לדר אנדריי קידר שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדר אנדריי קידר שלום
    אורן
    30/09/2007

    שמי אורן אני בחור בגיל 24 עברתי פעמיים ניתוח תיקון בקע סרעפתי למניעת רפלוקס בשיטה לפרוסקופית מאז הניתוח השני שהיתבצע ליפני כשנתיים אין לי יום רגוע אני סובל מהרגשת לחץ וכאבים בבטן וקשיים בבליעה חזרתי מיספר פעמים. אל הרופא המנתח הוא אומר שאין ביכולתו לעזור לי ולטענתו אין לי בעיה
    אוביקטיבית ואין לו ידע להמשיך לעזור לי . אני ממש סובל וחסר אונים איני יודע מה לעשות. דר אנדריי אני מבקש מימך אים תוכל לייעץ לי בפיתרון אודה לך מאוד . תודה אורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדר אנדריי קידר שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקע

    ד''ר אנדריי קידר
    04/10/2007

    האם עברת את כל הבדיקות הדרושות במצב זה - CT בטן וחזה, צילום בליעת באריום, אנדוסקופיה, מנומטריה, אולי עוד?(אחרי הניתוח).
    אתה צריך לעבור את כל אלה, וא"כ להגיע לכירורג שיש לו ניסיון בתחום זה.
    האם הייתה אצל רופא גסטרו? האם אתה מקבל איזה שהו טיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו