתיחס בהתאם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקפיה בעקבות הריון חוץ רחמי
רלי ברהום25/09/2009הי חג שמח ושנה טובה
לפני כחודש עברתי לפרוסקופיה לכריתת חצוצרה ימנית בשל הריון חוץ רחמי שתפס את כל החצוצרה
מבדיקה שגרתית שעברתי נמצא כי ישנה ציסטה ברחם כמו כן ע"פ אבחנת גניקולוג התפרים לא התאחו ולכן טרם חזרתי לעבודה.
חבל שהניתוחים הללו שעברתי היו כניתוחי חירום בשל אטימות של רופאים בביה"ח
ההרגשה הפיזית עדיין קצת קשה אך ההרגשה הנפשית קשה הרבה יותר, נכון שניצלתי ממוות אך בדיעבד בכלל לא הייתי אמורה להגיע למצב זה
שתהיה לך שנה טובה גמר חתימה טובה ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקופיה בהדסה עין כרם
רובי08/05/2014ביום שני הזה יום העצמאות שהיה אמור להיות שמח נגמר בחדר ניתוחים ,וביצעו לי לפרוסקופיה אחרי שלפני שנה היה לי גם הריון אקטופי =מחוץ לרחם והרופאים החליטו משום מה לעשות זריקה עם חומר שנקרא מטוטרקסט עברתי ייסורים וכאבים בלתי נסבלים לא הצלחתי להורות במשך כמעט שנה ,ולפני כחודש נכנסתי שוב להריון חוץ רחמי.לדעתי הרבה מנשים שעוברות את הזוועה והסיוט הזה מפספסות משהו ,לצערי הרבה פעמים הרופאים לא מוסרים לך את כל האינפורמציה שאת צריכה על מנת שלא יקרו בעתיד עוד טעויות ,הפעם אני למדתי לקח לא להאמין ולסמוך בקלות על הרופאים אפילו על המומחים שביניהם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לפרוסקופיה בהדסה עין כרם
רובי08/05/2014בנוסף הדבר הכי חמור שקרה לי כאשר השתחררתי אף אחד לא הנחה אותי ולא הסביר לי מה עושים אחרי הניתוח,מה מותר ומה אסור לעשות .אני בתור מישהי שלומדת להיות אחות מוסמכת כל הזמן אומרים לנו לתת אינפורמציה מלאה וברורה למטופל. לצערי זה עוד אחת מהפשלות שלא עושים בשטח אלא רק לומדים מבחינה תאורתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ניתוח כיס מרה לפרוסקופי ודימום מהטבור
5 ימים לאחר ניתוח כיס מרה ונפיחות באיזור הטבור
הרדמה מקומית בניתוח פלסטי האם זה מסוכן
לאחר ניתוח כריתת תוספתן לפרוסקופי
כאבים בחתך הניתוחי לאחר 6 ימים
דלקת וניתוח תוספתן בת 70
כאבים חזקים בחלק העליון של הבטן
כריתת כיס מרה בהריון מתקדם בעקבות כאבים
בקע אפיגסרטרי בגיל חמש ואפשרויות ניתוח
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

