תשובת בדיקת סי טי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תשובת בדיקת סי טי
    מאיה
    14/10/2011

    שלום רב
    לפני שלוש שנים אובחן אצלי גוש בשד שמאל בבדיקת אולטרסואנד ללא נוזל עשיתי ביופסיה יצא תקינה מאז אני במעקב.
    לפני שנה וחודשיים ילדתי את בני השני יש לציין במהלך ניתוח קיסרי בצקת ריאות ושהייה במחלקת טיפול נמרץ נשימתי כ4 ימים.
    לאחר הלידה ביצעתי אולטרסואנד שנית נאמר כי אין נוזל מעט גדל מעל 3 ס"מ.
    מעולם לא ביצעתי ממוגרפיה.
    לפני כשבועיים נשלחתי לבית חולים בלינסון לבצע צנתור וירטואלי במחלקת סי טי עקב חשש לבעיה הבדיקה של הלב יצאה תקינה אך נאמר שם ואני מצטטת: " בשד שמאל הדגמה חלקית של מוקד 17 מ"מ בצפיפות נוזל, יתכן נוזל-לקורלציה עם מישוש וסונר.
    שאלתי היא מה זה אומר? האם זה מבטל את הביופסיה שביצעתי בעבר שלא היה נוזל בשד ופתאום בסיטי שהיא בדיקה יותר מדוייקת מאולטרסאונד יש צפיפות נוזל ?
    אני מאוד מפחדת ולא יודעת מה לעשות הכירורג שד שלי בחו"ל ואני לא יודעת אם זה דחוף למי לפנות יש לי שני ילדים אשמח לתשובה מהירה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשובת בדיקת סי טי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובת בדיקת סי טי - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    16/10/2011

    הבדיקה אינה יותר מדויקת מבדיקת אולטרסאונד. לשד אולטרסאונד יותר מדויקת וגם הם מפנים לאולטרסאונד. אם ידש ממצא חשוד תחזרי על אולטרסאונד הקודם היה לפני יותר משנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו