טיפולי פוריות ואחוזי סיכון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפולי פוריות ואחוזי סיכון
    אופטימית
    28/01/2008

    יצא לי לקרא באינטרנט שהתפרסם לאחרונה בידיעות אחרונות,מחקר שטוען שנשים שעברו
    טיפולי פוריות מגדילות את הסיכון לסרטן שד ב40% .
    האם זה נכון?
    ואם במידה וזה נכון,האם לאישה שבנוסף גם עישנה,וגם לא ילדה ונמצאת במנפאוזה מוקדמת
    אולי כדאי לשקול כריתה מונעת. האם יש כזה דבר והאם כדאי לשקול זאת.
    אני עברתי בדיקות לאחרונה ובממוגרפיה ראו ממצא בשתי השדיים אבל באולטראסאונד ראו
    רק ציסטה בצד אחד. אבל יש לי כאבים שבאים והולכים בצד שמאל ומתחת לבית השחי. ואף על פי שלא ראו משהוא מלבד הציסטה הקטנטנה ,אני מאוד מודאגת.
    תודה מראש על התשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכון לחלות

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    28/01/2008

    ההמלצה הינה לבצע בדיקות ומעקבים על פי ההמלצות ולא כריתה מונעת. כשאומרים שיש עליה בסיכון לא מתכונים שכולם יחלו אלא שהסכנה מעל לממוצא בציבור ולכן להיות במעקב. כאבים אינם סימנים לסרטן ודוקא אם יש ממצאים לא ברורים בממוגרפיה ובאולטרסאונד יתכן ויש מקום לשקול MRI .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו