לדר' תניר אלוייס - טמוקסיפן ומחזור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לדר' תניר אלוייס - טמוקסיפן ומחזור
    דינה
    02/02/2008

    האם מקובל?

    האם יש מקרים שמסתפקים רק בטמוקסי ללא זולדקס או לוקרין?
    מה בעצם פעולה של זולדקס( או לוקרין...מה ההבדל?) ?
    מה עושה התרופה? חייבים לקחת זריקות? ( באופן כללי כמובן )

    האם טמוקסיפן לבדו גם "עושה את העבודה"???

    טמוקסיפן ללא זולקס מקובל?

    טמוקסיפן + מחזור הוסת מקובל?

    אני גם חוששת מזולדקס ( או לוקרין ) כי...פוחדת לאבד פוריות....אני בת 41...מחזור חזר טאחרי טיפול כימותרפי....( חשבתי שאולי לא יחזור בכלל...אבל חזר רגיל...)

    כמובן הכל באופן כללי ( אני בהחלט מבינה שאת לא תוכלי לענות לי לגביי ספציפי...)

    תודה לך מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלה גם לדר' ביאטריס עוזיאלי....

    דינה
    02/02/2008

    תודה ושבת שלום!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לויקרין

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    02/02/2008

    מסתפקים בטמוקסיפן ללא לויקרין . רב הספרות בדקה טמוקסיפן ללא לויקרין אולם בנשים צעירות לעיתים קרובות ניתנים שני הטיפולים כטיפול משלים. לגבי פוריות הספרות מראה כי חזרת המחזור הינה פונקציה של גיל ועד גיל 40 יש כ80% סיכוי של חזרת מחזור הוסת לאחר שנתיים של לויקרין לאחר גיל 40 תלוי, אולם לאחר גיל 40 גם הפוריות פוחתת . זה שיש מחזור וסת לא אומר דבר לגבי הפוריות.הלויקרין או הזולדקס ואין ביניהם הבדל, מטרתו הפסקת המחזור ההורמונלי הגורם להבשלת הביצית ולבסוף להופעת הוסת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' ביאטריס רב תודות ושאלונת קטנה

    דינה
    03/02/2008

    תודה רבה לך דר' ביאטריס!

    רק שאלה קטנה נוספת....מה בעצם עושה לוקרין....לא כ"כ ברור לי אם ללקיחת או אי לקיחת לוקרין יש השפעה גדולה למחלה שהיתה ולחזרת המחלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לויקרין

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    03/02/2008

    לויקרין מפסיק את מחזור ההורמונלי הנורמלי ובעצם הופך את האשה לתקופת קבלת הטיפול כאילו שהיא בתקופת הבלות. סוג של"הרעבה" לגידול הרגיש להורמונים וגם שיטה זו הינה תוספת טיפול למניעת החזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טמוקסיפן

    ד''ר תניר אלוייס
    02/02/2008

    שלום כרמית,
    נמצא שבנשים בגיל הפריון - יש תועלת לתוספת זולדקס (או לוקרין - לצורך העניין זה אותו דבר) להפסקת המחזור. זה משפר את סיכויי ההחלמה בגידולים שרגישים להורמונים.
    אם הוסת חזרה אחרי כימוטרפיה, רב הסיכויים שתחזור אחרי הפסקת הלוקרין.
    כיום אין דרך לקבל את התרופות האלה שלא בזריקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר' כרמית אלוויס ולדר' באטריס המשך

    דינה
    02/02/2008

    תודה רבה לכן שאתן עונות גם בשבת!!!

    תודה רבה על העבודה שלכן!

    אבל בכל זאת...יש לי עוד מספר שאלות ....האם טמוקסיפן לבדו גם יכול לעשות "עבודה" בטיפול הורמונלי? האם מסוכן לקבל מחזור הסות באופן כללי? האם מסוכן שהשדיים כואבים לפני המחזור
    ( כמו ברב המקאים?)
    ****************************************************************************
    שמעתי שלא תמיד נחוץ לעשות זריקות...
    חוץ משאני ממש חוששת מ"אובדן" הפריון ( שאני מקוה שבכל זאת עדיין נשמר לי...למרות שאני בת 41...) ו"אובדן" מחזור הןסת ( שממש חששתי שאולי לא יחזור ומאוד פחדתי מזה...)
    אני גם יודעת שיש הרבה תופעות לוואי ממש לא נעימות מהזריקות...

    ו...מה זה נחשב גיל צעיר? יש יותר אטינדיקציה לתת זריקות לנשים בגיל צעיר...( כך שמעתי הרבה פעמים....) ומה זה 41???

    סליחה על כ"כ הרבה שאלות...הרופא שלי גבר שלא כ"כ מסביר את העניין...ונראהלי שבכלל עושה את הכל "לפי הכתוב"....

    שבוע נפלא לכן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה - טמוקסיפן ומחזור....

    דינה
    02/02/2008

    תודה רבה לכן שאתן עונות גם בשבת!!!

    תודה רבה על העבודה שלכן!

    אבל בכל זאת...יש לי עוד מספר שאלות ....האם טמוקסיפן לבדו גם יכול לעשות "עבודה" בטיפול הורמונלי? האם מסוכן לקבל מחזור הסות באופן כללי? האם מסוכן שהשדיים כואבים לפני המחזור
    ( כמו ברב המקאים?)
    ****************************************************************************
    שמעתי שלא תמיד נחוץ לעשות זריקות...
    חוץ משאני ממש חוששת מ"אובדן" הפריון ( שאני מקוה שבכל זאת עדיין נשמר לי...למרות שאני בת 41...) ו"אובדן" מחזור הןסת ( שממש חששתי שאולי לא יחזור ומאוד פחדתי מזה...)
    אני גם יודעת שיש הרבה תופעות לוואי ממש לא נעימות מהזריקות...

    ו...מה זה נחשב גיל צעיר? יש יותר אטינדיקציה לתת זריקות לנשים בגיל צעיר...( כך שמעתי הרבה פעמים....) ומה זה 41???

    סליחה על כ"כ הרבה שאלות...הרופא שלי גבר שלא כ"כ מסביר את העניין...ונראהלי שבכלל עושה את הכל "לפי הכתוב"....

    שבוע נפלא לכן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושוה תשובה

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    03/02/2008

    אם תקראי את התשובה שלי לשאלתך תראי שעניתי לך על כן לא זריקה או מה משמעות הגיל אפילו התיחסתי לגיל ממש. נראה לי שמה שאת צריכה זה שיחה עם רופא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גוש כואב

    פרופסור ביאטריס עוזיאלי
    03/02/2008

    ברב המקרים סרטן בשד אינו כואב אולם אין להזנימ ורצוי מאד לגשת להבדק. הנקה גם אם יש סרטן לא מזיקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו