כל הרופאים נורא שמחים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כל הרופאים נורא שמחים
    חני
    13/01/2008

    שלום ד"ר עוזיאלי,

    אני יודעת שאני אמורה לשמוח נורא שהפתולוגיה שלי נמצאה נקיה (גם בלוטות וגם גידול). אני triple negative, בת 33.5 עם advanced locally BC. אחרי AC/ Taxol Dose Dense ולמפקטומי.
    אינני נשאית BRCA.
    השאלה שלי - האם באמת יש מקום לכזו שמחה? מה ידוע על מקרים כאלה? האם זה שלא מוצאים יכול להעיד על בדיקה לא ממצה? למרות שלפתולוג (בית חולים ציבורי בחיפה) לקח יותר מעשרה ימים עד שמסר תשובות. האם עליי לדרוש בדיקה מסוימת? האם עלי להתערב ולשאול כמה חתכים בוצעו ועוד שאלות או שלהסתפק בתשובה שנתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כל הרופאים נורא שמחים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העלמות הגידול

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    13/01/2008

    אני מבינה שקודם כל צריך לחשוד? לא כל כך מבינה למה החשדנות , הפתולוגים יודעים את מלטכתם ואם לא מצאו דבר לא מצאו דבר, שלא לדבר שאין לזה כל משמעות טיפולית לגביך , לפי הבנתי סימת טיפול כימותרפי. לגבי שמחה, כאשר מאבחנים מישהו כסובל מסרטן שד בגילך ברור שאין שמחה אולם צריך להיות מאד מרוצה מהתוצאה. יש יותר סיכוי להחלמה מלאה. להגיד במלא האחוזים שהמחלה לא תחזור לא ניתן אבל יש יותר סיכוי . כבר כתבתי לך פעם אני מבינה שקשה לך לקבל ואת רוצה יותר , אין התחיבות יש סטטיסטיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו