מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איזה תופעות אני מרגישה קשה מאודNHRHFVI16/07/2011
אני מקווה שזה רק מהכימו
כי יש לי כאבים בעצמות כאילו מישהו נותן לי מכות בפטיש
והבוף\בהתחלה היתי בסדר ורק אחרי 5 ימים יציאות לא היה כוח ללחוץ בכלל
היתבישתי נתנו לי אינפוזיה ואני רק בהתחלה אי סי
איך אפשר לנסות להיתגבר על הקרחת כימו בפעם השניה שבוע הבא צריכה לעבור
אני דואגת מוטרדת קצת .
תגידי האם זה תופעה של מערכת חיסון בגוף
יש לי תופעות שנעלבת מהר
מתעצבנת
מרגישה עצב לפעמים דמעות בעיניים בלי סיבה.
האמת אני רק ביום במיטה כמה מנסה לאכול
בחלום אני יצליח לאכול מה ררשום לגבי הירקות
בקושי מכניסה פעם אחת טוסט דוגמא
ערב מרק וכל הזמן חיבת מים אחרי שהרגשתי רע לא יכולתי לשתות בגלל כאב חזק בגרון.
אמרו שזה גם תופעה של הכימו .
אשמח לשמוע כמה הורים עם יכולים לעזור לי ולהגיב לי חברים תרגישו טוב ושבת שלום
לפעמים אין תיאבון סמרטוט קשה לי אין לי טיפה כוח סבל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה תופעות אני מרגישה קשה מאוד - תגובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי17/07/2011תופעות מוכרות מהכימותרפיה ומהתרופות למניעת בחילה והקאה , הרגישות הגדולה יכולה לנבוע מהסטרואידים והפסקתם. תרגישי טוב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך נשמה מודה לך
NHRHFVI18/07/2011הבנתי שאני ימשיך עם כדור לוסק .כי שנים לוקחת לוסק בגלל תרופה מטטרוקסאט .
שימו לב היזהרו מהתרופה לפי שיש חשד לסרטן או גוש במידה ומישהו משתמש בתרופה הזו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

