מזון על - תוספים וההשפעות שלהם

מנהל הפורום

 עינת לב ארי
עינת לב ארי
 סיון דוד
סיון דוד
לקביעת תור אצל סיון דוד ללא פרסום בפורום
 
  • מזון על - תוספים וההשפעות שלהם
    מילקי
    05/05/2017

    הייתי שמחה לדעת האם זה נכון שתוספי העל ספירולינה / זרעי צ'יה / וגוג'י בר הם תוספים שעוזרים בירידה במשקל?

    אם כן מה כמות המומלצת?

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזונות על

    עינת לב ארי
    06/05/2017

    מזונות על הינם מזונות עשירים בנוטריאנטים ( רכיבי תזונה) כגון ויטמינים, מירלים ותרכובות כימיות שונות האופייניות לצמחים כגון לייקופן ורזברטרול. מזונות אלו בריאים משום שהם מספקים לגוף את רכיבי התזונה החשובים לתפקוד תקין. אך לא נמצא שהם יכולים לסייע בירידה במשקל ללא שינוי באורח החיים במקביל. כלומר: עדיין יש להקפיד על פעילות גופנית , אכילה מסודרת, הקפדה על איזון תזונתי והמנעות ממזונות מתועשים עשירים בסוכר, קמח לבן, שומן ונתרן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמות מומלצת

    מילקי
    06/05/2017

    כמובן שהתחלתי אימונים במכון כושר...
    תמיד אני משתדלת לאכול נכון ובריא. אין לי הרבה שינוי בתזונה מלבד התובסים האלה והספורט...
    מהי הכמות המומלצת?
    נכון לקחת גם וגם וגם (ספירולינה, ציה, גוג'י ברי).
    אשמח על המלצה מה כדאי אחרי אימון לפני אימון מבחינת תזונה 😍

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמות מומלצת

    עינת לב ארי
    31/07/2017

    הי, לגבי תוספת של ספירולינה, ציה וגוג'י ברי, אין המלצות מבוססות מחקרית הייתי אומרת לקחת במידה: כף גוג'י ביום+ כפית זרעי ציה, לגבי אצות, מה שכתוב על התוסף
    לגבי תזונה לפני ואחרי אימון, תלוי בעצימות האימון והתפריט היומי הכללי. בגדול, רצוי להמנע מארוחה גדולה עד 3 שעות לפני אימון אם האימון עצים ואורך יותר משעה, כדאי לאכול פרי או 2 תמרים כחצי שעה לפני התחלתו ובסיום לשתות ולאכול תוך שעה ארוחה מאוזנת עשירה בחלבון ממקור איכותי כמו עדשים או ביצה ודגים ומקור לפחמימות כמו לחם או אורז/בורגול או תפוח אדמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו