איזה תופעות אני מרגישה קשה מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איזה תופעות אני מרגישה קשה מאוד
    NHRHFVI
    16/07/2011

    אני מקווה שזה רק מהכימו

    כי יש לי כאבים בעצמות כאילו מישהו נותן לי מכות בפטיש
    והבוף\בהתחלה היתי בסדר ורק אחרי 5 ימים יציאות לא היה כוח ללחוץ בכלל
    היתבישתי נתנו לי אינפוזיה ואני רק בהתחלה אי סי

    איך אפשר לנסות להיתגבר על הקרחת כימו בפעם השניה שבוע הבא צריכה לעבור

    אני דואגת מוטרדת קצת .

    תגידי האם זה תופעה של מערכת חיסון בגוף

    יש לי תופעות שנעלבת מהר
    מתעצבנת
    מרגישה עצב לפעמים דמעות בעיניים בלי סיבה.

    האמת אני רק ביום במיטה כמה מנסה לאכול
    בחלום אני יצליח לאכול מה ררשום לגבי הירקות

    בקושי מכניסה פעם אחת טוסט דוגמא

    ערב מרק וכל הזמן חיבת מים אחרי שהרגשתי רע לא יכולתי לשתות בגלל כאב חזק בגרון.

    אמרו שזה גם תופעה של הכימו .

    אשמח לשמוע כמה הורים עם יכולים לעזור לי ולהגיב לי חברים תרגישו טוב ושבת שלום

    לפעמים אין תיאבון סמרטוט קשה לי אין לי טיפה כוח סבל .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה תופעות אני מרגישה קשה מאוד - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    17/07/2011

    תופעות מוכרות מהכימותרפיה ומהתרופות למניעת בחילה והקאה , הרגישות הגדולה יכולה לנבוע מהסטרואידים והפסקתם. תרגישי טוב .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך נשמה מודה לך

    NHRHFVI
    18/07/2011

    הבנתי שאני ימשיך עם כדור לוסק .כי שנים לוקחת לוסק בגלל תרופה מטטרוקסאט .

    שימו לב היזהרו מהתרופה לפי שיש חשד לסרטן או גוש במידה ומישהו משתמש בתרופה הזו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו