מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לדר' תניר אלוייס - טמוקסיפן ומחזורדינה02/02/2008
האם מקובל?
האם יש מקרים שמסתפקים רק בטמוקסי ללא זולדקס או לוקרין?
מה בעצם פעולה של זולדקס( או לוקרין...מה ההבדל?) ?
מה עושה התרופה? חייבים לקחת זריקות? ( באופן כללי כמובן )
האם טמוקסיפן לבדו גם "עושה את העבודה"???
טמוקסיפן ללא זולקס מקובל?
טמוקסיפן + מחזור הוסת מקובל?
אני גם חוששת מזולדקס ( או לוקרין ) כי...פוחדת לאבד פוריות....אני בת 41...מחזור חזר טאחרי טיפול כימותרפי....( חשבתי שאולי לא יחזור בכלל...אבל חזר רגיל...)
כמובן הכל באופן כללי ( אני בהחלט מבינה שאת לא תוכלי לענות לי לגביי ספציפי...)
תודה לך מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השאלה גם לדר' ביאטריס עוזיאלי....
דינה02/02/2008תודה ושבת שלום!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלויקרין
פרופסור ביאטריס עוזיאלי02/02/2008מסתפקים בטמוקסיפן ללא לויקרין . רב הספרות בדקה טמוקסיפן ללא לויקרין אולם בנשים צעירות לעיתים קרובות ניתנים שני הטיפולים כטיפול משלים. לגבי פוריות הספרות מראה כי חזרת המחזור הינה פונקציה של גיל ועד גיל 40 יש כ80% סיכוי של חזרת מחזור הוסת לאחר שנתיים של לויקרין לאחר גיל 40 תלוי, אולם לאחר גיל 40 גם הפוריות פוחתת . זה שיש מחזור וסת לא אומר דבר לגבי הפוריות.הלויקרין או הזולדקס ואין ביניהם הבדל, מטרתו הפסקת המחזור ההורמונלי הגורם להבשלת הביצית ולבסוף להופעת הוסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר' ביאטריס רב תודות ושאלונת קטנה
דינה03/02/2008תודה רבה לך דר' ביאטריס!
רק שאלה קטנה נוספת....מה בעצם עושה לוקרין....לא כ"כ ברור לי אם ללקיחת או אי לקיחת לוקרין יש השפעה גדולה למחלה שהיתה ולחזרת המחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלויקרין
פרופסור ביאטריס עוזיאלי03/02/2008לויקרין מפסיק את מחזור ההורמונלי הנורמלי ובעצם הופך את האשה לתקופת קבלת הטיפול כאילו שהיא בתקופת הבלות. סוג של"הרעבה" לגידול הרגיש להורמונים וגם שיטה זו הינה תוספת טיפול למניעת החזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטמוקסיפן
ד''ר תניר אלוייס02/02/2008שלום כרמית,
נמצא שבנשים בגיל הפריון - יש תועלת לתוספת זולדקס (או לוקרין - לצורך העניין זה אותו דבר) להפסקת המחזור. זה משפר את סיכויי ההחלמה בגידולים שרגישים להורמונים.
אם הוסת חזרה אחרי כימוטרפיה, רב הסיכויים שתחזור אחרי הפסקת הלוקרין.
כיום אין דרך לקבל את התרופות האלה שלא בזריקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר' כרמית אלוויס ולדר' באטריס המשך
דינה02/02/2008תודה רבה לכן שאתן עונות גם בשבת!!!
תודה רבה על העבודה שלכן!
אבל בכל זאת...יש לי עוד מספר שאלות ....האם טמוקסיפן לבדו גם יכול לעשות "עבודה" בטיפול הורמונלי? האם מסוכן לקבל מחזור הסות באופן כללי? האם מסוכן שהשדיים כואבים לפני המחזור
( כמו ברב המקאים?)
****************************************************************************
שמעתי שלא תמיד נחוץ לעשות זריקות...
חוץ משאני ממש חוששת מ"אובדן" הפריון ( שאני מקוה שבכל זאת עדיין נשמר לי...למרות שאני בת 41...) ו"אובדן" מחזור הןסת ( שממש חששתי שאולי לא יחזור ומאוד פחדתי מזה...)
אני גם יודעת שיש הרבה תופעות לוואי ממש לא נעימות מהזריקות...
ו...מה זה נחשב גיל צעיר? יש יותר אטינדיקציה לתת זריקות לנשים בגיל צעיר...( כך שמעתי הרבה פעמים....) ומה זה 41???
סליחה על כ"כ הרבה שאלות...הרופא שלי גבר שלא כ"כ מסביר את העניין...ונראהלי שבכלל עושה את הכל "לפי הכתוב"....
שבוע נפלא לכן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - טמוקסיפן ומחזור....
דינה02/02/2008תודה רבה לכן שאתן עונות גם בשבת!!!
תודה רבה על העבודה שלכן!
אבל בכל זאת...יש לי עוד מספר שאלות ....האם טמוקסיפן לבדו גם יכול לעשות "עבודה" בטיפול הורמונלי? האם מסוכן לקבל מחזור הסות באופן כללי? האם מסוכן שהשדיים כואבים לפני המחזור
( כמו ברב המקאים?)
****************************************************************************
שמעתי שלא תמיד נחוץ לעשות זריקות...
חוץ משאני ממש חוששת מ"אובדן" הפריון ( שאני מקוה שבכל זאת עדיין נשמר לי...למרות שאני בת 41...) ו"אובדן" מחזור הןסת ( שממש חששתי שאולי לא יחזור ומאוד פחדתי מזה...)
אני גם יודעת שיש הרבה תופעות לוואי ממש לא נעימות מהזריקות...
ו...מה זה נחשב גיל צעיר? יש יותר אטינדיקציה לתת זריקות לנשים בגיל צעיר...( כך שמעתי הרבה פעמים....) ומה זה 41???
סליחה על כ"כ הרבה שאלות...הרופא שלי גבר שלא כ"כ מסביר את העניין...ונראהלי שבכלל עושה את הכל "לפי הכתוב"....
שבוע נפלא לכן!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוה תשובה
פרופסור ביאטריס עוזיאלי03/02/2008אם תקראי את התשובה שלי לשאלתך תראי שעניתי לך על כן לא זריקה או מה משמעות הגיל אפילו התיחסתי לגיל ממש. נראה לי שמה שאת צריכה זה שיחה עם רופא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוש כואב
פרופסור ביאטריס עוזיאלי03/02/2008ברב המקרים סרטן בשד אינו כואב אולם אין להזנימ ורצוי מאד לגשת להבדק. הנקה גם אם יש סרטן לא מזיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

