כאבים בצד שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בצד שמאל
    נגה
    30/09/2011

    אני בת 39. חליתי בסרטן השד לפני כ - 5 שנים. הגידול היה בשד שמאל שלב 1. עברתי למפקטומי וגם הוציאו לי בלוטות (בלוטה אחת היתה נגועה). טופלתי בכימותרפיה והקרנות. קיבלתי הרצפטין. אני במעקב קבוע - לא נמצא שום דבר בממוגרפיה, אולטרסאונד ובדיקות דם.

    בזמן האחרון יש לי כאבים (לא באזור של הצלקת) באותו שד למטה, הכאבים מורגשים כאילו הם מאזור הצלעות. כואב לי גם בצד מתחת לבית השחי. האם יכול להיות שמפספסים משהו בבדיקות שלי?

    כמו כן, עברתי כמה פעמים אקו לב, ובכל בדיקה כזו לחצו לי מאד על הצלעות כי אמרו לי שיש לי מבנה כזה שלא כל כך מאפשר להגיע ללב (הבדיקות היו מאד מאד מכאיבות). האם יכול להיות שפגעו לי בצלעות ומכאן נובעים הכאבים?

    לפעמים התחושה היא שהכאב הוא כשאני נושמת, וזה גם כואב יותר אחרי שאני לובשת חזיה עם עצם.

    אשמח לתגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בצד שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בצד שמאל - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    02/10/2011

    אם אכן יש כאבים מהצלעות צריך לעשות צילום מכוון לצלעות .אם הכאב ממשיך אולי מיפוי עצמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו