ממצאי ביופסיה- דחוףףף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממצאי ביופסיה- דחוףףף
    טלי
    11/08/2011

    אמא שלי עשתה ביופסיה לאחר ממצאים של הסתיידויות בשד בממוגרפיה.
    תוצאות הביופסיה הינם כדלקמן:

    Rt breast:
    BLUE CASSETTE:
    INTRADUCTAL CARCINOMA GRADE 2 (SOLID WITH CENTRAL NECROSIS)
    HORMONAL RECEPTORS WILL FOLLOW
    CALCIFICATIONS ARE PRESENT
    YELLOW CASSETTE:
    INTRADUCTAK CARCINOMA GRADE 2

    LT BREAST:
    FREEN CASSETTE:
    FATTY REPLACED BREAST TISSUE WITH ISOLATED FOCUS OF ATYPICAL DUCTAL HYPERPLASIA.CALCIFICATIONS ARE PRESENT

    WHITE CASSETTE:
    FATTY REPLACED BREAST TISSUE WITH SINGLE FOCUS OF ATYPICAL DUCTAL HYPERPLASIA VS. INTRADUCATAL CARCINOMA/

    אני מבחנה שמדובר על סרטן בשלב ראשוני.
    האם נכון?
    מה סיכויי ההחלמה?
    איזה טיפול עושים? כריתה חלקית/מלאה?
    האם זה אומר שאין גרורות? האם אפשר לדעת את זה בוודאות רק ע"ס הביופסיה או שצריך לחכות לתוצאות הניתוח?

    אנא תשובתך המהירה, כי אני לחוצה מאוד מאוד ולא ישנה בלילות מרוב דאגה.
    תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממצאי ביופסיה- דחוףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאי ביופסיה- דחוףףף - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    13/08/2011

    ממצא מאד ראשוני גידול לא חודרני אשר אינו שולח גרורות . בד"כ הטיפול יכול להיות כריתה חלקית והקרנה בתנאי שהממצא מוגבל כמובן . לגבי המידע הסופי כמובן רק בפתולוגיה הסופית לאחר הוצאת כל הממצא אפשר לדעת בודאות שאין שום איזור של חודרנות . לפי כל התשובות וכן נראה כי נעשו מספר ביופסיות אכן הממצא מאד ראשוני וסיכוייך לבריאות מלאה מצוינים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלול להיות חודרני?

    טלי32
    13/08/2011

    תודה רבה על תשובתך.
    משו לא ככ ברור לי.
    מצד אחד כתבת "גידול לא חודרני שלא שולח גרורות" ומצד שני רשמת שצריל לחכות עד אחרי הניתוח כדי לוודא שאין גרורות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלול להיות חודרני? - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    14/08/2011

    לא זה מה שכתבתי כלל לא כתבתי שיש גרורות או אין הביופסיה שלך אומרת שיש גידול שאינו חודרני . כתבתי שרק לאחר הניתוח אפשר להיות ב100% בטוחים שאין ממצא חודרני בחומר . קרוב לודאי שאין אבל רק לאחר שיוציאו את הכל ידעו . גם אם יש ממצא חודרני זה לא אומר שיש גרורות כלל לא .אם ממצא מאד קטן סבירות לגרורות קטנה ביותר . ביופסיה לא אומרת דבר על מציאות גרורות . להסברים יותר מקיפים אין ברירה צריך רופא בשר ודם . ממליצה לאחר הניתוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו