ממוגרפיה ואולטרסאונד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממוגרפיה ואולטרסאונד
    א
    22/09/2011

    שלום,
    אמא שלי עבקה בדיקת ממוגרפיה בדצמבר שנה שעברה, הבדיקה יצאה תקינה והפנו אותה לבדיקת אולטרסאונד משלימה בבדיקה נמצאו ציסטות ושני גושים שפירים הרופא אמר שהגושים כנראה ציסטות שהתפוצצו והמליץ לחזור על הבדיקה בעוד חצי שנה
    לפני חודש אמי עשתה אולטרסאונד חוזר שבבדיקה יצא ציסטות בשד ימין וגוש מוצק בשד שמאל בגודל 0.75 ס"מ, הרופא עשה בדיקה ידנית ואמר שכנראה זה לא משהו חמור ואמר לעשות ממוגרפיה חוזרת בדצמבר כשיעבור שנה מאז הקודמת והוא אמר שאם הממוגרפיה יוצאת תקינה אז כנראה שזה שום דבר
    קציתי לדעת מה דעתכם? האם זה באמת הגיוני לחכות כלכך הרבה זמן עד לממוגרפיה ולהתעלם מתוצאות האולטרסאונד שהראו גוש מוצק? לא צריך לבדוק את זה? לעשות ביופסיה?

    תודה רבה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממוגרפיה ואולטרסאונד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממוגרפיה ואולטרסאונד - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    25/09/2011

    לא ראיתי את התשובה הכתובה אולם אם אכן יש גוש מוצק חשוד רצוי לבצע ביופסיה תחת אולטרסאונד. יתכן והתשובה מכונת לממצא שפיר לכן הסתיגותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו