כאבים עזים לאחר ניתוח פרוסקופי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים עזים לאחר ניתוח פרוסקופי
    קארין
    25/10/2008

    שלום, לפני שבוע עברתי ניתוח פרוסקופי בעקבות דלקת בתוספתן לאחר בדיקה של סיטי. מאז אני סובלת מכאבים עזים בנקודת חתך אחת, ליד התבור. ניגשתי לאחר 3 ימים שוב למיון, עשו אולסטראסאונד, נמצא הכל תקין. שחררו אותי הביתה עם אנטיביוטיקה ומשככי כאבים. הכאבים העזים ממשיכים ומשככי כאבים לא ממש עוזרים. לא הגיוני שחתך גורם לכאלה כאבים עזים. האם יכול להיות שנגרם נזק כלשהו נוסף לחתך שגורם לכאבים עזים כ"כ? אני אשמח לשמוע את תגובתך בעניין, המון תודות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר ניר וסרברג
    26/10/2008

    קארין שלום

    קשה לאבחן דרך האינטרנט
    אני מסכים שהתאור שלך מתאר מצב לא שכיח שדורש ברור . הממצאים השכיחים באזור לאחר ניתוח הם הצטברות נוזל או אבצס או לפעמים כליאה של תוכן בטן ( שומן או מעי)באזור החתך. אלו היו נראים קרוב לודאי על ידי הסונר אך יש לזכור שזו בדיקה שתלויה מאוד במבצע וכן אם אין ממצא מדוע אנטיביוטיקה ( או שהיה ממצא?). מאחר ומדובר בשבוע אחרי ניתוח וניתן טיפול ....היתי מחכה מעט ( 24-48) ופונה שוב למנתח אם אין הטבה ,או קודם אם יש החמרה או סימן אחר ( כמו חום למשל)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו