ייעוץ בקשר לבדיקות דם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוץ בקשר לבדיקות דם
    לוי ציפי
    22/09/2011

    אני בת 54 לפני שנה בערך חליתי בסרטן השד עברתי 2 ניתוחים
    טיפול כימוטרפי והקרנות ממשיכה עדיין לקבל הרצפאטין עד פברואר 2012
    לפני כחודשיים יצאה לי גוש בבית השחי עברתי אולטראסנד וגם ביופסיה ויצא תקין
    אבל בבדיקות דם שעשיתי יצא ש-CEA עלה ל10.84 ובבדיקה PLT יצא 132
    האם תוכלי להגיד לי מה זה אומר?כי האונוקולוגית שלי הציעה שנחזור על הבדיקות רק בעוד 4 שבועות ובמידה שזה ימשיך לעלות אז נעשה הדמייה.
    האם לא כדאי לעשות כבר את ההדמייה ולא להמתין כול כך הרבה זמן?
    שכחתי לציין שהבלוטות לא נגועות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ בקשר לבדיקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ בקשר לבדיקות דם - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    22/09/2011

    לא יודעת כמה פעמים חזזרת על הסמן האם זו פעם ראשונה שהסמן עולה בד"כ צריך לחזור לאמת את התוצאה ממש חבל לעשות הדמיה אם הסמן ירד.האם הגוש בבבית שחי עדיין קיים? האם השתנה? אפשר לאחר שבועיים לחזור על הסמן ולראות מה המגמה. האם את סובלת מכאב ? האם יש הפרעות אחרות ? כמובן שצריך לברר את כל הפרטים הנ"ל ובהתאם להחליט .אם יש גרורות אין שוני בתגובה אם האבחנה כעת או מאוחר בשבועיים שלושה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו