כאבים בשדיים לאחר הפסקת הנקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בשדיים לאחר הפסקת הנקה
    מודאגת
    30/11/2011

    שלום רב,
    אני בת 29, אחרי 3 לידות. לפני כחודשיים וחצי הפסקתי להניק את בני שהיה אז בן שנה וחודש (במשך תקופת ההנקה הייתי מקבלת מחזור סדיר). לציין כי הפסקת ההנקה הייתה בבת אחת ולא בשלבים. מס' שבועות לאחר הפסקת ההנקה הרגשתי תחושת אבנים שחלפה מיד לאחר קבלת המחזור. מזה כשבועיים (מאז מועד הביוץ בערך) מרגישה כאבים בשדיים. בשבוע הראשון הכאב היה רק בצד שמאל, אולם כעת כואב גם בצד ימין. אך עדיין רוב הכאבים הינם בשד שמאל.הכאב לא ממוקד, כל פעם במקום אחר (פעם בבית שחי, בצד ובאמצע של השד), לפעמים אפילו עקצוצים בפטמה. קיבלתי מחזור לפני יומיים (הדימום המאסיבי החל אומנם רק אתמול), אך הכאבים טרם חלפו. בבדיקה עצמית לא מרגישה גושים. בחלק הקדמי העליון של שני השדיים מרגישה כעין כדוריות קטנות, האם אלו בלוטות החלב? אני מאוד מאוד מודאגת, קראתי המון דברים באינטרנט וכעת אני מאוד לחוצה. יש לי תור ביום שלישי לרופאת נשים, אך אודה אם תוכלו לעזור לי בינתיים.האם יכול להיות קשור להפסקת ההנקה?
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשדיים לאחר הפסקת הנקה - תגובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    30/11/2011

    כנראה שהקשר הינו הורמונלי אכן להפסקת ההנקה וקבלת הוסת. כמובן שבכל מקרה רצוי להבדק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו