גסטרסקופיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גסטרסקופיה
    בת 26
    14/12/2009

    עישית היום בדיקת גסטרוסקופיה בגלל אנימיה . והנה התוצאה , בבקשה אם אפשר הסבר פשוט ...
    האם התוצאה מצדיקה את האנימיה או שצריך לעבור בדיקה נוספת(קולונוסקופיה) ?
    ממצאים :
    ושט תקין , מעבר ושט קיבה תקין . בקיבה נשאבו כמויות גדולות של תוכן קיבה חום עם שרדי דם ישן . באנטרום 6 קיבים עד 2ס"מ עם CLEAN BASE עם צלקות גדולות .גסטריס דיפוזית .
    בצל התריסריון אדום עם כיבים מרובים סירקולריים וגדולים התופסים שטח ניכר מהיקף התריסריון . קושי במעבר לחלקו השני.
    אבחנה אנדוסקופית :
    DIFFUSE GASTROPATHY
    ANTRAL ULCERS MULTIPLE
    נשלחה פתלוגיה : לא


    בדיקות הדם לפני שבוע :

    26.7 WBC
    5.40- 4.20 M/ul 4.46 RBC
    16.0- 12.0 g/dl 6.5 HB
    47.0- 37.0 % 20.4 HCT
    31.0- 26.0 pg 25.3 MCH
    36.7- 33.0 g/dl 31.0 MCHC
    16.0- 11.0 % 17.8 RDW
    97.0- 80.0 fL 81.6 MCV
    450- 150 K/ul 759 PLT
    13.0- 4.0 fL 9.8 MPV
    - + ANISOCYTOSIS-DIF
    3.0- 0.0 % 12.3 STABS %-DIF
    70.0- 40.0 % 86.0 NEUTROPHILS%-DIF
    40.0- 20.0 % 9.3 LYMPHOCYTES %-DIF
    8.0- 2.0 % 2.5 MONOCYTES%-DIF
    - 3.3 STABS abs-DIF
    8.0- 1.9 20.3 NEUTROPHILS abs-DIF
    4.5- 0.9 2.5 LYMPHOCYTES abs-DIF
    1.0- 0.2 0.7 MONOCYTES abs-DIF
    37- 2 mm/h 80.2 ESR
    ------------------------------------------------------------------
    6/6‎חיובי OCCULT BLOOD STOOL
    -------------------------------------------------------------------- 3.30 mIU/ml 189.00 ERYTHROPOIETIN
    291.0- 10.0 ng/ml 3.2 FERRITIN
    ------------------------------------------------------------------------
    180- 60 µg/dl 6 IRON בוצע פעמיים
    360.0- 200.0 mg/dl 240.0 TRANSFERRIN
    ----------------------------------------------------------------------
    0.50- 0.00 mg/dl 73 C-REACTIVE PROTEIN

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גסטרסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר ניר וסרברג
    15/12/2009

    לדעתי כן יכול להסביר אבל יחד עם זה כדאי גם להשלים קולונוסקופיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו